För oss som inte är på Kalkatraz på lördag sänds ca 4tim direktsänd GGN på SVT Play
Är det nån här i tråden som kommer vara på plats o kolla live?
Är det nån här i tråden som kommer vara på plats o kolla live?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
65hp, 220kg.Äntligen har Triumph lyckats släppa en Scrambler 900 som är så snygg som den borde vara
![]()
Ja, det blir så lång transportsträcka för att komma ner till roliga vägar, vilket är anledningen till tåget.Bockat av Stelvio och Gardasjön som får 10 av 10, men körde genom Tyskland.
Riktigt tråkigt även om vi växlade mellan småvägar och Autobahn.
Ja, vissa undrar man ju hur de har fått körkortet. Är dock inte så strikt utbildning nere på kontinenten som här iofs.Finns ett roligt instagramkonto om Stelviopasset. Många som välter där.
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.www.instagram.com
För den typen av hoj så är effekten rätt så meningslös för mig. De är stilpoäng som räknas65hp, 220kg.
Tycker alltid scrambler 900 varit snyggare än 1200. Men den där vettefan.Äntligen har Triumph lyckats släppa en Scrambler 900 som är så snygg som den borde vara
![]()
Du måste ändå hålla med om att nya bakdelen är en klar förbättring?Tycker alltid scrambler 900 varit snyggare än 1200. Men den där vettefan.![]()
Jag tycker tyvärr de tappar retro-charmen/designen som var hela grejen med 900…Äntligen har Triumph lyckats släppa en Scrambler 900 som är så snygg som den borde vara
![]()
Framlampan ser lite för liten ut på den nya. Snyggare infästning dock.Jag tycker tyvärr de tappar retro-charmen/designen som var hela grejen med 900…
Ja, framlampan som gjorde att den så lite konstig ut. Men det kanske är en vanesak.Framlampan ser lite för liten ut på den nya. Snyggare infästning dock.
Somnade nästan så presentationen…Nya monstern släppt också. Tanken ser väldigt stor ut.
![]()
Man tar ju hellre en streetfighterSomnade nästan så presentationen…
Man undrar ju vad som skiljer sig.Man tar ju hellre en streetfighter![]()
Menar det, snarlika med V2n nu.Man undrar ju vad som skiljer sig.
De har strypt ner effekt och vrid på Monstern.Man undrar ju vad som skiljer sig.
Måste säga att jag blev lite besviken. Hade gärna sett något mer åt ”vintage” stuket.Nya monstern släppt också. Tanken ser väldigt stor ut.
![]()
Blev riktigt cool. Hur löstes det? Behövdes det svetsas?Måste säga att jag blev lite besviken. Hade gärna sett något mer åt ”vintage” stuket.
Nu är äntligen slip-on fixat till SFen. Måste säga att jag är nöjd.
![]()
![]()
Grymt! Hur blev ljudskillnaden?Måste säga att jag blev lite besviken. Hade gärna sett något mer åt ”vintage” stuket.
Nu är äntligen slip-on fixat till SFen. Måste säga att jag är nöjd.
![]()
![]()
Jamenar kan helgen starta bättre? WOW en sådan läckerbit.Jag kör denna på min efter varje åk. Tycker den funkar bra. Gör rent och lämnar ingen "fet" yta.![]()
![]()

Tack, det var inte helt lätt att gå till. Dessvärre är röret från katen vinklat snett inått mot svingarmen så man var tvungen att ha lite böj samt ”rätt” ljuddämpare (kona) för att det skulle passa. Yes, fick bli lite svetsning men har som tur är en kompis som sysslar med sånt.Blev riktigt cool. Hur löstes det? Behövdes det svetsas?
Tack, är rätt nöjd faktiskt. Ljudet blev klart högre. Här är ett kort klipp. Ska försöka filma mer vid ett senare tillfälle.Grymt! Hur blev ljudskillnaden?
Blev riktigt bra ju. Låter nästan som en storTack, det var inte helt lätt att gå till. Dessvärre är röret från katen vinklat snett inått mot svingarmen så man var tvungen att ha lite böj samt ”rätt” ljuddämpare (kona) för att det skulle passa. Yes, fick bli lite svetsning men har som tur är en kompis som sysslar med sånt.
Tack, är rätt nöjd faktiskt. Ljudet blev klart högre. Här är ett kort klipp. Ska försöka filma mer vid ett senare tillfälle.