• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Probike misslyckades med garantirep flera gånger på min BMW och var dessutom otrevliga och dryga under tiden. Det är främst kundmottagaren som är problemet.
Har hört av en av deras gamla ekonomiansvariga att BMW servas på norra sidan, och att mekarna är väldigt bra. Detta var ett tag sedan, och jag vet inte alls hur det är nu. Tråkigt med garantireparationer, det skall ju bara funka, och det snabbt.

Speedy tuesday mc-åkande klocksnackare!

DSC_0501.JPG

Mycket kul att se alla hojåkare komma igång. Blir inte mindre sugen på att skaffa hoj själv... Fortsätt posta bilder! :D

• Like
Reactions: JLW
Jag blir så förbannad, nästan så att man vill ta bilen bara för att. Men det känns ju lite småaktigt... :)

Någon här som skulle kunna ge en ballpark värdering på en moto guzzi le mans från 1978 i bra skick? Håller på att ta kort och en kollega undrade om jag intresserad av denna. Han är maskinist och den är väl underhållen.
image.jpeg
Har dålig koll på värdet, men fråga hur länge han har brappat runt med trattar på föggarna. Kolla efter rök i avgaserna vid motorbroms!

Tillbaka
Topp