• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

japp, brakat omkull ett par gånger på bana. Joytime.se säljer en annan typ av västar som verkar vara riktigt bra. Kommer köpa en sån sen.
Har kollat på den tidigare, fördelen är ju lite mer skydd. Såg Dainese d-Air för knappa 20 tkr vilket börjar känns rimligt då alternativet är en väst för 6,5 tkr plus stället +10 tkr. Synd bara att jag köpte nytt ställ förra säsongen.

Har kollat på den tidigare, fördelen är ju lite mer skydd. Såg Dainese d-Air för knappa 20 tkr vilket börjar känns rimligt då alternativet är en väst för 6,5 tkr plus stället +10 tkr. Synd bara att jag köpte nytt ställ förra säsongen.
Dainese stället är nog riktigt bra. Måste man fortfarande skicka stället till dem efter en vurpa? Västsrna byter man ju bara patron på.

Hojen fick se solsken för första gången på snart 3 år.
IMG_20160409_120808~2.jpg

Ligger ute till försäljning på blocket om man är sugen :)

Snyggt! Riktigt läckert moddat. Skulle jag leta hoj så hade den varit aktuell. :)

Kan ni ge mig en förklaring till varför jag har haft 600 som har tittat på annonsen men ingen har mailat:
http://www.blocket.se/stockholm/Dainese__2_delat_stall__Triumph_jacka__hjalm_66264941.htm?ma=1
?:watching:

Tror du skulle kostat på dig att betala för riktiga bilder och inte bara dropbox. Jag hade bara gått vidare precis som jag gör med alla andra som bara har en bild. Säljaren känns i mina ögon lite slarvig och oambitiös att sälja. Men det är kanske bara jag.

@Spencer66 @JohnDoe Tack för input. Har inte tänkt på att det inte funkar på plattor.
Hittills har jag å andra sidan sålt väldigt mycket med länk till alla foton utan problem, kanske får ha is i magen, det är ju ändå säsongsbetonade prylar jag säljer.

Lägger annonsen här också:

DSC_5730_zps71tjixvb.jpg

Harley Davidson XR1200

Årsmodell 2009, uttagen 2012. Gått 940 mil. Servad vid 786 mil på ProBike. Utrustad med Harley original larm och Vance & Hines Black Widow System. I övrigt original. Har precis bytt olja så det är bara att köra, däck o allt annat är i mycket bra skick. Originalsystem finns kvar tillsammans med alla böcker, kvitton o nycklar.
Finns i Solna.
Kan tänka mig byte mot: Transportbil eller banhoj i bra skick. Klocka kan tas som delbetalning. – då gärna Rolex, är sugen på Explorer II.
Pris 67000
Fler bilder finns på Photobucket: http://s42.photobucket.com/user/mlundstrom/Harley/story

Funderar på att sälja min BMW R1200GS -04. Någon intresserad? 6000 mil, Justerbar ruta, gelsadel, nya däck, bromsvätska nyligen bytt, olja bytt för 300 mil sedan ungefär. Prisidé 55.000kr, jämför gärna med övriga på Blocket. Skicka PM vid intresse. Finns i Sthlm.
image.jpeg

Min personliga åsikt helt baserat på utseende: du har gjort rätt val.
Tack för stödet:) Japp, så känner jag också idag utan att tveka. Blev bara lite lack när det släpps en ny modell dagarna efter man beställt:) Gick i tankarna att jämföra 48an mot en iron jag 1250 konverterade och jag valde bort den pga utseende. Hade till 99% gjort samma val igen även med roadstern inräknad som ett alternativ.

Kom nyss hem från min andra körlektion på trafikskolan.

Att jag köpte en egen hoj som jag kan köra ute hos mina päron (på landet) med verkar ha hjälpt väldigt mkt då jag aldrig kört varken moppe eller mc. Risktvåan och teoriprovet är redan bokade.

Känns jävligt kul och det går bra än så länge.

Tänkte bara fråga hur många körlektioner ni som har kortet här tog?

Att jag köpte en egen hoj som jag kan köra ute hos mina päron (på landet) med verkar ha hjälpt väldigt mkt då jag aldrig kört varken moppe eller mc. Risktvåan och teoriprovet är redan bokade.

Tre!

Fixa lite koner eller dylikt så du kan öva krypkörningen så spar du nog en massa lektioner, var väl det man behövde nöta.. Lycka till!

Fixa lite koner eller dylikt så du kan öva krypkörningen så spar du nog en massa lektioner, var väl det man behövde nöta.. Lycka till!
Ja men precis, det hade jag knappt övat på innan dagens lektion och det är väl egentligen det enda som känns lite knepigt. Då jag har hoj så ska jag definitivt lägga ner mkt tid på att öva själv på det hemma.

Tillbaka
Topp