En av de kaxigaste sakerna jag sett, relaterat till ditt inlägg, är en snubbe iklädd kostym och racinghjälm på en R1 på E4n strax innan Norrtull med slipsen fladdrandes när han gasade förbi all trafik.
De va såklart skämtsamt från min sida
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En av de kaxigaste sakerna jag sett, relaterat till ditt inlägg, är en snubbe iklädd kostym och racinghjälm på en R1 på E4n strax innan Norrtull med slipsen fladdrandes när han gasade förbi all trafik.
Jag tog inte åt mig.De va såklart skämtsamt från min sida
Idiotiskt, skulle jag säga. Snarare än kaxigt alltså...En av de kaxigaste sakerna jag sett, relaterat till ditt inlägg, är en snubbe iklädd kostym och racinghjälm på en R1 på E4n strax innan Norrtull med slipsen fladdrandes när han gasade förbi all trafik.
Säkert, skulle jag säga. Samma gäller för bågar som för klockor, köp säljaren! Och lär dig vad du ska leta efter för att hitta problem. Finns många här som kan biståjag kommer med största sannolikhet försöka ta MC-kortet till nästa sommar och kommer även då vilja köpa hoj. Suget går efter en rolig men enkel café-racer. någonting gammalt med ändå fräscht.
Hur ser man i MC-världen på fix och tricks? de flesta cafe racers jag hittar på tex Blocket är ju hemmapulade. Är det säkert att köpa en sådan eller bör man leta efter någon firma som kan ordna arbetet istället?? vill ju inte att skiten ska ramla ihop mitt på vägen...
Jag sa aldrig att det inte var idiotiskt, det var det.Idiotiskt, skulle jag säga. Snarare än kaxigt alltså...
Säkert, skulle jag säga. Samma gäller för bågar som för klockor, köp säljaren! Och lär dig vad du ska leta efter för att hitta problem. Finns många här som kan bistå
Det finns några grejor att kolla på vilket jag tror (om jag minns rätt) man får lära sig i körskolan. Men, som sagt, här finns mycket kompetenssåklart! men då jag inte kan ett jota om motorcyklar så undrade jag mer generellt. Skillnaden mellan klockor och MC är ju den att man faktiskt inte dör om man köper en klocka i dåligt skick (vilket man faktiskt kan göra om man köper en dålig MC...).
Det finns några grejor att kolla på vilket jag tror (om jag minns rätt) man får lära sig i körskolan. Men, som sagt, här finns mycket kompetens
Som vanligt drar det i mc-tarmen så här års! Sålde Spidern för att köpa Alfetta gtv6 men hittar jag ingen snart så kan jag nog inte stå emot suget...
Finns nog fler duktiga hemmapulare när det gäller MC än klockor men du bör ha med någon som kan det när du köper vintage.Hur ser man i MC-världen på fix och tricks? de flesta cafe racers jag hittar på tex Blocket är ju hemmapulade. Är det säkert att köpa en sådan eller bör man leta efter någon firma som kan ordna arbetet istället?? vill ju inte att skiten ska ramla ihop mitt på vägen...
Finns nog fler duktiga hemmapulare när det gäller MC än klockor men du bör ha med någon som kan det när du köper vintage.
Ställer gärna upp om det är i Skåne.
Du kanske vill åka med en sväng bakpå under våren?snällt!!
Ställer gärna upp som bollplank jag med. Mekat hoj hela livet, proffesionellt i fem år samt är i branchen nu igen. Värderar/besiktar inbyten, så jag har hyfsat koll på modellspecifika grejer att kolla på. HD är dock ett svart hål i mina skills.Hjälp, hjälp!!!
Du kanske vill åka med en sväng bakpå under våren?
Ställer gärna upp som bollplank jag med. Mekat hoj hela livet, proffesionellt i fem år samt är i branchen nu igen. Värderar/besiktar inbyten, så jag har hyfsat koll på modellspecifika grejer att kolla på. HD är dock ett svart hål i mina skills.
Fråga i tråden om du undrar något (och vill du ha fabrikscaféracer, kolla in de olika versionerna av Moto Guzzi V7 II).
det hade varit svinkul. lämnar dock skåne för praktik i huvudstaden den 21 mars.
Det finns några grejor att kolla på vilket jag tror (om jag minns rätt) man får lära sig i körskolan. Men, som sagt, här finns mycket kompetens
Som vanligt drar det i mc-tarmen så här års! Sålde Spidern för att köpa Alfetta gtv6 men hittar jag ingen snart så kan jag nog inte stå emot suget...
Om det underbara vädret mot förmodan håller i sig kanske vi kan genomföra det 18-19/3 annars får du höra av dig när du kommer tillbaks. Klart vi skall ta en tur tillsammans.det hade varit svinkul. lämnar dock skåne för praktik i huvudstaden den 21 mars. är dock tillbaka i sommar
!).
Hade en bättre men fungerade inte att bädda in, så ni får nöja er med denna och klicka på länken om ni vill se en bättre bild på Fabian och grubySom jag erbjöd Wi i vintras, du får åka bitch med mig men det kostar: gas, gras or ass!
Har sett den, ball!...köp den här gatlagliga sudden istället! ungarna kommer älska den! .hustrun... ...not so much...
http://www.blocket.se/stockholm/Alfa_Romeo_Alfasud_59079711.htm?aw=1
Jag ser tre snubbar, är du den tredje? Vi ska nog ha riktigt roligt tillsammans...Hade en bättre men fungerade inte att bädda in, så ni får nöja er med denna och klicka på länken om ni vill se en bättre bild på Fabian och gruby
http://www.fairfaxunderground.com/f...4,filename=gay_tom_of_finland_bikers_01-1.jpg
Jag ser tre snubbar, är du den tredje? Vi ska nog ha riktigt roligt tillsammans...
Lägg upp en bild på stålfisk nuJag ser tre snubbar, är du den tredje? Vi ska nog ha riktigt roligt tillsammans...
Eeeeeyy kompiiiiiis, fel tråd!Lägg upp en bild på stålfisk nu
Då är det alltså du som tankar. Observera att du har minst kläder på dig... Bäst du sover med ett öga öppetDet här illustrerar när ni kommer till min mack och tankar. Willkommen meine herren!
Min båge kräver 98 oktanDet här illustrerar när ni kommer till min mack och tankar. Willkommen meine herren!
Ett par bilder på gamla bettan: