Förhoppningsvis innan påsk. Annars någon vecka senare.
Ny?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förhoppningsvis innan påsk. Annars någon vecka senare.
Den såldes till en samlare från västsverige. Han började med att lacka om den. "Alla mina bilar är i utställningsskick förstår du!" upplyste han mig om...mmhmm...din spider är inte så dum den med. fan vad jag ville köpa den förra året.
Planen är att hugga den jag har länkat till tidigare. -09 sänkt med Rush-pipor dvs det viktigaste fixat.
Springergaffeln är vacker och emblemet på tanken är bland de schysstaste emblem från HD!Premiärtur i Vårsolen idag
Gillar. Dock avskyr jag rutan och den lilla väskan i rutan (gäller i princip på alla hojar) men antar att du har den för att du pendlar en bit till jobbet alt åker låånga resor på helgerna...annars är det bara fram med verktygen1960-61 års tankemblem
2002 Heritage Springer 1450cc Twincam.
Hade den ute för några veckor sen då bilen var på service. Dock är ju vädert fint nu så nu drar nog säsongen igång ordentligt snart
Riktigt rolig hoj som man snabbt känner sig bekväm med.Fan vad trevligt! Jag hade lillbrorsan för några år sen.
Det drar ordentligt i mc-tarmen så här års...
När ska man få tummen ur och skaffa mc-kort
Släng upp et par bilderFick in en beggad M1800 idag, gått typ hundra mil, perfekt nyskick...
Hoppas Våren återvänder, så man kan lufta Hojen
Ja.. Denna är en 2003 Harley Davidson Heritage Springer 100Th Jubileumsmodell..Sista året de tillverkades..
De tillverkades endast 1997-2003..
Funderar ev på att sälja min 2002 Heritage Springer..One of a kind Turquoise/White 1450cc Twincam..
Det drar ordentligt i mc-tarmen så här års...
Äntligen blev det köp! En klassisk bagger JinLun 250ccm 20Ps.
Hittade denna i Garaget.Hittade dessa i en järnhandel ute på landet
Lättskruvat, och allt finns att köpa nytt. Räkna kallt med 2700 för förgasardelar, insugsgummin och packningsssats. Lägg till ev rost i tanken. En helhelgsskruvning på det, minst.Jag hittade den här. Klassiskt "barn find"! K2 från 72. Har stått sen 1997, då det läckte mellan motorblock och cylinder. Vad ska jag bjuda tycker ni?