• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Premiärtur i Vårsolen idag:)
IMG_0463.JPG

1960-61 års tankemblem:)
2002 Heritage Springer 1450cc Twincam.
Gillar. Dock avskyr jag rutan och den lilla väskan i rutan (gäller i princip på alla hojar) men antar att du har den för att du pendlar en bit till jobbet alt åker låånga resor på helgerna...annars är det bara fram med verktygen ;)

Ja.. Denna är en 2003 Harley Davidson Heritage Springer 100Th Jubileumsmodell..Sista året de tillverkades..
De tillverkades endast 1997-2003..
Funderar ev på att sälja min 2002 Heritage Springer..One of a kind Turquoise/White 1450cc Twincam..

Ja.. Denna är en 2003 Harley Davidson Heritage Springer 100Th Jubileumsmodell..Sista året de tillverkades..
De tillverkades endast 1997-2003..
Funderar ev på att sälja min 2002 Heritage Springer..One of a kind Turquoise/White 1450cc Twincam..

Då förstår jag men är det inte lite trist att ha två så lika HD?

Jag hittade den här. Klassiskt "barn find"! K2 från 72. Har stått sen 1997, då det läckte mellan motorblock och cylinder. Vad ska jag bjuda tycker ni?
image.jpg

Jag hittade den här. Klassiskt "barn find"! K2 från 72. Har stått sen 1997, då det läckte mellan motorblock och cylinder. Vad ska jag bjuda tycker ni?
image.jpg
Lättskruvat, och allt finns att köpa nytt. Räkna kallt med 2700 för förgasardelar, insugsgummin och packningsssats. Lägg till ev rost i tanken. En helhelgsskruvning på det, minst.
En som går kan du väl få under 25? Bjud inte över 15, men han kommer att få bättre bud, och den som köper den för massa pengar kommer att ångra sig.

Bitter? Javisst...

Tillbaka
Topp