En polare hämtar den i morgon, sedan är jag borta i helgen. Bilder tidigast söndag!@Strindberg Pics or it didn't happen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En polare hämtar den i morgon, sedan är jag borta i helgen. Bilder tidigast söndag!@Strindberg Pics or it didn't happen...
Ogilla!En polare hämtar den i morgon, sedan är jag borta i helgen. Bilder tidigast söndag!
Kört rätt mycket (för att vara mig) nu sista veckan. Bara ett par dagar med regn och rusk och jobb, i övrigt har jag varit ute varje dag. Idag blev det 12-13 mil, bilder dock från häromdagen!
Är ju ingen expert på att köra, men känns snabb nog!
Imorgon ska det bli 18 och sol, ses ute på vägarna!!
Jaja, bilder kommer ju...Ogilla!
Ni lägger upp så härliga bilder, och det är så fint väder, så jag kunde inte hålla mig. Har köpt en hoj med V-twin och örn.
Kört Danmark-Sverige på en HD bobber utan framskärm och med öppen kruka i spöregn...![]()
Har blivit turer med både stor-och småhjulingarna den gångna långhelgen. Vansinnigt skönt! Insåg dock under lördagens hemfärd på bobbern från Strängnäs MC-marknad (som konstigt nog var i Åkers Styckebruk), under vilken det regnade så gott som non-stop, att det där med ingen skärm på bakhjulet må se hårt ut men är sjukt opraktiskt.![]()
![]()
Nu kan ju iofs Danmark-Sverige vara 20 min på färjan, men ändå...Kört Danmark-Sverige på en HD bobber utan framskärm och med öppen kruka i spöregn...
I feel you brother.
Kört Danmark-Sverige på en HD bobber utan framskärm och med öppen kruka i spöregn...
I feel you brother.
Nu kan ju iofs Danmark-Sverige vara 20 min på färjan, men ändå...![]()
Det ska visst bli lite varmare i helgen.....![]()
Touche!Nu kan ju iofs Danmark-Sverige vara 20 min på färjan, men ändå...![]()
Touche!
Detta var från Mosten Raceday-färjan-GBG till Sthlm. Spöregn heeeela tiden.
Tackar! En dröm, som förverkligats. Tanken är vardagsrum med garageportariVilket jävla garage! Nice!!!
Vill like men scooter.... sorryHårt! Har kört scooter till Gbg från Eskilstuna och tillbaks ett par gr, men då har det iaf inte regnat.
Vill like men scooter.... sorry![]()
Tackar! En dröm, som förverkligats. Tanken är vardagsrum med garageportari![]()
Viktigast är att det är italienskt.Haha! Förtydligar: veteran-Lambretta och Vespa. Inte moderna äckelgrejer. Tvåtakt, trimmat och handväxel. Får lite blygsamt påstå att jag nästan tycker det är mer hardcore att köra långt vanlig MC.![]()
Tänkte ta hojen från Sthlm till Göteborg.
Vilken väg är skönast?
Inte snabbast utan skönast så kurvor är att föredra. Bra om man kommer fram på en dag.
På Blocket utan att själv ha koll på rätt pris. Undrar hur många skambud han fått hittills.Vilket fantastiskt projekt för den som är kunnig. Får väl nästan räknas som full set också.
Harley från 1934.
https://www.blocket.se/vi/79225776.htm
Den är häftig, men är nog för gammal för att betinga ett högt pris. Denna motor hade "total loss"-oljesystem, vilket i princip innebär att man aktivt dumpar olja istället för att föra tillbaka det till oljetanken. Man gick ifrån den designen 1937 med UL-motorn och Knuckleheaden. Som sagt, det är en väldigt trevlig motorcykel men är inte lika lämplig för bruk som de motorer som efterträdde.Vilket fantastiskt projekt för den som är kunnig. Får väl nästan räknas som full set också.
Harley från 1934.
https://www.blocket.se/vi/79225776.htm
Word!Haha! Förtydligar: veteran-Lambretta och Vespa. Inte moderna äckelgrejer. Tvåtakt, trimmat och handväxel. Får lite blygsamt påstå att jag nästan tycker det är mer hardcore att köra långt än vanlig MC.![]()
Det är måndag, solen skiner och jag är uttråkad på kontoret, tänker att bilder kan ju vara kul....En polare hämtar den i morgon, sedan är jag borta i helgen. Bilder tidigast söndag!