Schysst kruka, men tänk på att den passar bäst på piedestal som pynt. Ny öppen hjälm - under tusenlappen, nytt skallben - priceless.Fått ta över hjälm och lite grejer från tiden då mamma fortfarande körde hoj
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Schysst kruka, men tänk på att den passar bäst på piedestal som pynt. Ny öppen hjälm - under tusenlappen, nytt skallben - priceless.Fått ta över hjälm och lite grejer från tiden då mamma fortfarande körde hoj
![]()
Haha ja det var det första jag tänkte på, den är nog något utdaterad. Men får duga nu vid lågfartskörning tills en ny är på platsSchysst kruka, men tänk på att den passar bäst på piedestal som pynt. Ny öppen hjälm - under tusenlappen, nytt skallben - priceless.
Man får ställa de tusenlappar det handlar om mot risken att kugga och missa hela sommarens åkning. Jag tycker inte det är värt det. Det kan dessutom handla om så enkla saker att man åker på fel sida av en kon för att man lärt sig banan fel för att kugga. Att man "kan" åka hjälper inte helt.Absolut ska man träna tills det sitter. Men har man möjlighet att träna lågfart på en parkeringsplats etc själv så ser jag ingen anledning att boka körlektion för just den biten. Jag tog 2 lektioner och sa till läraren att jag ville fokusera på körning på vägen och högfartsbanan.
Svårt att göra fel om man nöter banan åt bägge håll, mått och beskrivning finns på körkortsportalen. Men nu ska jag ge mig, man får träna och använda sina pengar som det passar en bäst.Man får ställa de tusenlappar det handlar om mot risken att kugga och missa hela sommarens åkning. Jag tycker inte det är värt det. Det kan dessutom handla om så enkla saker att man åker på fel sida av en kon för att man lärt sig banan fel för att kugga. Att man "kan" åka hjälper inte helt.
Sweet! Vad blir det/har du för åk?Idag satt MC kortet och de känns så ”svordom” skönt! Känns helt sjukt trodde aldrig jag skulle klara det och absolut inte så fort som det gått. 5 veckor totalt med 5 körlektion och idag satt uppkörningen på första!![]()
Stort grattis!Idag satt MC kortet och de känns så ”svordom” skönt! Känns helt sjukt trodde aldrig jag skulle klara det och absolut inte så fort som det gått. 5 veckor totalt med 5 körlektion och idag satt uppkörningen på första!![]()
Grattis! Det är en sjukt skön känsla!Idag satt MC kortet och de känns så ”svordom” skönt! Känns helt sjukt trodde aldrig jag skulle klara det och absolut inte så fort som det gått. 5 veckor totalt med 5 körlektion och idag satt uppkörningen på första!![]()
Kör en KTM 990 SuperdukeSweet! Vad blir det/har du för åk?
Idag satt MC kortet och de känns så ”svordom” skönt! Känns helt sjukt trodde aldrig jag skulle klara det och absolut inte så fort som det gått. 5 veckor totalt med 5 körlektion och idag satt uppkörningen på första!![]()
Stort grattis!Idag satt MC kortet och de känns så ”svordom” skönt! Känns helt sjukt trodde aldrig jag skulle klara det och absolut inte så fort som det gått. 5 veckor totalt med 5 körlektion och idag satt uppkörningen på första!![]()
Måste vara en skön känsla att glida fram med denna. Har ett embryo till en ide om att skaffa en gammal panna/shovel (med kick rentav?)15 mil på denna 15 åring igår![]()
![]()
Alltså gamla hederliga Harleys måste man alltid mecka med så vill man ha ett ”problemfritt” ägande så ska man kolla på nyare.Måste vara en skön känsla att glida fram med denna. Har ett embryo till en ide om att skaffa en gammal panna/shovel (med kick rentav?)
Men det kanske är ett vansinnigt meckande/läckande med dessa som man aldrig blir klar med?
Fet! Kom förbi mig på väg till Brostugan! Du kan få låna skiftnyckel, tanka luft och trycka en varmkorv så du klarar sista biten av resan över bronEfter att ha köpt nytt monsterbatteri rullades den ut i söndags
![]()
Ses på vägarna!
Duvet att jag kommer när det vankas matFet! Kom förbi mig på väg till Brostugan! Du kan få låna skiftnyckel, tanka luft och trycka en varmkorv så du klarar sista biten av resan över bron![]()
Har alltid två kg pytt i frysen och en hink surkål ifall du skulle komma!Duvet att jag kommer när det vankas mat
Ångrar inte en sekund att jag tog kortet. Vilken frihet att bara åka ut och åka.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja Fyfan vad härligt det måste vara. Skulle verkligen vilja skaffa kortet men har ingenstans att ha eventuell hoj..Ångrar inte en sekund att jag tog kortet. Vilken frihet att bara åka ut och åka.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kör gortex nu men ska beställa ett skinnställvad kör ni i för kläder? Har lite svårt att hitta passande skor och byxor som jag även klarar uppkörningen med...
Lycka till de fixar du.Hehe kan tänka mig det, grattis förresten.
Jag får se på tisdag om jag är lycklig eller ej![]()