Snyggt. Lycka till! Hojta till om du behöver övningsköra, är med hoj nuDet går att göra på hemsidan men trv skriver även att man måste klarat av risktvåan innan teori. Klarade risktvåan igår så blir att boka proven nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt. Lycka till! Hojta till om du behöver övningsköra, är med hoj nuDet går att göra på hemsidan men trv skriver även att man måste klarat av risktvåan innan teori. Klarade risktvåan igår så blir att boka proven nu.
En stor fördel med en sådan hoj om man kör på väg, mindre optimalt när det är tvärtom.
Förra hojen jag hade privat var en Mille Factory, och där var ju gatåka inte ett dugg kul, om man inte brassa helvete.Kände exakt tvärt om med min gsxr 1000cc, den sålde jag efter 1 månad![]()
Förra hojen jag hade privat var en Mille Factory, och där var ju gatåka inte ett dugg kul, om man inte brassa helvete.
Klart bättre nu.
Kolla in icon airframe och deras nya uppdatering av den som dom släppte nu i våras. Riktigt prisvärd hjälmTjena gubbar.
På väg att köpa ny hjälm.
Vilken skulle ni rekommendera.
Kör en kawa z750r.
Mvh
Prisklass?Tjena gubbar.
På väg att köpa ny hjälm.
Vilken skulle ni rekommendera.
Kör en kawa z750r.
Mvh
Verkar inte så, jag hade bokat teorin och fått bekräftelsen innan jag ens läste att risktvåan måste vara avklarad. Boka teorin du!Japp, det hänger jag med på! Men så att jag förstår dig rätt så måste man väl inte ha genomfört risktvåan för att få möjlighet att boka teorin?
Kul!!
Det är säkert inga problem. Dessutom är väl risktvåan inget man ”inte klarar”. Om man åker ut på risktvåan ska man nog inte ha nåt körkort, så då får man väl avboka sin teoritid.Verkar inte så, jag hade bokat teorin och fått bekräftelsen innan jag ens läste att risktvåan måste vara avklarad. Boka teorin du!![]()
Man bör ju kunna köra mc när man bokar risk 2.Det är säkert inga problem. Dessutom är väl risktvåan inget man ”inte klarar”. Om man åker ut på risktvåan ska man nog inte ha nåt körkort, så då får man väl avboka sin teoritid.
Eller har ni hört talas om nån som inte klarade sig på risktvåan?
Underbar trippel där!ute och åker lite![]()
Nyservad.
Döm till min förvåning när jag märker att jag endast kan starta hojen i neutralt, gick att starta med växel i innan servicen.. Ska ta och ringa imorgon men vad kan detta bero på?
![]()
Endast med koppling intryckt (ned växel) såklart så inget hopp ut i gatanBorde det inte varit så redan från början?
Typiskt dåligt att hoppa ut i gatan typ om växeln råkar ligga i. Mjukvarustyrt troligen.
BRASSARN är det du?!
/Clear for take off
Fruktansvärt rolig hoj
Trodde jag skulle tycka den var klumpig efter 2 år på ktm 690 smc men icke
![]()
BRASSARN är det du?!
/Clear for take off
Hehe, undrade just om någon skulle ta den...Shit Brassarn!!? kan det vara på klocksnack han gömt sig dessa år![]()
Så förvånad dock.. trodde verkligen den skulle kännas tung. Va inne på en tuono först men den kändes tung.. som en r1/gsxr 1000/rsv4 osv men denna känns verkligen som en något större 690 med ett jävla dragUtan att ens kört 1290`n men med 6 år på 990 SD så tror jag dig tveklöst![]()
Borde det inte varit så redan från början?
Typiskt dåligt att hoppa ut i gatan typ om växeln råkar ligga i. Mjukvarustyrt troligen.
Precis, ska gå med koppling intryckt. 690 verkar lida lite av att den kan dö på tomgång/lägre varvtal, märkligt att behöva växla till neutralt i trafik för att få igång den igen. Återkommer..Endast med koppling intryckt (ned växel) såklart så inget hopp ut i gatan![]()
Samma här!Nyservad, väntar på en polare sen ska vi ta en längre tripp runt Värmland.
![]()
Samma här!
Väntar på att polarn ska bli klar, sen drar vi till Orust och Slussens pensionat.
Ser för härligt ut
![]()
Kan du utveckla?Jag ser att bakre fotpinnarna är uppfällda då inte hastighets stopet går på(på kotten)
lol
Kan du utveckla?