• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Tvättade hojen idag!
8051A9F9-6022-477B-841A-D0EE83037962.jpeg
Så underbar motorcykel.

Exakt.
Samt att den är körbar med 110hk och bra bromsar. Inget prestandamonster på något sätt, men jämfört med många andra hojar med retrostuk.
Har den olika körlägen förresten? Typ sport, regn etc? Eller har dom valt att skala av all elektronik?
Har en R1200R själv som påminner lite, fast den är lite större och vattenkyld, den har tre körlägen, antisladd, samt att man även kan justera bakdämparen elektriskt (men en knapp), bra om man ex.vis skjutsar.
Nyare R1200R har även fått kurv-ABS, tydligen skall man kunna få det med inprogrammerat på äldre men har inte kollat så noga.

Har den olika körlägen förresten? Typ sport, regn etc? Eller har dom valt att skala av all elektronik?
Har en R1200R själv som påminner lite, fast den är lite större och vattenkyld, den har tre körlägen, antisladd, samt att man även kan justera bakdämparen elektriskt (men en knapp), bra om man ex.vis skjutsar.
Nyare R1200R har även fått kurv-ABS, tydligen skall man kunna få det med inprogrammerat på äldre men har inte kollat så noga.

Nej, den är väldigt basic. Kom från början endast med ABS men finns nu även med ASC (anti spin control), så den har inte alls samma elektronik som GS mfl.
Jag har ABS och värmehandtag på min, annars är det som det var förr :)

Nej, den är väldigt basic. Kom från början endast med ABS men finns nu även med ASC (anti spin control), så den har inte alls samma elektronik som GS mfl.
Jag har ABS och värmehandtag på min, annars är det som det var förr :)
Jag gillar "som förr" :)
BMW verkar ha värmehandtag som standard på det mesta, lite kul. Grymt skönt på vår och höst iaf.

Jag gillar "som förr" :)
BMW verkar ha värmehandtag som standard på det mesta, lite kul. Grymt skönt på vår och höst iaf.
Värmehandtag är inte så dumt. Kört 5 andra hojar de senaste 12 åren utan, visste inte hur skönt det var när kylan väl börjar äta sig igenom.
Är händerna varma fryser man ju inte alls lika mycket i resten av kroppen, mycket bra grej.

Tillbaka
Topp