mega
Guld
Så underbar motorcykel.Tvättade hojen idag!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så underbar motorcykel.Tvättade hojen idag!![]()
Ser ut att vara en triumph thruxton 1200 rVad är det för någonting? Triumph? Ser riktigt snygg ut, förtjänar en lite närmare tagen bild![]()
Tvättade hojen idag!![]()
Så skön blandinig mellan retro och modernt med bl.a enkelsvingen och stor bromsskiva fram, tummen upp!
Så jävla cool hoj! Extra frän med kutsen bak och den lilla rutan framKunde inte hålla mig, har gillat den ända sedan den kom. Var tvingen att slå till.
Rolig och lätthanterlig att köra med lite karaktär. Hyfsat vrid även vid lite lägre varv.
![]()
![]()
![]()
Har den olika körlägen förresten? Typ sport, regn etc? Eller har dom valt att skala av all elektronik?Exakt.
Samt att den är körbar med 110hk och bra bromsar. Inget prestandamonster på något sätt, men jämfört med många andra hojar med retrostuk.
Tack, tycker precis sammaSå jävla cool hoj! Extra frän med kutsen bak och den lilla rutan fram![]()
Har den olika körlägen förresten? Typ sport, regn etc? Eller har dom valt att skala av all elektronik?
Har en R1200R själv som påminner lite, fast den är lite större och vattenkyld, den har tre körlägen, antisladd, samt att man även kan justera bakdämparen elektriskt (men en knapp), bra om man ex.vis skjutsar.
Nyare R1200R har även fått kurv-ABS, tydligen skall man kunna få det med inprogrammerat på äldre men har inte kollat så noga.
Jag gillar "som förr"Nej, den är väldigt basic. Kom från början endast med ABS men finns nu även med ASC (anti spin control), så den har inte alls samma elektronik som GS mfl.
Jag har ABS och värmehandtag på min, annars är det som det var förr![]()
Värmehandtag är inte så dumt. Kört 5 andra hojar de senaste 12 åren utan, visste inte hur skönt det var när kylan väl börjar äta sig igenom.Jag gillar "som förr"
BMW verkar ha värmehandtag som standard på det mesta, lite kul. Grymt skönt på vår och höst iaf.
Snygg! Vad är det för modell?Sålde min svarta 1700cc pärla förra säsongen. Varje dag solen skiner denna sommar ångrar jag mig extremt. Blir nog att hitta sig en ny inom snar framtid!![]()
Snygg! Vad är det för modell?
Fin Street Bob!Sålde min svarta 1700cc pärla förra säsongen. Varje dag solen skiner denna sommar ångrar jag mig extremt. Blir nog att hitta sig en ny inom snar framtid!![]()
Hahaha..fyfan. Myggor är bland det värsta jag vet så det där är något av en mardröm.Härligt med hoj i Norrland så här års
![]()
(Inte jag på bilden. Stulen från nätet.)
Ämen fyfan!Härligt med hoj i Norrland så här års
![]()
(Inte jag på bilden. Stulen från nätet.)
Helgött! En respektabel nivå. Next levelInte mycket att skryta om men äntligen så satt den:
![]()
(Det är armbågen)![]()
Riktigt läcker! Får man fråga hur mycket du sålde den för?Street bob från 2009 med 1700cc-kit och några ombyggda delar som syns på te.x bakskärm samt pulverlackerad motor
Bara att börja bomba i innerstan nu och skrapa hjälmen som dårarna i Macao!Inte mycket att skryta om men äntligen så satt den:
![]()
(Det är armbågen)![]()
Körkortet å sen en HD![]()
Bara körkortet kvar då![]()
Haha, alldeles för dumt. Och dyrt.Bara att börja bomba i innerstan nu och skrapa hjälmen som dårarna i Macao!
Grattis till köpet! Härliga hojar de där, ser fin ut!Senaste hojinköpet, en Honda CBR1100XX Super Blackbird köpt på 320 mils distans från Marbs och hämtad av en snäll svåger igårNästan så att man längtar efter att semestern ska ta slut den här gången så att jag får komma hem och provköra
![]()