Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har fan ingen aning. Tror jag svängde höger innan fotot. Jag har nordens sämsta lokalsinne, körde efter GPS. 30min blev det totalt.Det där är 300 meter hemifrånVilken väg kom du ifrån?
Då kom du från Vara typ? Finns många fina vägar omkring här.Har fan ingen aning. Tror jag svängde höger innan fotot. Jag har nordens sämsta lokalsinne, körde efter GPS. 30min blev det totalt.
![]()
Tror inte mitt bakdäck är lagligt längre. 500 mil har det gått totalt.
Coolt! Vilket raritet! Hur många mil på mätaren?Plockade upp den här 25 år gamla godingen idag. Helt original och fullkittad med brembo, öhlins, smidda fälgar och massa kolfiber från fabrik.
Glad påsk!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1700. En kille som flyttade till norge för att jobba, sen blev hojen stående 20 år i föräldrarnas garage.Coolt! Vilket raritet! Hur många mil på mätaren?
Den är ju så vacker så jag skulle också kunna ha den stående i mitt garage bara för att titta på. Säg till om du behöver vinterförvaring1700. En kille som flyttade till norge för att jobba, sen blev hojen stående 20 år i föräldrarnas garage.
Grattis!Plockade upp den här 25 år gamla godingen idag. Helt original och fullkittad med brembo, öhlins, smidda fälgar och massa kolfiber från fabrik.
Glad påsk!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den var riktigt fet! Brutalt framdäck. Måste googla. Modell och årtal?Ny båge, fick bli en påskrunda.![]()
Verkligen fet, man förstår varför de döpte den till: Fat BobDen var riktigt fet! Brutalt framdäck. Måste googla. Modell och årtal?
30miiiiil körde jag, inte 30min.Har fan ingen aning. Tror jag svängde höger innan fotot. Jag har nordens sämsta lokalsinne, körde efter GPS. 30min blev det totalt.
![]()
Tror inte mitt bakdäck är lagligt längre. 500 mil har det gått totalt.
jag skulle precis kommentera, 30 min ToR gbg- herrljunga hade varit beundransvärt30miiiiil körde jag, inte 30min.
Snitta 180 är kaxigt iaf ut ur stan och från E20 till Herrljunga. Görbart, men kaxigtjag skulle precis kommentera, 30 min ToR gbg- herrljunga hade varit beundransvärt![]()
Fifan, vilket skick! En gammal äkta monoposto erre.Plockade upp den här 25 år gamla godingen idag. Helt original och fullkittad med brembo, öhlins, smidda fälgar och massa kolfiber från fabrik.
Glad påsk!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det där är den snyggaste HDn enligt mig. Väldigt tuff design.Ny båge, fick bli en påskrunda.![]()
EnigDet där är den snyggaste HDn enligt mig. Väldigt tuff design.
I kutsen lät ju bäst. Lite för mycket diskant försvann i fickan.Bytte mick och köpte modellen över. Nu tror jag att det börjar likna något:
Ok ljud när den ligger i kutsen. Ska testa mer och processa ljudet för att få det klarare.
Kvalitén börjar bli ganska ok och rätt ok vinkel på hakan.
Under sadeln helt klart.Bytte mick och köpte modellen över. Nu tror jag att det börjar likna något:
Ok ljud när den ligger i kutsen. Ska testa mer och processa ljudet för att få det klarare.
Kan man få en version utan ”musiken”?Bytte mick och köpte modellen över. Nu tror jag att det börjar likna något:
NICE! Grattis till en riktig screamer!Hämtar ut en fabriksny ZX-6R nästa vecka som kommer utrustas med en massa extra lull! Can't wait!
![]()
![]()
Tack! Är väldigt nöjd så långt!@NickL Stort grattis! Nöjd än så länge? Stor skillnad mot förra?