fram med avbitartången...Det blir nog dåligt med Rossi-nedlägg för min del. Kör ju 98% i stan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
fram med avbitartången...Det blir nog dåligt med Rossi-nedlägg för min del. Kör ju 98% i stan.
Det här blir en fantastisk följetong
Du får hitta någon rondell eller påfart för att slippa att @Oliver ska trakasera digDet blir nog dåligt med Rossi-nedlägg för min del. Kör ju 98% i stan.
Jag tror på dig, rondellen vid beryllgatan går att ta i säkert 120Det blir nog dåligt med Rossi-nedlägg för min del. Kör ju 98% i stan.
Däcket är inte ens en vecka gammalt, plupparna kommer definitivt försvinna.fram med avbitartången...
Jag använde Ahlqvist Motorcyklar (Honda Center) där dem gjorde allt med däckbytet.Nån som kan tipsa om en däckverkstad i göteborg som monterar och balanserar? Kommer med lösa fälgar och däck.
Vem f-n godkände att de fick bygga vägbulor vid OK-Q8 beryllgatan ?Jag tror på dig, rondellen vid beryllgatan går att ta i säkert 120![]()
Den där är äckligt snygg! Stort grattis, hoppas du blir nöjd.Ny hoj
![]()
Om någon behöver lösa höft/axelskydd samt knä/armbågsskydd har jag helt nya oanvända D3O Ghost level 1. Fick dessa med en produkt jag köpte men jag har satt i level 2 istället så dessa är över.
![]()
Tack! Har iofs haft den några veckor så helt ny är den inte men jag har konstaterat att jag är nöjdDen där är äckligt snygg! Stort grattis, hoppas du blir nöjd.
Riktigt snygg! Grattis!Ny hoj
![]()
Om någon behöver lösa höft/axelskydd samt knä/armbågsskydd har jag helt nya oanvända D3O Ghost level 1. Fick dessa med en produkt jag köpte men jag har satt i level 2 istället så dessa är över.
Grattis!Ny hoj
![]()
![]()
Vad är det där för nån? Honda Valkyrie?Nu är vi igång![]()
StämmerVad är det där för nån? Honda Valkyrie?
Mycket fetare än goldwing!Stämmer![]()
Håller med!Mycket fetare än goldwing!
Grymt coola dom därSmyger mig in på moppeparkeringen..
![]()
https://www.gentlemansride.com/Många hojar ute idag. Knökfullt vid caféet och hamnade vid en hel karavan av kosymklädda motorcyklister.
Sjukt många fina Cafe-racers!Många hojar ute idag. Knökfullt vid caféet och hamnade vid en hel karavan av kosymklädda motorcyklister.