• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Kvälls-besök vid lekstugan🙂
IMG_20250519_204551.jpg

IMG_20250519_205245.jpg
 
According to the insolvency plan that the Austrian-based motorcycle manufacturer agreed to, KTM has until this Friday (May 23) to deposit approximately $600 million with its insolvency administrator. This loan should make sure KTM is able to meet that financial commitment.för 1 dag sedan
 
According to the insolvency plan that the Austrian-based motorcycle manufacturer agreed to, KTM has until this Friday (May 23) to deposit approximately $600 million with its insolvency administrator. This loan should make sure KTM is able to meet that financial commitment.för 1 dag sedan
Oavsett känns det som allt detta inte kommer leda till något gott långsiktigt? Om någon räddar KTM, vem är sugen på att köpa något med osäker eftermarknad? Utöver att de förstört begagnatmarknaden genom att fullständigt ösa ut och rea nya hojar.
 
Oavsett känns det som allt detta inte kommer leda till något gott långsiktigt? Om någon räddar KTM, vem är sugen på att köpa något med osäker eftermarknad? Utöver att de förstört begagnatmarknaden genom att fullständigt ösa ut och rea nya hojar.
De har bra produkter i alla fall. Helt nya ramar, motorer, skärmar mm.
 
Häng med ett varv från 2019 på Calafat i Spanien.
Snabbast på denna trackday med 1.32,37, Arrangören trodde jag var en lokal banräv som åkte så fort på en 13 år gammal hoj. Första gången där 😎
Hojen var en cbr 600 -06 (med en disktrasa till framgaffel, makalöst flex och original cartridge, lite ombyggt..) Öhlins bak, HRC generator/kylare/helsystem/ecu ,116hk på bakhjulen.
Inga rider aids, ingen slirkoppling. Helt analogt:cool: Inte konstigt jag behöver programmera om hjärnan på Duccen nu som har ALLA rider aids och ABS så man har noll bromskänsla😅

Det var även här jag provkörde den då helt nya S1000RR-M, efter detta ville jag inte åka gammal 600 mer.. åkte inom 2 sekunder med gatdäck + säkerhetsmarginal för den nätta krasch-självrisken på 2500€.

 
Häng med ett varv från 2019 på Calafat i Spanien.
Snabbast på denna trackday med 1.32,37, Arrangören trodde jag var en lokal banräv som åkte så fort på en 13 år gammal hoj. Första gången där 😎
Hojen var en cbr 600 -06 (med en disktrasa till framgaffel, makalöst flex och original cartridge, lite ombyggt..) Öhlins bak, HRC generator/kylare/helsystem/ecu ,116hk på bakhjulen.
Inga rider aids, ingen slirkoppling. Helt analogt:cool: Inte konstigt jag behöver programmera om hjärnan på Duccen nu som har ALLA rider aids och ABS så man har noll bromskänsla😅

Det var även här jag provkörde den då helt nya S1000RR-M, efter detta ville jag inte åka gammal 600 mer.. åkte inom 2 sekunder med gatdäck + säkerhetsmarginal för den nätta krasch-självrisken på 2500€.

Vackert! 🤩😍
 
Häng med ett varv från 2019 på Calafat i Spanien.
Snabbast på denna trackday med 1.32,37, Arrangören trodde jag var en lokal banräv som åkte så fort på en 13 år gammal hoj. Första gången där 😎
Hojen var en cbr 600 -06 (med en disktrasa till framgaffel, makalöst flex och original cartridge, lite ombyggt..) Öhlins bak, HRC generator/kylare/helsystem/ecu ,116hk på bakhjulen.
Inga rider aids, ingen slirkoppling. Helt analogt:cool: Inte konstigt jag behöver programmera om hjärnan på Duccen nu som har ALLA rider aids och ABS så man har noll bromskänsla😅

Det var även här jag provkörde den då helt nya S1000RR-M, efter detta ville jag inte åka gammal 600 mer.. åkte inom 2 sekunder med gatdäck + säkerhetsmarginal för den nätta krasch-självrisken på 2500€.

Körde du med Björn Carlsson? Hade hoj stående i flera år nere på Motorland Aragon.
 
Tillbaka
Topp