Kvälls-besök vid lekstugan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan siffran vara en dålig översättning?Nu är det inte många dagar kvar innan vi vet vad KTMs/Huskys öde blir. Senast på fredag behöver 6 miljarder finnas på rekonstruktörens konto. Hoppas det går vägen.
Oavsett känns det som allt detta inte kommer leda till något gott långsiktigt? Om någon räddar KTM, vem är sugen på att köpa något med osäker eftermarknad? Utöver att de förstört begagnatmarknaden genom att fullständigt ösa ut och rea nya hojar.According to the insolvency plan that the Austrian-based motorcycle manufacturer agreed to, KTM has until this Friday (May 23) to deposit approximately $600 million with its insolvency administrator. This loan should make sure KTM is able to meet that financial commitment.för 1 dag sedan
Är ser så här det ska se ut?Jag behöver oxå lämna staden.
Mina efter fyra turer har ju inte heller nått linjen för G.
![]()
De har bra produkter i alla fall. Helt nya ramar, motorer, skärmar mm.Oavsett känns det som allt detta inte kommer leda till något gott långsiktigt? Om någon räddar KTM, vem är sugen på att köpa något med osäker eftermarknad? Utöver att de förstört begagnatmarknaden genom att fullständigt ösa ut och rea nya hojar.
Är ser så här det ska se ut?
![]()
Vackert!Häng med ett varv från 2019 på Calafat i Spanien.
Snabbast på denna trackday med 1.32,37, Arrangören trodde jag var en lokal banräv som åkte så fort på en 13 år gammal hoj. Första gången där
Hojen var en cbr 600 -06 (med en disktrasa till framgaffel, makalöst flex och original cartridge, lite ombyggt..) Öhlins bak, HRC generator/kylare/helsystem/ecu ,116hk på bakhjulen.
Inga rider aids, ingen slirkoppling. Helt analogtInte konstigt jag behöver programmera om hjärnan på Duccen nu som har ALLA rider aids och ABS så man har noll bromskänsla
Det var även här jag provkörde den då helt nya S1000RR-M, efter detta ville jag inte åka gammal 600 mer.. åkte inom 2 sekunder med gatdäck + säkerhetsmarginal för den nätta krasch-självrisken på 2500€.
Körde du med Björn Carlsson? Hade hoj stående i flera år nere på Motorland Aragon.Häng med ett varv från 2019 på Calafat i Spanien.
Snabbast på denna trackday med 1.32,37, Arrangören trodde jag var en lokal banräv som åkte så fort på en 13 år gammal hoj. Första gången där
Hojen var en cbr 600 -06 (med en disktrasa till framgaffel, makalöst flex och original cartridge, lite ombyggt..) Öhlins bak, HRC generator/kylare/helsystem/ecu ,116hk på bakhjulen.
Inga rider aids, ingen slirkoppling. Helt analogtInte konstigt jag behöver programmera om hjärnan på Duccen nu som har ALLA rider aids och ABS så man har noll bromskänsla
Det var även här jag provkörde den då helt nya S1000RR-M, efter detta ville jag inte åka gammal 600 mer.. åkte inom 2 sekunder med gatdäck + säkerhetsmarginal för den nätta krasch-självrisken på 2500€.