Tack för tipset. Jag kände att jag behövde öka förspänningen fram iaf. Får förska hitta ett bra läge efter att ha testat runt lite. Du har möjligtvis ingen ”fusk lapp” på inställningar om man väger ~100kgSkoj hoj, den har jag jobbat med!Synd att de snålade ut och inte körde styrdämpare från oss också.
QS är lite av en vanesak, man behöver vara bestämd för att den ska bete sig. Se till att justera förspänningen, tror vi landade i mjukare fjädrar för bättre komfort där men det kanske blir för mjukt om man väger 80+.
Just QS verkar flertalet ha klagat på. Kanske behöver köras in lite.
Bra att veta. Har det blivit bättre med mer användning?Du får vara bestämd och ligga på gas för att QS ska funka bra. Inget halvgasande och halvtryckande utan mycket gas och mycket bestämt med foten.
Min funkar bra på gas över 4000rpm. Ner funkar den alltid så länge jag har 0% gas.
Någon som vet vart man kan få tag i univesal slip on i GP stil som matchar ducatin till ett vettigt pris. Har ingen lust att betala ~20k för Termi eller Austin när rördragningen är den samma som org. och ndast ljuddämparna är annorlunda. Det bästa vore om de fästes med klämma och inte behöver svetsas.