Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det där originalstyret? Ser sjukt högt ut.Termi på! Nu mullrar det som det ska. Fick också en decembertur till Upplands Väsby.
![]()
![]()
Är du inte en bra bit från aphäng nu?![]()
Googlat lite. Tydligen originalstyre, ser helknas ut på bild, ser ut som aphänge.
Finns lösning för att flytta displayen också, lär göra mycket för utseendet.
Han på bilden har bytt styre. Jag syftar på Gummos hoj som har superhögt styre.Är du inte en bra bit från aphäng nu?
Jag ser nu att de inte är lika.Han på bilden har bytt styre. Jag syftar på Gummos hoj som har superhögt styre.
Ska testa hur det känns när man står å kör på skogsvägar.Han på bilden har bytt styre. Jag syftar på Gummos hoj som har superhögt styre.
Blev asbra med tank-lädret! Är det ett öppet system eller ett lagligt? Var är regskylten?Jävligt nöjd med vintage-logon i läder. Och ljudet! Nu lutar det åt vintervila i varmgarage.![]()
![]()
![]()
![]()
Tack, ja det blev ballt. Har en hög prylar som ska lasergraveras.Blev asbra med tank-lädret! Är det ett öppet system eller ett lagligt? Var är regskylten?![]()
Finns väl bara helsystem till de där som eliminerar katten? Bort med killern! Jag gillar när skylten sitter där, bra stänkskydd också.Tack, ja det blev ballt. Har en hög prylar som ska lasergraveras.
Lagligt eller ej spelar ingen roll, Ducatiklubben tar böternaNä men med DB-killer är det ok för gata. Mullrar fint med det i så ingen idé att köra utan.
Regplåten är där bak på den där konstiga kroken de svetsat ihop.
![]()
Ja precis helsystem, bara att katten försvinner gör ju en hel del. Körde hem med gamla i ryggsäcken från verkstan och det vägde satan.Finns väl bara helsystem till de där som eliminerar katten? Bort med killern! Jag gillar när skylten sitter där, bra stänkskydd också.
Någon som har erfarenhet av DB Race?
Letar efter nya backspeglar till Panigalen och de har ett par som ser snygga ut med inbyggda blinkers.
Orkar inte mecka med att sätta dit externa blinkers så Rizoma Stealth är inte aktuellt.
![]()
![]()
![]()
www.rizoma.com
Vill du kunna se bakåt i speglarna?
Det är en seriös fråga, man ser ju knappt i original så dessa lär vara ännu sämre?
Jag frågar eftersom det bästa sättet att kunna se bakåt är oftast speglar i styrändorna.
Blir ocksån snyggt med blockoffs där du tex kan sätta i blinkers med kontakt (= inget meck).
Jag har dessa från Rizoma som är de absolut bästa jag har testat, inga vibrationer och man kan justera vinkel och position:
![]()
Finns en ny modell också om man gillar raka linjer:
Cut-Edge – Rizoma
www.rizoma.com
![]()
![]()
Kvaliten är överlägsen på Rizoma och matchar Duccen fint.
Tack för tipset men gillar inte backspeglar på styrändar när det kommer till sporthojar.Vill du kunna se bakåt i speglarna?
Det är en seriös fråga, man ser ju knappt i original så dessa lär vara ännu sämre?
Jag frågar eftersom det bästa sättet att kunna se bakåt är oftast speglar i styrändorna.
Blir ocksån snyggt med blockoffs där du tex kan sätta i blinkers med kontakt (= inget meck).
Jag har dessa från Rizoma som är de absolut bästa jag har testat, inga vibrationer och man kan justera vinkel och position:
![]()
Finns en ny modell också om man gillar raka linjer:
Cut-Edge – Rizoma
www.rizoma.com
![]()
![]()
Kvaliten är överlägsen på Rizoma och matchar Duccen fint.
Tack för tipset men gillar inte backspeglar på styrändar när det kommer till sporthojar.
Original ser man inget med ändå så mycket sämre kan det inte bli. Var samma på Aprilian.
Så länge jag kan lyfta på en hand för att se bak så räcker det gott och väl.
Hade Rizoma Stealth-kopior på Aprilian och då de inte vibrerade så såg jag mer i dem än i original.
Jäklar, det där blev bra!Jävligt nöjd med vintage-logon i läder. Och ljudet! Nu lutar det åt vintervila i varmgarage.![]()
![]()
![]()
![]()
Tycker dock det ser bättre ut på nakenhijar av någon anledningFattar precis, jag gillar att kunna se bakåt så trotsar utseendetHar ju tom satt på en liten transparent miniruta för att det är praktiskt
Jag har ett par Rizoma stealth och Rizoma fästen + plug and play-kontakter.
Men dom kommer från en V4 Panigale så passar nog inte tyvärr. Men blinkers + fästen passar nog om du vill köpa.
Sjuk hoj!Var på Johans MC och letade efter en första hoj. Ögonen fastnade på en Triumph Rocket. Inget jag överväger i dagsläget eller i närmsta framtidmen jäklar vilken skönhet.
![]()
Skönhet är nog inte ordet jag skulle beskriva den som, men den är riktigt cool och brutal. Speciellt den svarta utgåvan (med spegeltank om jag minns rätt)Var på Johans MC och letade efter en första hoj. Ögonen fastnade på en Triumph Rocket. Inget jag överväger i dagsläget eller i närmsta framtidmen jäklar vilken skönhet.
![]()
Körde den när Johans hade öppet hus. Hela hojen lutar av vridet när man gasar....Var på Johans MC och letade efter en första hoj. Ögonen fastnade på en Triumph Rocket. Inget jag överväger i dagsläget eller i närmsta framtidmen jäklar vilken skönhet.
![]()
Blandade ihop det lite. Denna menade jag:Skönhet är nog inte ordet jag skulle beskriva den som, men den är riktigt cool och brutal. Speciellt den svarta utgåvan (med spegeltank om jag minns rätt)![]()