• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Studiebesök på Alpinestar i Italien. Här görs främst utveckling av alla kläder men även all tillverkning av det som handgörs för racing. Tyvärr fick vi inte fota så mycket.

Men nu har jag hållit i bla Quartararos och Marqués skinnställ, och stövlar de ska använda i år. Även mycket till bil-racing tillverkas här och bl.a. McLarens F1 kläder. Tex hängde både Piastri och Norris kläder så fick vi känna på F1 kläder med.
Intressant nog lagas skinnställen till väldigt stor utsträckning efter krascher, ställen tvättas, färgas och delar byts.
IMG_2762.jpeg

IMG_2755.jpeg
IMG_2756.jpeg
IMG_2765.jpeg
IMG_2766.jpeg
IMG_2768.jpeg
IMG_2769.jpeg

Senast ändrad:
Studiebesök på Alpinestar i Italien. Här görs främst utveckling av alla kläder men även all tillverkning av det som handgörs för racing. Tyvärr fick vi inte fota så mycket.

Men nu har jag hållit i bla Quartararos och Marqués skinnställ, och stövlar de ska använda i år. Även mycket till bil-racing tillverkas här och bl.a. McLarens F1 kläder. Tex hängde både Piastri och Norris kläder så fick vi känna på F1 kläder med.
Intressant nog lagas skinnställen till väldigt stor utsträckning efter krascher, ställen tvättas, färgas och delar byts.
IMG_2762.jpeg

IMG_2755.jpeg
IMG_2756.jpeg
IMG_2765.jpeg
IMG_2766.jpeg
IMG_2768.jpeg
IMG_2769.jpeg

Jävlar vad häftigt!!

IMG_2762.jpeg

IMG_2755.jpeg
IMG_2756.jpeg
IMG_2765.jpeg
IMG_2766.jpeg
IMG_2768.jpeg
IMG_2769.jpeg
Kul, tack för bilderna.
Har du en förklaring på varför jag inte passar alls i Alpinestars-skinnställ när storlek 52 i Dainese och RST sitter bra?
Får inte ens på mig ställen. Har gett upp före jag testat storlek 56 :D

Tillbaka
Topp