Det var ju ändå bra. Tack för tipset, ska hålla koll där. Är lite sugen på att byta ut styrkronan till nåt snyggare (uppgraderingsjävulen verkar aldrig lugna sig137kr fick jag betala i frakt för Evotech kylarskydd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var ju ändå bra. Tack för tipset, ska hålla koll där. Är lite sugen på att byta ut styrkronan till nåt snyggare (uppgraderingsjävulen verkar aldrig lugna sig137kr fick jag betala i frakt för Evotech kylarskydd
Studiebesök på Alpinestar i Italien. Här görs främst utveckling av alla kläder men även all tillverkning av det som handgörs för racing. Tyvärr fick vi inte fota så mycket.
Men nu har jag hållit i bla Quartararos och Marqués skinnställ, och stövlar de ska använda i år. Även mycket till bil-racing tillverkas här och bl.a. McLarens F1 kläder. Tex hängde både Piastri och Norris kläder så fick vi känna på F1 kläder med.
Intressant nog lagas skinnställen till väldigt stor utsträckning efter krascher, ställen tvättas, färgas och delar byts.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kul, tack för bilderna.Studiebesök på Alpinestar i Italien. Här görs främst utveckling av alla kläder men även all tillverkning av det som handgörs för racing. Tyvärr fick vi inte fota så mycket.
Men nu har jag hållit i bla Quartararos och Marqués skinnställ, och stövlar de ska använda i år. Även mycket till bil-racing tillverkas här och bl.a. McLarens F1 kläder. Tex hängde både Piastri och Norris kläder så fick vi känna på F1 kläder med.
Intressant nog lagas skinnställen till väldigt stor utsträckning efter krascher, ställen tvättas, färgas och delar byts.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tyvärr inte, men vi fick förklarat att de flesta i MotoGP kör motsvarande storlek 46 eller ibland mindreKul, tack för bilderna.
Har du en förklaring på varför jag inte passar alls i Alpinestars-skinnställ när storlek 52 i Dainese och RST sitter bra?
Får inte ens på mig ställen. Har gett upp före jag testat storlek 56![]()
Riktigt ballt. Vad gjorde du där om man får fråga?Tyvärr inte, men vi fick förklarat att de flesta i MotoGP kör motsvarande storlek 46 eller ibland mindre![]()
Tyvärr inte, men vi fick förklarat att de flesta i MotoGP kör motsvarande storlek 46 eller ibland mindre![]()
Studiebesök via mitt arbeteRiktigt ballt. Vad gjorde du där om man får fråga?![]()
……eller cyniskt.Lite goodwill för KTM, det kan de behöva. Smart att hjälpa en kille med miljoner följare.
Både och kanske. Han sabbade själv racedäcken genom att först transportera hojen i -10*c på öppet flak och sedan köra den.……eller cyniskt.
Oavsett så blev det bra reklam för en spottstyver.Både och kanske. Han sabbade själv racedäcken genom att först transportera hojen i -10*c på öppet flak och sedan köra den.
SS 950?Beställt Italienare idag
![]()
Yes, 950SSS 950?
Grattis! Snart vårBeställt Italienare idag
![]()
Verkligen, även om det inte känns som det på västkusten just nuGrattis! Snart vår![]()
Det vände fort i GBG i alla fall. Verkar bli mcväder nästa vecka.Verkligen, även om det inte känns som det på västkusten just nu![]()
Såg att fredagen ser fin ut, hoppas jag hinner få leverans tills dess - högst osannolikt dock!Det vände fort i GBG i alla fall. Verkar bli mcväder nästa vecka.
Kul, grattis!Jobbigt med ny hoj… genast beställt tillbehör & mods för nästan 20k![]()
Tonad ruta, tank-grips, veridian cruise control, samt broms/kopplings-handtag, handtagsskydd, kylarskydd, USB-adapter, telefonhållar-adapter, värmehandtag från evotech.Kul, grattis!
Vad har du beställt för godis?
Massa kul juTonad ruta, tank-grips, veridian cruise control, samt broms/kopplings-handtag, handtagsskydd, kylarskydd, USB-adapter, telefonhållar-adapter, värmehandtag från evotech.
Sen lite nya prylar för garaget, t.ex. singel-arms depåstöd för båda sidor, öhlins-verktyg etc.
You bet!Massa kul ju![]()
Tonad ruta, tank-grips, veridian cruise control, samt broms/kopplings-handtag, handtagsskydd, kylarskydd, USB-adapter, telefonhållar-adapter, värmehandtag från evotech.
Sen lite nya prylar för garaget, t.ex. singel-arms depåstöd för båda sidor, öhlins-verktyg etc.
Nope, tyvärr inte! (Vilket är VÄLDIGT konstigt)Fanns inte farthållare som tillval hos Ducati?