Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skoj! Rolig maskin som sagtDå är hon hemma![]()
Nix, har orginal men blir intresant att höra vad du tycker om dessa.Någon mer som kör? Ska tydligen vara relativt stor skillnad
Sjukaste ”pendlarhojen”. Hade den som servicehoj en dag och jäklar vad de går.Då är hon hemma![]()
Slaktade ett par Koss Porta Pro istället, rätt bra uppgradering.Någon mer som kör? Ska tydligen vara relativt stor skillnad
![]()
Bytte till in-ear. Bättre bas och slipper ha hörselskyddNågon mer som kör? Ska tydligen vara relativt stor skillnad
![]()
Japp, helt tokig. Helförsäkring i Stockholm 3700 om året dessutom, det hade jag / månad på sporthojen förutSjukaste ”pendlarhojen”. Hade den som servicehoj en dag och jäklar vad de går.
Samtidigt är ju intercom rätt gött att ha när man köra med andra, men absolutBytte till in-ear. Bättre bas och slipper ha hörselskydd![]()
Jag testade Shure in-ears i min Cardo, helt perfekt kombo. Man slipper hörselproppar och får perfekt ljud, lite meckigare att ta av och på hjälmen bara.Bytte till in-ear. Bättre bas och slipper ha hörselskydd![]()
Varit lite intresserad av dem där kawasaki SX modellerna, nu senast 1100sx se då. kikat från och till i något år. Nöjd?Det vart galen skillnad på ljudet med grövre pipa och akra-dämparen. Hann bara köra en kortis, men galet nöjd än så länge.
![]()
Ja, jag har alltså kopplat in-ear till cardon istället för högtalarnaSamtidigt är ju intercom rätt gött att ha när man köra med andra, men absolut
Kan konstatera att det är stor skillnad mot "vanliga"
Det låter som att det skulle vara ganska mycket billigare än att köpa ett nytt kit från Cardo. Du tar alltså trådade in ear med mikrofon och pluggar in i cardon som fortfarande sitter utanpå hjälmen? Trär hjälmen över och hoppas de sitter kvar i öronen? Vad händer med all sladd som blir över?Ja, jag har alltså kopplat in-ear till cardon istället för högtalarna![]()
Nu är ju min en -15 som är uttagen -17 av förra ägaren(jag är ägare nr:2), så jag har svårt att ge input på nyare och särskilt Z1100SX. Men jag är nöjd med min. Dessutom gjorde nya röret en jäkla skillnad på både ljud och hur den går.Varit lite intresserad av dem där kawasaki SX modellerna, nu senast 1100sx se då. kikat från och till i något år. Nöjd?![]()
Du pluggar in hörlurarna på samma sätt som du pluggar in högtalarna. Mikrofon kör du separat.Det låter som att det skulle vara ganska mycket billigare än att köpa ett nytt kit från Cardo. Du tar alltså trådade in ear med mikrofon och pluggar in i cardon som fortfarande sitter utanpå hjälmen? Trär hjälmen över och hoppas de sitter kvar i öronen? Vad händer med all sladd som blir över?
Just det jag minns inte att mikrofonen gick på egen sladd. Jag ska göra ett försök med det här. Tack för svaretDu pluggar in hörlurarna på samma sätt som du pluggar in högtalarna. Mikrofon kör du separat.
Enklast är att dra på en buff som täcker öronen (eller en huva). Då sitter de kvar både när du tar på och av hjälmen.
Sladden trycker du in under jackan bara.
Lycka tillJust det jag minns inte att mikrofonen gick på egen sladd. Jag ska göra ett försök med det här. Tack för svaret![]()
SnyggtFan vad tråkigt väder det är....
Råkade bli lite mer kolfiber och titan...
![]()
Låter lite mindre nu i alla fall för er som gillar tysta hojar![]()
![]()
Man får putsa och shoppa helt enkelt....Snyggt
Ja detta väder är ingen höjdare direkt men ser ut att bli bättre nästa vecka iaf
Ska också pilla lite på min hoj snart då jag har ett system från Racefit på väg till min 765rs, ska bli riktigt kul att få på!