• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora semmeltråden! (och nåt keffigt om äckliga borgare och rolex etc gäsp...)

EmmaE

Cartier
Tänkte prova denna idag - minisemla med nutella!

image.jpg


Bild: Systrar och Bönor, Trelleborg
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Det där känns som en perfekt semla för unga damer! Själv förstår jag inte grejen med nutella, men alla tjejer i min ålder +/- 3-4 år verkar ha fått dille på det. :D

Nutella funkar på alla oavsett kön, jag sätter lätt i mig en burk på en kväll om jag får lov till det! Börja med att äta det till frukost så kommer du snart sitta i ett svårt nutellaberoende, sälja din isade DD för en fix!
 
Jag gillar saffransemlor och jag gillar mandelmassa. Om jag fick utforma den perfekta semlan skulle det bli med saffransbröd, mandelmassa i vispgrädden, PLUS separat mandelmassa.
Finns det någonstans?
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Håller helt med Virrooo; nutella är skitgott :woot:. prova det på surdegsbröd ovanpå en ostskiva av cheddar. Svinstarkt kaffe till. Kanon! Dagen räddad! Din semla EmmaE vill jag gärna också ha :)
 

Kissie

Vår lille fastlagsbulle
Det är bara borgare som gång på gång anställer pedofiler som dagispersonal för att spara in pengar till sig själva på billig arbetskraft :rage: Så jävla äckligt :rage::mad::wtf:
 
Topp