Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är bara äckliga borgare som äter något så fult och smaklöst som Semlor!!!
Buttplugg?Nja, kan inte ta åt mig äran för det. Min prototyp havererade katastrofalt. Den saknade bottenplugg för avtappning och dörren gick ej att öppna inifrån.![]()
Säkert är du fattig också !Har hamnat precis rätt, i ett hav av äckliga borgare som du![]()
Buttplugg?
Å vad väger den?!Det mest chockerande i denna tråd är att ingen diskuterat priset. Vad är rimligt att betala för en semla i ok skick, med box men utan kvitto?
Jag trollar också, mata mig gärna med semlor!
Vad vet du om att vara fattigSäkert är du fattig också !![]()
Orkar inte läsa hela tråden men wienersemlor, har ämnet avhandlats?
Vad vet du om att vara fattigNi borgare lever i er äckliga bubbla och skiter allt och alla förutom er själva
Vidrigt säger jag bara
![]()
Den där såg riktigt smarrig ut. Jag har för mig att 7 Eleven/Shell kört något liknande tidigare.Gled runt på närbutiken strax innan jul där hittade jag något som hette Adventla. Alltså en Semla fast gjord på en lussebulle. Den var riktigt god
![]()
Min pappa gillar hetvägg.
Om du tror det gäller för alla så är du skrämmande naiv och borde kanske öppna ögonen liteTa inte i så du spricker nu lilla vännen! Gå i skolan, gör dina läxor, så ska du nog se att du också får lite pengar trots att du inte är borgare...
Vad vet du om att vara fattigNi borgare lever i er äckliga bubbla och skiter allt och alla förutom er själva
Vidrigt säger jag bara
![]()
Det här med vaniljkräm istället för mandelmassa då?
Den där såg riktigt smarrig ut. Jag har för mig att 7 Eleven/Shell kört något liknande tidigare.
Det mest chockerande i denna tråd är att ingen diskuterat priset. Vad är rimligt att betala för en semla i ok skick, med box men utan kvitto?
Om du tror det gäller för alla så är du skrämmande naiv och borde kanske öppna ögonen lite![]()
ZtyrkekramizarVad vet du om att vara fattigNi borgare lever i er äckliga bubbla och skiter allt och alla förutom er själva
Vidrigt säger jag bara
![]()
Här har vi någon som är avundsjuk på folk med pengarVad vet du om att vara fattigNi borgare lever i er äckliga bubbla och skiter allt och alla förutom er själva
Vidrigt säger jag bara
![]()