• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Kul att få se Seahawks nästa vecka igen, men fy vilken tråkig match.

Ni får nog gälla som rätt klara favoriter @M.U?
Nu tycker jag du är negativ, bättre nerv än i Vikings-Saints :)
Vilket monster Metcalf är, känns som grabben kan bli hur bra som helst. Mr Skittles är så skön också, gick runt och chillade mest hela matchen.
Någon chans att Carson/Prosise blir spelklara eller var det helt kört?

Nu tycker jag du är negativ, bättre nerv än i Vikings-Saints :)
Vilket monster Metcalf är, känns som grabben kan bli hur bra som helst. Mr Skittles är så skön också, gick runt och chillade mest hela matchen.
Någon chans att Carson/Prosise blir spelklara eller var det helt kört?
Kanske lite negativ ;)
Men blev sån konstig och tråkig match när Wentz gick ut.
Carson och Prosise är helt ute för säsongen.
I bästa fall får vi tillbaka två ordinarie OL.
DK har varit grym och vuxit hela säsongen!

• Like
Reactions: v0n
Och då är det ändå den med störst utbud.

Förstår inte att NFL som satsar så mycket på marknaden utanför USA inte fixat en bättre marknad för merch i Europa.
Ja det är märkligt med tanke på hur populär sporten blivit på den här sidan Atlanten de sista åren, skärpning!

Ja det är märkligt med tanke på hur populär sporten blivit på den här sidan Atlanten de sista åren, skärpning!
Och just merch inom sport känns lite som jänkarnas paradgren. Jättemärkligt.
Jag har förresten beställt från Zalando som brukar ha saker från NFL.
Skralt utbud men snabba leveranser om man hittar något och känns betydligt mer strulfritt vid returer än att behöva skicka till UK.
Vet att det brukar finnas lite Eagles där @DB15

Nu kan han snart inte växa mer ;)
:D
Screenshot_20200106-193708.png

Och just merch inom sport känns lite som jänkarnas paradgren. Jättemärkligt.
Jag har förresten beställt från Zalando som brukar ha saker från NFL.
Skralt utbud men snabba leveranser om man hittar något och känns betydligt mer strulfritt vid returer än att behöva skicka till UK.
Vet att det brukar finnas lite Eagles där @DB15

:D
Screenshot_20200106-193708.png
Jo har kollat där och dom har en del roliga grejer i andra lag ”tyvärr” bla dom Snygga retro tröjorna från Mitchell and Ness! Men Eagles utbudet är as tråkigt tyvärr :D

Vet bara denna. Lite klent utbud men bättre än inget:
https://europe.nflshop.com/stores/nfl/en

Och då är det ändå den med störst utbud.

Förstår inte att NFL som satsar så mycket på marknaden utanför USA inte fixat en bättre marknad för merch i Europa.
Har lite svårt för merch men köpte de här när jag var i NY senast (dock kostade de $100 på plats...). Jo, sen köpte jag en OBJ-tisha också men den hann jag aldrig använda...

https://europe.nflshop.com/stores/nfl/en/product/women-s-nike-white-royal-new-york-giants-free-tr-8-shoes/8001061?categories=teams,nfc-teams,new-york-giants

Dags att tagga igång för helgen! Tippar med hjärta även denna helg:
Vikings o ravens vidare lördag
Chiefs o Seahawks vidare söndag
Tror fasen jag kopierar den tippningen rakt av.
Niners har dippat lite på senare del av grundspelet och är orutinerade i dessa sammanhang.
Hawks - Packers blir lotteri, ryktas om inkommande busväder på Lambeau också.

Dags att tagga igång för helgen! Tippar med hjärta även denna helg:
Vikings o ravens vidare lördag
Chiefs o Seahawks vidare söndag
Jisses vad jag hoppas att det slutar så här!

Tyvärr tror jag 49ers och Packers tar två rätt bekväma segrar.
Vinner Vikings och Seahawks blir det första gången två Wild Card-lag möts i ett slutspel.
Passande nu när det är NFL100.

Jisses vad jag hoppas att det slutar så här!

Tyvärr tror jag 49ers och Packers tar två rätt bekväma segrar.
Vinner Vikings och Seahawks blir det första gången två Wild Card-lag möts i ett slutspel.
Passande nu när det är NFL100.

Hoppas verkligen Green Bay kan ta det här, men är inte superövertygad alls. Just nu känns det som två lag som egentligen inte alls imponerar.

49ers efter bye och i en potential regn match, nja........
Hawks e bra nog att slå GB på Lambeau enligt mig iaf ;)

Hoppas verkligen Green Bay kan ta det här, men är inte superövertygad alls. Just nu känns det som två lag som egentligen inte alls imponerar.
Hoppas verkligen inte Packers tar det ;)
Men ofta glömmer man bort hur pass bra lagen på "bye week" är. Man minns bara senaste omgången och då vann ju kommande motståndet.
Hoppas på Seahawks men man har fortfarande många skador och spelar borta mot utvilat motstånd.

Avslagen match. 49ers har totalt kontroll än så länge.
Finns en risk att alla fyra matcherna den här helgen har samma karaktär där hemmalagen är numret för stort.

Imponerande resultat i nattens matcher. 2 överkörningar och att tippa med hjärta blir aldrig rätt. Hoppas på mer dramatik i kvällens/nattens matcher.

Tillbaka
Topp