• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Oj vad konstiga matcher, kan bara inte förstå hur två så vanligtvis stabila lag bara ger upp när det väl väl gäller.
Tråkigt avslut för Ravens och LJ som är sevärd men som uppenbarligen inte kan leverera under press (liksom förra året)

EODbRRbXUAE-XwY.jpeg

Oj vad konstiga matcher, kan bara inte förstå hur två så vanligtvis stabila lag bara ger upp när det väl väl gäller.
Tråkigt avslut för Ravens och LJ som är sevärd men som uppenbarligen inte kan leverera under press (liksom förra året)
Jag sa det igår till några vänner när jag satt å kolla på första matchen. Larmar har inte spelat på typ 3 veckor det är inte så bra. Visst det är bra och vila men 3 veckor.

• Like
Reactions: v0n
Jag sa det igår till några vänner när jag satt å kolla på första matchen. Larmar har inte spelat på typ 3 veckor det är inte så bra. Visst det är bra och vila men 3 veckor.
Har inte tänkt så, men du har en bra poäng där.
Kanske lite orättvist att lägga all skuld på Lamar också när han trots allt låg på 365/143 yards men...tja, blev inte så värst effektivt.

Har inte tänkt så, men du har en bra poäng där.
Kanske lite orättvist att lägga all skuld på Lamar också när han trots allt låg på 365/143 yards men...tja, blev inte så värst effektivt.
Nä jag lägger verkligen inte skulden enbart på han :) Henry va beast som vanligt och Tannehill såg fan ut som Brady i visa drives

Ravens första drive som slutar med interception och sen 0-7 i baken är så galet viktigt för utvecklingen av matchen.
Man klarar inte uppförsbacken mentalt efter det.
En situation man knappt varit i under säsongen.
Ett annat ögonblick är när man måste nöja sig med 3 i slutet av halvleken.
TD där och få bollen i starten av andra halvlek så blir det ett helt annat momentum.

Hatten av för Mike Vrabel och Titans!
Ännu mer imponerande eftersom man har ett fullständigt opålitligt kicking-game.

Ja jag tycker fortfarande inte Texans hör hemma i ett slutspel så kan inte ändra mig nu. Däremot har jag aldrig gillat Chiefs så inte mig emot om de också klappar ihop hehe

Ja jag tycker fortfarande inte Texans hör hemma i ett slutspel så kan inte ändra mig nu. Däremot har jag aldrig gillat Chiefs så inte mig emot om de också klappar ihop hehe
Att titans har kommit så långt dom gjort nu är en riktig skräll enligt mig! Dock har jag inte alls följt dom under säsongen då dom varit sjukt ointressanta generellt det senaste! Men kul för dom att det går så bra :)

• Like
Reactions: v0n
Vilken jäkla vändning!
Herregud!!! Helt sinnessjuk första halvlek. Från att ha varit helt under isen och ligga under med 24-0 till att göra en snygg return och momentum svänger helt. Vilken vändning! Hur blir det i andra nu? Kan texans rycka upp sig tro? Dags för J.J att steppa upp och göra ett stort spel som förra veckan för att vända momentum till texans?

Tillbaka
Topp