• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Då vart man glad idag! Förstår inte för mitt liv varför seahawks puntar med 4min kvar. Men det gjorde väl bara gott :)

• Like
Reactions: v0n
Då vart man glad idag! Förstår inte för mitt liv varför seahawks puntar med 4min kvar. Men det gjorde väl bara gott :)
Grattis till en välförtjänt W!
Orkade inte sitta uppe inatt men reprisen fick funka till morgonkaffet, Adams visar gång på gång att han är en av de mest underskattade WR i NFL imo...inte så flashig kanske men ack så effektiv :)

• Like
Reactions: M.U
Grattis!
Pete Caroll är en defensivt lagt coach som tyvärr alltid kommer lita mer på sitt försvar, oavsett hur mediokert det är för stunden, än sitt anfall i avgörande situationer.
Så punten är tyvärr inte förvånande men lika irriterande för det.

Trist att Carson och Penny skadades och att O-line varit skadedrabbad men sån är sporten.
Har man en QB som Russell kan man kanske ändra taktik lite med såna skador men icke.
Screenshot_20200113-114634.png

”Barely lose game”, borde väl vara ”barely win game”? Seahawks har väl typ 5 vinster i år där det skilt mellan 1-3p? :D Har man vunnit en enda match med mer än ”one score”? :D
Fast när man vann fungerade ju springspelet ;)

Om lagets tre startande RB går sönder samtidigt som offensiva linjen också dras med skador kanske man åtminstone kan försöka anpassa game plan om ens QB är Russell Wilson :rolleyes:
Tycker även nedanstående är bra skrivet.

"Toften, Carroll seemed to be coaching as if he had a game-manager quarterback and an all-world defense when he had just the opposite."

Fast när man vann fungerade ju springspelet ;)

Om lagets tre startande RB går sönder samtidigt som offensiva linjen också dras med skador kanske man åtminstone kan försöka anpassa game plan om ens QB är Russell Wilson :rolleyes:
Tycker även nedanstående är bra skrivet.

"Toften, Carroll seemed to be coaching as if he had a game-manager quarterback and an all-world defense when he had just the opposite."
...och särskilt när DK, Lockett och Hollister visat sig vara farliga på riktigt.

Försöker bestämma mig vad jag tycker om Browns nya HC Kevin Stefanski. Hade önskat mer rutin, känns som man har hört allt som kommer ur hans mun förut.
Förresten är det väl ingen som missat OBJs senaste bus, mogen kille :facepalm:

Chiefs Chris Jones eventuellt inte är spelklar. Stoooort bakslag för deras D-line som redan var den svaga länken innan. Derrick Henry show?

Riktigt underhållande match. Förnuftet säger Chiefs men något annat i mig tror ändå på Titans. Hmm, svårt. Jag säger Titans.

Edit: Helvete vad bra Mahomes är.

Senast ändrad:
Ja finns väl ärligt talat inte så mycket snacka om i någon av matcherna.
Dominanta och värdiga vinnare, blir förhoppningsvis en riktigt bra och tight SB

Allt måste bli bättre än förra årets jätteantiklimax (nu ogillar jag förvisso NE skarpt). Aldrig varit så tom efter en NFL-fight någonsin.
Kände mig bara dum som suttit uppe hela natten för att se en totalt ointressant match.

Tillbaka
Topp