Notorious Niklas
Silver
Jösses. Aldrig sett ett D klappa igenom så totalt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till en välförtjänt W!Då vart man glad idag! Förstår inte för mitt liv varför seahawks puntar med 4min kvar. Men det gjorde väl bara gott
Grattis!Då vart man glad idag! Förstår inte för mitt liv varför seahawks puntar med 4min kvar. Men det gjorde väl bara gott
”Barely lose game”, borde väl vara ”barely win game”? Seahawks har väl typ 5 vinster i år där det skilt mellan 1-3p? Har man vunnit en enda match med mer än ”one score”?
Fast när man vann fungerade ju springspelet”Barely lose game”, borde väl vara ”barely win game”? Seahawks har väl typ 5 vinster i år där det skilt mellan 1-3p? Har man vunnit en enda match med mer än ”one score”?
...och särskilt när DK, Lockett och Hollister visat sig vara farliga på riktigt.Fast när man vann fungerade ju springspelet
Om lagets tre startande RB går sönder samtidigt som offensiva linjen också dras med skador kanske man åtminstone kan försöka anpassa game plan om ens QB är Russell Wilson
Tycker även nedanstående är bra skrivet.
"Toften, Carroll seemed to be coaching as if he had a game-manager quarterback and an all-world defense when he had just the opposite."
Farliga till stor del tack vare Wilson.....och särskilt när DK, Lockett och Hollister visat sig vara farliga på riktigt.
Väldigt moget och respekterande beteende..Försöker bestämma mig vad jag tycker om Browns nya HC Kevin Stefanski. Hade önskat mer rutin, känns som man har hört allt som kommer ur hans mun förut.
Förresten är det väl ingen som missat OBJs senaste bus, mogen kille
haha såklart! Taggad idag eller?Packers - chiefs mest för att jag vill att det ska bli så
Tar en powernap mellan PL och första matchen så jag orkar sitta hela natten orimligt taggadhaha såklart! Taggad idag eller?
Perfekt, Lycka till nu ditt gamla osthuvudTar en powernap mellan PL och första matchen så jag orkar sitta hela natten orimligt taggad
Rodgers har för få vapen mot ett för bra 49ers defense.Det är kört.
Allt kändes bara väldigt tafatt igår.. tråkigt men blir en väldigt rolig SBRodgers har för få vapen mot ett för bra 49ers defense.
Deras offense trummar på väldigt bra med.
+1Allt måste bli bättre än förra årets jätteantiklimax (nu ogillar jag förvisso NE skarpt). Aldrig varit så tom efter en NFL-fight någonsin.
Kände mig bara dum som suttit uppe hela natten för att se en totalt ointressant match.
Natt??Håller ni er vakna inatt? Får inte missa Shakira vet ni väl
Många hoppas på att det blir wardrobe malfunctionHåller ni er vakna inatt? Får inte missa Shakira vet ni väl