JappSnacka om swing and miss för Rams med det kontraktet. Gurleys rookiedeal skulle väl dessutom gått ut i år?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JappSnacka om swing and miss för Rams med det kontraktet. Gurleys rookiedeal skulle väl dessutom gått ut i år?
Viaplay visar väl? Det brukar de iaf göraNågon som vet om och hur man kan kika på draften i Sverige?
Han är så taggad!!!Viaplay visar väl? Det brukar de iaf göra
Vi kommer inte att ta Simmons utan trejda tillbaka, och ändå få Becton eller Wirfs. Ingen spänning i år.Han är så taggad!!!
Han kommer
Någonstans så har man ju tänkt tanken, men ska inte ljuga och säga att jag inte blev förvånad. Och enligt mig fick dom honom billigt!
Ja, verkligen. Frågan är vad Pats ska göra med alla sina picks?Någonstans så har man ju tänkt tanken, men ska inte ljuga och säga att jag inte blev förvånad. Och enligt mig fick dom honom billigt!
Någonstans så har man ju tänkt tanken, men ska inte ljuga och säga att jag inte blev förvånad. Och enligt mig fick dom honom billigt!
Ja, när defense är på plan så absolut.Gronk och Brady på bänken, you heard it here first!
Haha, ska bli spännande att se omställningen från Winston till Brady. Jag tror att det kan bli en floppJa, när defense är på plan så absolut.
Till skillnad från succén Jameis gjort menar du? För att kunna avgöra en "succé" eller "flopp" får du gärna definiera kriterierna.Haha, ska bli spännande att se omställningen från Winston till Brady. Jag tror att det kan bli en flopp
Det här förhållandet är över.
Ni fick DK. Vi fick Danny Dimes. Tyst.Haha ja tidigare hade jag hoppats att Seahawks skulle tradea för honom. Men en sån clown vill man nog helst undvika.
Nu kan jag bara sitta och vänta på hur vi kommer tradea ut från draftens första runda igen och plocka någon random snubbe från någon div2-skola som ingen har hört talas om tidigare i slutet av andra rundan.
Haha nej men jag tycker att Winston fått oförtjänt mycket skit och det verkar som att förväntningarna på detta Buccs är galet höga. Håller man på Browns så blir man både av erfarenhet och avund väldigt skeptisk när det pratas på det här visetTill skillnad från succén Jameis gjort menar du? För att kunna avgöra en "succé" eller "flopp" får du gärna definiera kriterierna.
Fair enoughNi fick DK. Vi fick Danny Dimes. Tyst.
Vi får hoppas. Senaste årens första rundor Raashad Penny och LJ Collier har kostat mer än smakat.Haha ja tidigare hade jag hoppats att Seahawks skulle tradea för honom. Men en sån clown vill man nog helst undvika.
Nu kan jag bara sitta och vänta på hur vi kommer tradea ut från draftens första runda igen och plocka någon random snubbe från någon div2-skola som ingen har hört talas om tidigare i slutet av andra rundan.
Kastar man 600 interceptions så snackas det ju Offensivt ser det grymt ut med Godwin, Evans och nu Gronk. Men någon Superbowl blir det inte.Haha nej men jag tycker att Winston fått oförtjänt mycket skit och det verkar som att förväntningarna på detta Buccs är galet höga. Håller man på Browns så blir man både av erfarenhet och avund väldigt skeptisk när det pratas på det här viset
Att Lions tar Isaiah simmons. Han är den mest unika talangen i draften och kan verkligen bli en förändring laget behöver.Vad är era "best case scenarios" inför draften?
Vad hoppas ni på?
Best case? Att Redskins och Lions trejdar ner och att Chase Young finns kvar på tavlan när det är vår tur. Det bästa realistiska är att Simmons finns kvar och att vi tar honom. Det troligaste är att vi tar Wirfs, Becton eller Wills.Vad är era "best case scenarios" inför draften?
Vad hoppas ni på?
Skulle kunna händaLamb, Ruggs eller Jeudy faller ner till 21 skulle jävligt fint!
Dina?Vad är era "best case scenarios" inför draften?
Vad hoppas ni på?