• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Som förväntat för Browns typ. Trodde nog mer på att Giants val Thomas skulle hamna hos oss men det blev Wills som många sett som den bästa tacklen på förhand.

Varsågod. Jag är inte bitter.
Vi får se vem som drog längsta stråt, har rätt dålig koll på Olinetjockisar överlag. Lite oroande att Wills troligen måste omskolas till vänstersidan. Thomas är väl mer eller mindre plug-and-play så att säga?

Lite märkligt att Isaiah Simmons var kvar ända till åttonde rundan men annars var det väl inga större skrällar, eller vad säger ni

Vi får se vem som drog längsta stråt, har rätt dålig koll på Olinetjockisar överlag. Lite oroande att Wills troligen måste omskolas till vänstersidan. Thomas är väl mer eller mindre plug-and-play så att säga?

Lite märkligt att Isaiah Simmons var kvar ända till åttonde rundan men annars var det väl inga större skrällar, eller vad säger ni
Vi har ju ett hål på högersidan så därför kändes Wills som given, men vi får hoppas på Thomas nu. Jag hade gärna sett att vi antingen tagit Simmons eller trejdar ner. En tackle hade vi fått senare också. Men Gettleman fortsätter visa att (inte heller) draften inte tillhör hans spetsområde.

• Like
Reactions: v0n

Skulle inte kalla dom för tjockisar! Becton sprang fan 40an på 5.10, inte dåligt för en kille på 165 pannor :D

Jameis till Saints. Vad hände där?

Edit: Jameis förväntas alltså skriva på ett ettårskontrakt, samtidigt som Taysom Hill förlängt med två.

Senast ändrad:
Seahawks återfinns i bottenskiktet när sportsidorna delar ut draftbetyg för 2020.
Enda gången senaste decenniet man fått sämre betyg var nog 2012 när man plockade på sig dussinlirare som Russell Wilson och Bobby Wagner.
Så det är bara att ställa in sig på skitsäsonger framöver ;)

(2012-betygen)
wood-bleacher.jpeg
johnson-bleacher.jpeg cole-yahoo.jpeg

Seahawks återfinns i bottenskiktet när sportsidorna delar ut draftbetyg för 2020.
Enda gången senaste decenniet man fått sämre betyg var nog 2012 när man plockade på sig dussinlirare som Russell Wilson och Bobby Wagner.
Så det är bara att ställa in sig på skitsäsonger framöver ;)

(2012-betygen)
wood-bleacher.jpeg
johnson-bleacher.jpeg cole-yahoo.jpeg

Det är ju det fina med draften. När Ravens draftade Lamar så tyckte jag att det var spännande men en polare (som är Ravens-fan) var helt vansinnig och tyckte att det var ett idiotiskt pick :D

Det är ju det fina med draften. När Ravens draftade Lamar så tyckte jag att det var spännande men en polare (som är Ravens-fan) var helt vansinnig och tyckte att det var ett idiotiskt pick :D
Vill inte dissa din polare, men hur kan man tycka att Lamar va ett dåligt pic när man hade Joe Flacco som starter kollade han ens på fotboll :D

Vill inte dissa din polare, men hur kan man tycka att Lamar va ett dåligt pic när man hade Joe Flacco som starter kollade han ens på fotboll :D
Vågar säga att han har bättre koll än många av oss här inne och nu i efterhand är det lätt att säga att Lamar var en given succé men handen på hjärtat - det var han inte. Sen att ingen gillar Flacco är väl en helt annan sak... :D

På tal om Seahawks. De är ju kända för att försöka tradea ner för att få fler picks, men jag såg en lista över de få spelare de har tradeat upp för att plocka... (Kam Chancellor, Tyler Lockett, Dk Metcalf, Jarran Reed, Quinton Jefferson, Michael Dickson) det har varit en ganska bra hit-rate på dem så jag håller tummarna att samma sak gäller för Darrell Taylor :)

Sååå nöjd med Cowboys draft, Ceedee Lamb kvar till nr 17 WHAT???? Lets get him :)
Diggs, welcome. Det är ngt visst med riktiga fotbollsfamiljer, de har en kultur som bara producerar kvalitet - jag tror att Lille Diggs kommer att visa sig sett över tid vara mer värdefull än CeeDee, den som lever får se ;-)
Den digitala draften var iaf en sann vinnare, tveksamt om vi får se det gamla formatet igen
Mvh
Ola G

Sååå nöjd med Cowboys draft, Ceedee Lamb kvar till nr 17 WHAT???? Lets get him :)
Diggs, welcome. Det är ngt visst med riktiga fotbollsfamiljer, de har en kultur som bara producerar kvalitet - jag tror att Lille Diggs kommer att visa sig sett över tid vara mer värdefull än CeeDee, den som lever får se ;-)
Den digitala draften var iaf en sann vinnare, tveksamt om vi får se det gamla formatet igen
Mvh
Ola G
Fan er!

Hälsningar
Eagles fan :D

Tillbaka
Topp