• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Absolut är han det, men samtidigt så är det lite som med Saquon - är han tillgänglig tar man honom. Personligen tror jag mer på Simmons för oss dock. Jag hoppas att vi trycker in 2-3 i free agency i vår O-line och satsar på någon spets i försvaret och sedan en bra WR att bygga framtiden på positionen kring. Vi har ju bra med cap space om vi är lite smarta.
Låter klokt tycker jag. Hursomhelst kommer ni ha bra valmöjligheter lite beroende på vad Skins och Lions hittar på. Att Bengals tar Burrow i första borde väl vara självklart, eller vad tror ni?

Låter klokt tycker jag. Hursomhelst kommer ni ha bra valmöjligheter lite beroende på vad Skins och Lions hittar på. Att Bengals tar Burrow i första borde väl vara självklart, eller vad tror ni?
Burrow går först. Tror att alla andra spekulationer är rökridåer. Skins borde ta Young, även om det börjat viskas om att Rivera inte är så glad i Haskins.

Tror faktiskt att vi trejdar ner även om Gettleman är känd för att inte göra det. Kan vara så att vi byter med Chargers och om Simmons då är borta blir det Bechton eller nästa möjliga OT. Jag vill att vi stannar kvar och tar nästa möjliga men med tanke på att vi har få picks förstår jag om det blir så.

• Like
Reactions: v0n
Vad. Fan. Hände. Där?
Screenshot_20200316-183618.jpg

Såklart backup när säsongen börjar men man får nog se det som att man vill ha någon som flåsar Baker i nacken, va?
Screenshot_20200316-224721.jpg

När allt annat stänger ner har vi åtminstone free agency. Och som det svingas :) Äntligen får Teddy bli QB1. Vi signade dessutom Blake Martinez idag - trevligt.
Screenshot_20200317-202411.jpg
Screenshot_20200317-202340.jpg

Bara en tidsfråga innan Giants presenterar Clowney?
Man vill ju tro det. Martinez, Clowney och Bradberry gör att vårt D ser okej ut. Nu tror jag inte på Simmons i draften utan snarare på antingen Becton eller Lamb. Ska bli spännande att se om vi vill skydda Danny Dimes, eller ge honom ett vapen.

Och där blev Rivers klar för Colts. Det innebär Brady till Chargers va?

Man vill ju tro det. Martinez, Clowney och Bradberry gör att vårt D ser okej ut. Nu tror jag inte på Simmons i draften utan snarare på antingen Becton eller Lamb. Ska bli spännande att se om vi vill skydda Danny Dimes, eller ge honom ett vapen.

Och där blev Rivers klar för Colts. Det innebär Brady till Chargers va?
Chargers eller Bucs och det är Bucs som nämns mest tycker jag.
Bruce Arians orkade bara ett år med Winston :D
Chargers ligger ju bra till i draften för att plocka QB och verkar nöjda med att förlita sig på Tyrod Taylor inledningsvis.

Chargers eller Bucs och det är Bucs som nämns mest tycker jag.
Bruce Arians orkade bara ett år med Winston :D
Chargers ligger ju bra till i draften för att plocka QB och verkar nöjda med att förlita sig på Tyrod Taylor inledningsvis.
Sant. Spännande att se.

Kollade draftodds nu: Joe Burrow till 1,035...

Vad är oddsen på att TB lägger skorna på hyllan tro? Skulle faktiskt bli förvånad om han väljer att avsluta karriären i Bucs eller Chargers.
Cam Newton är förbannad på twitter, vild gissning är att han går till rivalen Bucs i ren vrede.

Kärleksfulla sedelbuntar är aldrig fel på ålderns höst.
Tror det handlar om andra värden för Brady, även om han såklart vill ha betalt.
Han är en sån vinnarskalle, gett Patriots rabatt hela karriären för att vinna och på det viset säkert tjänat mer i slutändan genom reklam.
Han är kvar i NFL för att han känner att han inte är färdig helt enkelt.

Han är en sån vinnarskalle, gett Patriots rabatt hela karriären för att vinna och på det viset säkert tjänat mer i slutändan genom reklam.
Hur kan han inte vara nöjd tänker jag? Bucs är knappast ett vinnarlag heller så jag tycker fortfarande det ter sig märkligt men det blir samtidigt sjukt kul att följa hur det kommer gå :)

Kärleksfulla sedelbuntar är aldrig fel på ålderns höst.

Tveksam till att det handlar om pengar för Brady. Dock tror jag att det här blir det bästa för alla parter, men tiden får utvisa om jag har rätt.

Tillbaka
Topp