Gick dessvärre helt enligt planerna Nu kafffffe, börjar bli skevt i ögat härMånga hoppas på att det blir wardrobe malfunction
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gick dessvärre helt enligt planerna Nu kafffffe, börjar bli skevt i ögat härMånga hoppas på att det blir wardrobe malfunction
Är du missnöjd menar du?Gick dessvärre helt enligt planerna Nu kafffffe, börjar bli skevt i ögat här
Nja, kanske lika bra att tanterna behöll trasorna på med facit i handÄr du missnöjd menar du?
Katastrof men det är väl sånt som händer när miljoners människor loggar in samtidigt.Vilka körde via NFL Game Pass? Vilket skämt... dog två gånger, i början några min och även sista tre minutrarna
Samma för mig. Samma tidpunkt.Vilka körde via NFL Game Pass? Vilket skämt... dog två gånger, i början några min och även sista tre minutrarna
Man hade kunna haft mer överseende om det varit en engångsföreteelse, men när NFL gjorde om Gamepass för ett par år sedan med ny partner så hade man stora problem den säsongen och det slutade med att alla användare fick tillbaka 30% av avgiften.Katastrof men det är väl sånt som händer när miljoners människor loggar in samtidigt.
Fick bli Hamish och grabbarna istället, han verkade dock vara tröttare än vad jag var haha
Ett skämt att det dog. USA:s största sportevent och dom kan inte få det att fungera.. att sen få lyssna på de trötta svenska kommentatorerna som måste förklara varenda begrepp förminskade ju upplevelsen under den stunden det var nereSamma för mig. Samma tidpunkt.
Ska inte få hända under SB, riktig skandal.
Man hade kunna haft mer överseende om det varit en engångsföreteelse, men när NFL gjorde om Gamepass för ett par år sedan med ny partner så hade man stora problem den säsongen och det slutade med att alla användare fick tillbaka 30% av avgiften.
Efter det har det blivit mer stabilt men fortfarande med problem då och då.
Men att det nu kraschar under upplösningen av SB när man vet att det kommer vara stort tryck på appen visar på att man fortfarande inte är mogen uppgiften.
Slut på rant
Ett skämt att det dog. USA:s största sportevent och dom kan inte få det att fungera.. att sen få lyssna på de trötta svenska kommentatorerna som måste förklara varenda begrepp förminskade ju upplevelsen under den stunden det var nere
Efter OS och Fotbolls VM då förståsJag tycker faktiskt att svenskarna gör det, efter förutsättningarna, okej. Tyvärr tillhör vi ju inte majoriteten som kollar SB, utan det är nog en hel del svenne banan som ser det just för att det är världens största final.
Såklart, tittarmässigt. Men jag måste nog ändå säga att SB är det största finalen om man räknar in spektaklet runt den. VM-finalen kör knappast en half time show med Shakira eller Maroon 5. Men det är såklart min subjektiva åsikt.Efter OS och Fotbolls VM då förstås
Håller med till 100%. De andra har just börjat ta efter och kör lite halvdan halvtidsunderhållning..Såklart, tittarmässigt. Men jag måste nog ändå säga att SB är det största finalen om man räknar in spektaklet runt den. VM-finalen kör knappast en half time show med Shakira eller Maroon 5. Men det är såklart min subjektiva åsikt.
Läste att in i 4e kvarten hade 49ers 96% vinschans.. Snacka om skräll
Det bästa från hela efterspelet? Tveklöst det här:
Såg litegrann, några QB drills och en del 40yd-dashNågon som kollat combinen? Snart dags att ladda inför free agency och draften. Som Giant ser jag fram emot den kommande tiden. Några enkla releaser och vi har ganska mycket cap space.
Isaiah Simmons är väl både OLB och Safety i samma paket?Njae, tycker som vanligt att combinen är en ganska trist tillställning men försöker hålla koll på Buckeyes-killarnas prestationer.
Ingen aning om vad CLE kan tänkas vilja ha i draften men ser gärna fysisk OLB och en allsidig safety. Hoppas även vi kan behålla Joe Schobert i FA cirkusen
Stämmer, tror fan han spelade på varenda position i Clemson. Drömma kan man men tror inte han är kvar i tionde. Hört ryktas om Giants faktiskt... @galácticon ?Isaiah Simmons är väl både OLB och Safety i samma paket?
Men frågan är om han kan droppa hela vägen till #10, givet pick för er såna fall!
Han gjorde en stark combine så jag blir också förvånad om han är kvar så länge.Stämmer, tror fan han spelade på varenda position i Clemson. Drömma kan man men tror inte han är kvar i tionde. Hört ryktas om Giants faktiskt... @galácticon ?
Stämmer, tror fan han spelade på varenda position i Clemson. Drömma kan man men tror inte han är kvar i tionde. Hört ryktas om Giants faktiskt... @galácticon ?
Tror att vi är enormt sugna på honom och skulle inte Young mirakulöst vara kvar är det en stor chans att vi tar honom. Sen är frågan om vi är laget som kan använda honom bäst, tveksamt om man tittar på vårt D. Vi behöver ju dessutom desperat någon till vår O-line och kanske att Gettleman går på det.Han gjorde en stark combine så jag blir också förvånad om han är kvar så länge.
Fast 3 stycken QB går ju före, samt Chase Young och förmodligen Jeff Okudah.
Young kanske är mer anpassad för ett klassiskt 3-4?Tror att vi är enormt sugna på honom och skulle inte Young mirakulöst vara kvar är det en stor chans att vi tar honom. Sen är frågan om vi är laget som kan använda honom bäst, tveksamt om man tittar på vårt D. Vi behöver ju dessutom desperat någon till vår O-line och kanske att Gettleman går på det.
Kommer du håg Lamar Jackson?#30 pick känns inte så lovande för GB..
Absolut är han det, men samtidigt så är det lite som med Saquon - är han tillgänglig tar man honom. Personligen tror jag mer på Simmons för oss dock. Jag hoppas att vi trycker in 2-3 i free agency i vår O-line och satsar på någon spets i försvaret och sedan en bra WR att bygga framtiden på positionen kring. Vi har ju bra med cap space om vi är lite smarta.Young kanske är mer anpassad för ett klassiskt 3-4?
Ja, mycket snack om att bygga framför Jones men har aldrig fattat varför man väjer O-line så högt upp i draften, positioner som kräver enormt mycket rutin.