Då är första avsnittet av Hard Knocks avklarat.
Känns som det kan bli lätt urvattnat med två lag inblandade, men suget att se amerikansk fotboll ökade rejält!
Verkligen, men måste säga att Amazons "All or nothing" är mycket bättre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då är första avsnittet av Hard Knocks avklarat.
Känns som det kan bli lätt urvattnat med två lag inblandade, men suget att se amerikansk fotboll ökade rejält!
Enig!Verkligen, men måste säga att Amazons "All or nothing" är mycket bättre.
Som man kanske förstår av min profilbild så är fotboll ett stort intresse. Kul att det fanns en tråd här.
Vad tror ni om årets säsong. Vilka havererar och vilka skräller?
Cowboys havererar (ogillar cowboys starkt och jag stor Prescott inte kan prestera nu när han fått pengar)
Panthers skräller.
Helt rätt. "helmet catch"-matchen var den första match jag såg. Man höll ju på Giants som underdogs då och det har fortsatt.Intressant! Misstänker att du är ett Giants-fan baserat på din profilbild? Vilka tror du tar hem NFC-East om Cowboys havererar? Eagles?
Unpopular opinion men det känns som att SF kan ha en liten sb-hangover. Visserligen förstärkt har de stärkt upp med Silverback på linjen men de har samtidigt åkt på många skador i campet och NFC West är antagligen den mest kompetitiva divisionen i NFL med ett Cardinals som ser spännande ut och ett Seahawks som förutom sin D-line ser väldigt starka ut. Så jag tror att det finns en risk att de hamnar lite efter i år.
Men det kanske är mer av ett önsketänk från ett die-hard Seahawksfan
Helt rätt. "helmet catch"-matchen var den första match jag såg. Man höll ju på Giants som underdogs då och det har fortsatt.
Ja jag tror Eagles tar det, Wentz har haft sina skador nu så han klarar nog av att vara hel denna säsong iaf.
Håller helt med om SF, de får det tufft i år tror jag. Seahawks tar nog divisionen men hade vart kul med cardinals.
Vad tror du om säsongen? Jag ser fram emot att se Daniel Jones, har du sett hur han har biffat till sig?Skönt med en fellow G-man här
Han har blivit monsterstor. Jag är försiktigt pessimistisk men hoppas att vi tar steg framåt. Med lite tur kanske en 7-9-säsong. Vi behöver en riktigt bra receiver, ett bättre secondary och kanske en jätte till i O-line för att det ska ha riktig potential. Vad tror du?Vad tror du om säsongen? Jag ser fram emot att se Daniel Jones, har du sett hur han har biffat till sig?
Härligt sticka ut hakan pick!Som man kanske förstår av min profilbild så är fotboll ett stort intresse. Kul att det fanns en tråd här.
Vad tror ni om årets säsong. Vilka havererar och vilka skräller?
Cowboys havererar (ogillar cowboys starkt och jag stor Prescott inte kan prestera nu när han fått pengar)
Panthers skräller.
Jag tycker ändå shepard håller bra kvalitet och tillsammans med engram så ser det inte jättedåligt ut. Men secondary, där behövs verkligen något bättre. Tror dessvärre inte vi når till 7-9 men man kan ju hoppas. 5-11 säger jag.Han har blivit monsterstor. Jag är försiktigt pessimistisk men hoppas att vi tar steg framåt. Med lite tur kanske en 7-9-säsong. Vi behöver en riktigt bra receiver, ett bättre secondary och kanske en jätte till i O-line för att det ska ha riktig potential. Vad tror du?
Just de 2 är anledningen till mitt hakutstick. Kan gå bra, kan gå åt helveteHärligt sticka ut hakan pick!
Själv tror jag Panthers får svårt att ens vinna en match i sin egen division
Men har heller aldrig varit någon Teddy-beliver och har dålig koll på Matt Rhule så vet för lite om laget.
Jag tycker ändå shepard håller bra kvalitet och tillsammans med engram så ser det inte jättedåligt ut. Men secondary, där behövs verkligen något bättre. Tror dessvärre inte vi når till 7-9 men man kan ju hoppas. 5-11 säger jag.
Jag kör två refdraft och en uppstarts-dynasty.Då var årets första (av två) fantasy-drafts avklarade och nu känner man att säsongen är nära - spännande!
Då var årets första (av två) fantasy-drafts avklarade och nu känner man att säsongen är nära - spännande!
Jag kör två refdraft och en uppstarts-dynasty.
Vette tusan varför man aldrig lär sig att en draft tar mycket längre tid än man tror.
Satan. Bra lag! Man kanske skulle kasta ut två pers från vår liga
Hade draft i min återkommande liga igår. Blev lottad till första pick i en liga på 10 pers. Det blev en tidig run på wr's som jag missade. Men lyckades iaf knipa kittle
Hur ser laget ut?Jag kör två refdraft och en uppstarts-dynasty.
Vette tusan varför man aldrig lär sig att en draft tar mycket längre tid än man tror.
Tack, haha tyvärr så har nästan samtliga i ligan bra lag Blir så när man är lite färre.
Satan. Bra lag! Man kanske skulle kasta ut två pers från vår liga
Tack, haha tyvärr så har nästan samtliga i ligan bra lag Blir så när man är lite färre.
Hade det inte kunnat vara kul med en KS-liga? Kanske till nästa säsong, blir nog lite tight att få ihop folk innan torsdag
Tänkte på dynasty eller får man välja att visa upp laget man blev mest nöjd med istället?Hur ser laget ut?
Yes, om det var förra eller kanske förrförra.Absolut - tror att @Riley gjorde ett försök förra året men inte fick ihop det?
Välj ditt favoritlagTänkte på dynasty eller får man välja att visa upp laget man blev mest nöjd med istället?
Yes, om det var förra eller kanske förrförra.
Eller jag nosade bara lite om intresse fanns och just då var vi för få som var sugna.
Draftde som 9a i 12-manna Half PPRVälj ditt favoritlag
Ingen fantasy för mig men är sjukt TAGGAD! Finns inget annat än SB i år!Japp, inte så många som brukar hänga här under säsongen trots allt. Ingen fantasy för mig, kommer som vanligt ha fullt upp med att "bara" kolla matcher
Är du med i år @Notorious Niklas ? Det hajpas lite dåligt tycker jag, Superbowl som vanligt!
Förresten kommer CLE spela i ligans snyggaste uniform, bara så ni vet.
Ingen fantasy för mig men är sjukt TAGGAD! Finns inget annat än SB i år!
Så ja!Ingen fantasy för mig men är sjukt TAGGAD! Finns inget annat än SB i år!
Läste precis att Giants släppt Deandre Baker, verkar vara en smart kille det där
Ja, Delpit lär vi få vänta ett bra tag på att få se dockSå ja!
Är sjukt nyfiken på nya safetyduon Grant Delpit/Ronnie Harrison. Två fysiska herrar som förhoppningsvis kan smälla på rejält i närkamperna (det har saknats lääänge).
Riktigt bra draftpick...Läste precis att Giants släppt Deandre Baker, verkar vara en smart kille det där