• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Riley

Panerai
Det är riktigt roligt, och ganska klurigt :)
Vi testar med IDP för första gången i en liga.
Jag älskar ju bra defense men tveksam om det passar i fantasy.
Kanske växer på mig under säsongen :rolleyes:

Vann en riktig nagelbitare i första omgången.
_20200915_123848.JPG
 

v0n

Patek
2-Faktor
Hur säsongen än går så känns det tryggt att det alltid finns ett sämre lag...fast Burrow var bra, synd att han inte kan vinna matcher på egen hand bara.
Analys, vet inte om Browns spelade så bra egentligen, mer Bengals som var mediokra tror jag. Springspelet kommer vinna oss matcher men frågan är om det räcker.
Secondary förutom Ward ser skrämmande blekt ut, trodde faktiskt den biten var lagad men icke :meh:
 
Senast ändrad:
Hur säsongen än går så känns det tryggt att det alltid finns ett sämre lag...fast Burrow var bra, synd att han inte kan vinna matcher på egen hand bara.
Analys, vet inte Browns spelade så bra egentligen, mer Bengals som var mediokra tror jag. Springspelet kommer vinna oss matcher men frågan är om det räcker.
Secondary förutom Ward ser skrämmande blekt ut, trodde faktiskt den biten var lagad men icke :meh:
Hunt och Chubb är en löjligt bra kombo!
 
  • Like
Reactions: v0n
Hur säsongen än går så känns det tryggt att det alltid finns ett sämre lag...fast Burrow var bra, synd att han inte kan vinna matcher på egen hand bara.
Analys, vet inte Browns spelade så bra egentligen, mer Bengals som var mediokra tror jag. Springspelet kommer vinna oss matcher men frågan är om det räcker.
Secondary förutom Ward ser skrämmande blekt ut, trodde faktiskt den biten var lagad men icke :meh:
Vår secondary är en jäkla mardröm. Hur många 3rd och 4th down convertions hade Bengals?
Baker såg bra ut men måste ju alltid klämma in minst en obligatorisk pick varje match.
 
  • Like
Reactions: v0n

v0n

Patek
2-Faktor
Vår secondary är en jäkla mardröm. Hur många 3rd och 4th down convertions hade Bengals?
Baker såg bra ut men måste ju alltid klämma in minst en obligatorisk pick varje match.
Ja, inte säker på 3rd men det bjussades på 5/5 4th down convertions vilket såklart är horribelt.
Gillade ändå matchplanen, inte tvinga fram passningar som vanligt utan springa springa och låta Baker köra playaction som han är grym på.
Är en sucker för I-formations också så rätt häftigt att se vad effektivt det kan vara med Janovich som röjer väg för Chubb/Hunt.
 

Riley

Panerai
Har Myles Garrett i min IDP fantasy.
Men en anledning att jag inte gillar IDP är för att man inte får poäng för QB-pressure.
 

Riley

Panerai
Haha, jag funderade faktiskt på det! Men kunde aldrig föreställa mig att Cowboys skulle lyckas med 4 fumbles på 10 min :D

Ser inte så ljust ut för pappskallen Cousins & co :dead:
Colts och Vikings är två lag man verkligen inte vet var man har dom efter första omgången.
Pickat Colts i pick'em men inte vågat spela på den matchen.
Men 2,5 rak lina lät faktiskt rätt bra före match.

Har spel på Packers -6,5 och Jaguars +9.
Kan bli nagelbitare :nailbiting:
 

v0n

Patek
2-Faktor
Roligt att se era kommentarer i efterhand :D
Söndagen bjöd på bra underhållning, ja förutom Cousins då (nä, den blir aldrig gammal).
giphy.gif
 
Topp