• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Riley

Panerai
Ett plåster på det sura såret efter nattens sea vs ari-match är att ha Tyler Lockett i sin fantasy lineup.
Själv satt jag med Carson och DK i fantasy (och en bänkad Russ för jag trodde Josh Allen skulle studsa tillbaka mot Jets)
_20201026_104355.JPG
 
Ja, det var onödigt spännande.
Kul att äntligen kunna knyta ihop tajta matcher också, tycker faktiskt lite synd om Bengalerna...man känner igen känslan liksom 🙄
Trodde verkligen inte att Baker hade det där spelet i sig efter en sådan öppning. Men vår secondary är fortfarande så skrämmande dålig. Hur många solklara picks har man missat? Mitchells miss måste vara bland de värsta någonsin.
 

v0n

Patek
2-Faktor
Trodde verkligen inte att Baker hade det där spelet i sig efter en sådan öppning. Men vår secondary är fortfarande så skrämmande dålig. Hur många solklara picks har man missat? Mitchells miss måste vara bland de värsta någonsin.
21/21 completions och 5 TDs efter den öppningen är ganska ok 👌🏼
Ah, nog för att Burrow kan kasta bollen men ibland känns det som Garrett är den enda defensiva spelaren vi har på planen.
Sendejo på deras sista 4th down TD? 🐌
 
21/21 completions och 5 TDs efter den öppningen är ganska ok 👌🏼
Ah, nog för att Burrow kan kasta bollen men ibland känns det som Garrett är den enda defensiva spelaren vi har på planen.
Sendejo på deras sista 4th down TD? 🐌
Verkligen. Ward steppar upp ibland och visar att han verkligen kan leverera emellanåt. Vi har väl mest cap space i hela NFL, fixa någon vettig defensiv spelare, helst igår! 😁
 
  • Like
Reactions: v0n

Riley

Panerai
DK Metcalf föll alltså till sist i andra rundan i förra årets draft...bara för att han rundade några koner långsamt i en Combine drill.
 

Riley

Panerai
Någon som minns när jag hävdade bak i tråden att Seahawks skulle ha en secondary i absoluta toppklass i år? Inte? Bra 🤡
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Leder ni divisionen nu då, hehe?
Grattis till vinsten, Peppers var på benknäckarhumör uppenbarligen, vilken match han gjorde förresten👌🏼
Haha - mot playoff! Nej, skämt åsido, vi är fortfarande ganska risiga... "Äntligen" är ordet när det gäller Peppers. Men det är många som måste höja sig, det krävs att hela rostern gör spel och vi har ingen att luta oss mot.
 

v0n

Patek
2-Faktor
Haha - mot playoff! Nej, skämt åsido, vi är fortfarande ganska risiga... "Äntligen" är ordet när det gäller Peppers. Men det är många som måste höja sig, det krävs att hela rostern gör spel och vi har ingen att luta oss mot.
Seriöst, tycker ni har höjt ribban senaste två veckorna. Ni har lika stor chans som rivalerna i divisionen som jag ser det ✌🏼
 
Topp