• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Äntligen gameday, allas favoritdag!
Förlust tyvärr @Notorious Niklas , Titans är för bra helt enkelt enligt alla experter.
Nåväl, MG spelar idag, hoppas han är hungrig 🦖
Kan Bengals så kan vi! :cool:
Verkligen, utan honom hade vi inte haft en sportkeps. Jag tror att med OBJ som hot hade frigjort Landry på ett helt annat sätt som varit viktigt mot Titans, blir galet tufft, kanske en rejäl utskåpning men tror ändå att vi har en chans om vi får lite medvind tidigt och inte behöver jobba mot en Henry i ledning. LETS GO!

• Love
Reactions: v0n
Kan Bengals så kan vi! :cool:
Verkligen, utan honom hade vi inte haft en sportkeps. Jag tror att med OBJ som hot hade frigjort Landry på ett helt annat sätt som varit viktigt mot Titans, blir galet tufft, kanske en rejäl utskåpning men tror ändå att vi har en chans om vi får lite medvind tidigt och inte behöver jobba mot en Henry i ledning. LETS GO!
Hoppas också på en bra start för en gångs skull och total lockdown på Henry så de blir lite nervösa. Here we go Brownies here we go!🤙🏼

Nja, tycker väldigt många experter tror på Browns i matchen då Titans som motstånd passar Browns bra (kan inte sätta press på QB'n).
Nja, icke jinxandet har gått bra hittills så tycker nog vi fortsätter på den linjen 😉
Skämt åsido, kommer nog bli en jämn match, vi har historiskt sett inget bra record mot Titans men det är ju nya tider nu.

Nja, icke jinxandet har gått bra hittills så tycker nog vi fortsätter på den linjen 😉
Skämt åsido, kommer nog bli en jämn match, vi har historiskt sett inget bra record mot Titans men det är ju nya tider nu.
Sant. Kan man komma undan med att spela underdog kortet som 8-3 så ska man 😉
Klart spännande match iaf!

• Like
Hänger helt med på resonemanget även om det kanske lutar aningens åt det teoretiska hållet, woulda coulda shoulda...och sen har vi Steelers som alltid har flax i avgörande lägen 😉
Antar att vi får se hur det egentligen ligger till när slutspelet drar igång och vinster i grundserien spelar noll roll.
Nu var det färdigflaxat! 😁

Japp, bra med lite rättvisa här i världen tycker jag. Passar på att pudla mitt dumma uttalande om att det fanns en växel till :bag:
Haha nej men nog kan de bättre än så där, offensivt sett, men jag tycker mig ha sett tendenserna hela säsongen och när deras defence till slut inte kan rädda dem så blir det tufft. Förvånad dock att Washington skulle bli de lag som slog dem först.

Haha nej men nog kan de bättre än så där, offensivt sett, men jag tycker mig ha sett tendenserna hela säsongen och när deras defence till slut inte kan rädda dem så blir det tufft. Förvånad dock att Washington skulle bli de lag som slog dem först.
Kollade precis lite stats, Big Ben kastade bollen 53 ggr(!). Springa med bollen kanske?
Surrades ju en del på förhand om en skräll men trodde inte riktigt på det. AFC North titeln i sikte nu då🤞🏼

Snabb reflektion kring TNF, Pats är urusla. När man som svensk soffliggare ser exakt vad som kommer ske efter snappen är det riktigt illa.
Är Cam färdig, kommer Stidham lira resten av säsongen?

Snabb reflektion kring TNF, Pats är urusla. När man som svensk soffliggare ser exakt vad som kommer ske efter snappen är det riktigt illa.
OM de är sugna på Stidham på riktigt borde de testa honom men jag är ändå tveksam till att de satsar på honom. Samtidigt är det rätt i en rebuild att inte låsa pengar till Cam.

• Like
Vettefan om man kan skylla det på Cam. Man har ju absolut noll vapen offensivt, jag tycker det är rätt imponerande att man vunnit över lag som Cardinals och Ravens med det lag man har och deras schedule är ju rätt sjukt också, bortsett från Jets och kanske Chargers.

• Like
OM de är sugna på Stidham på riktigt borde de testa honom men jag är ändå tveksam till att de satsar på honom. Samtidigt är det rätt i en rebuild att inte låsa pengar till Cam.
Stidham fick ju lite speltid nu iaf vilket kanske indikerar på någon sorts nytändning men jag är också tveksam, ingen aning om hur kompetent han är.
Vettefan om man kan skylla det på Cam. Man har ju absolut noll vapen offensivt, jag tycker det är rätt imponerande att man vunnit över lag som Cardinals och Ravens med det lag man har och deras schedule är ju rätt sjukt också, bortsett från Jets och kanske Chargers.
Nä, skyller inte bara på Cam men det var något av den sämsta prestation jag sett av en QB i år. Ingen energi, ingen vilja, inte konstigt att det smittar av sig tänker jag.
Känner inte Cam personligen men han verkar vara en riktig diva och det kraschar ju totalt rent kemimässigt med resten av gänget...noterade att Oline gubbarna inte ens gav honom den klassiska hjälpande handen upp när han låg och käkade gräs vid några tillfällen, inte bra.

Stidham fick ju lite speltid nu iaf vilket kanske indikerar på någon sorts nytändning men jag är också tveksam, ingen aning om hur kompetent han är.

Nä, skyller inte bara på Cam men det var något av den sämsta prestation jag sett av en QB i år. Ingen energi, ingen vilja, inte konstigt att det smittar av sig tänker jag.
Känner inte Cam personligen men han verkar vara en riktig diva och det kraschar ju totalt rent kemimässigt med resten av gänget...noterade att Oline gubbarna inte ens gav honom den klassiska hjälpande handen upp när han låg och käkade gräs vid några tillfällen, inte bra.
Såg du honom mot 49:ers? 😁 9/15, 98y, 0 TD, 3 INT.
Jag älskar Cam så jag är nog inte helt objektiv här men jag får inte alls några diva-vibbar i år, visst han klär ju sig som han gör men i intervjuer och liknande så tycker jag alltid att han tagit ansvar för sitt spel och aldrig skyllt något misslyckande på någon annan än sig själv, och de gånger man vunnit så har han fortfarande påpekat hur mycket han fortfarande har att förbättra hos sig själv.

• Like
Laddat kaffebryggaren och tänkte sitta uppe iaf, får väl se hur det går med den saken men hittills går det bra😆 du då? (jaja förutom att vi torskar då förstås)
Bra krig! Jag ”jobbar hemifrån” imorgon så kommer se matchen mellan (under) möten och telefonsamtal! Luktar lutfisk, funderar på att lägga en tusenlapp eller två på Ravens så att vi tar det här och sedan tar hem hela divisionen!

MeagerSpeedyLcont-max-1mb.gif

• Love
Tillbaka
Topp