• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Är medveten om Mullens CV men kan inte påstå att det känns tryggt. Förhoppningsvis får vi igång springspelet så han slipper axla allt för stort ansvar.

Förresten har Browns plockat upp dansken Hjalte Froholdt som draftades av Pats förra året (drog av korsbandet), lite kul ändå i allt elände 🇩🇰
Tog med Mullens som QB i min fantasytrupp (spel på matcherna där man väljer uppställning inför varje omgång, inte min vanliga fantasyliga där man draftar inför säsongen) för kvällens drabbningar. Överlägset billigast vilket gjorde att jag hade råd med fler och bättre RB. Tror mycket kommer läggas på springspelet i båda matcherna ikväll och att QB kommer ha låga poäng. Möjligtvis undantaget Cousins

• Like
Reactions: v0n
Tog med Mullens som QB i min fantasytrupp (spel på matcherna där man väljer uppställning inför varje omgång, inte min vanliga fantasyliga där man draftar inför säsongen) för kvällens drabbningar. Överlägset billigast vilket gjorde att jag hade råd med fler och bättre RB. Tror mycket kommer läggas på springspelet i båda matcherna ikväll och att QB kommer ha låga poäng. Möjligtvis undantaget Cousins
Skyll dig själv 😂 Närå skoja bara, tror också det blir två matcher med mycket springspel.
Ska inte gnälla för mycket, kan Lions utklassa Cards så kan väl CLE dänga ett hängigt LV men det är klart det känns lite dystert just nu med tanke på hur små marginaler det är i AFC.
W ikväll = Fjärde seed.
L = Helt utanför playoff.

Skyll dig själv 😂 Närå skoja bara, tror också det blir två matcher med mycket springspel.
Ska inte gnälla för mycket, kan Lions utklassa Cards så kan väl CLE dänga ett hängigt LV men det är klart det känns lite dystert just nu med tanke på hur små marginaler det är i AFC.
W ikväll = Fjärde seed.
L = Helt utanför playoff.
Levererar han 1 TD pass och 100 yards så är jag nöjd haha

Släng med Njoku också då vettja? Ska det passas så har jag en känsla av att han får många targets i Hoopers frånvaro 🙂
Kvällens uppställning:
F5A67078-3B69-4B65-B6C3-44DF3744F8D9.jpeg
60C4622E-694F-408B-901A-0F3ACC30F0D2.jpeg

Tjusigt! Säger inte emot även om TEs med manbun alltid kan diskuteras. Håller sig Cook hel så kan kan den bli riktigt bra mot ett svajigt Bears 👍🏼
Haha la det mesta krutet på Cook och Jefferson, därefter får man ta lite det man får plats med inom budget och hoppas på överraskningar

Vad tror vi om ikväll då? Tror på stensäker vinst för Rams men den andra matchen är lite mer osäker. Eagles är väl förhandsfavoriter men WFT har ju visat på senare tid att man inte ska underskattas!

Vad tror vi om ikväll då? Tror på stensäker vinst för Rams men den andra matchen är lite mer osäker. Eagles är väl förhandsfavoriter men WFT har ju visat på senare tid att man inte ska underskattas!
Tror båda matcher blir jämna. Seattle såg bättre ut förra veckan och har fortfarande rimlig chans att nypa en wildcardplats med både Bears och Lions kvar på spelschemat.
Washington är så jäkla ojämna så vågar inte förutspå den matchen heller 🤔
Kul med fotboll nästan varje dag hursomhelst!

Semifinal i familjens fantasyliga denna veckan och det kommer bli en riktig nagelbitare. Jag kom 4a (9-6) efter ordinarie säsong och ska nu spela mot min blivande svägerska som kom 1a (12-3) och har en massa Packersspelare. Mitt stora problem är att Ekeler nu fått Covid 😬! Mig veterligen är han vaccinerad och kan vara tillbaks innan söndag men det är tveksamt. Har tagit in hans verkliga backup Justin Jackson som hans backup i mitt lag men får se hur jag gör. Förra matchen skrapade han bara ihop 10,9 fantasypoäng på 13 carries jämfört med en skadad Ekelers 18,2 poäng på 12 carries. Annars får jag dras med Jonathan Taylor och Javonte Williams som RB och köra Ja’Marr Chase som flex men hade gärna kört 3 RB, speciellt när Chargers ska möta Texans. Laguppställningar:
7FE776EC-7F62-4005-B7F8-189FB069DEFC.jpeg
52CD1A55-7120-4765-8D43-646734677635.jpeg
13B80A6F-F492-4198-A422-8346E4FB1C09.jpeg
9350461E-2FA4-45C9-ADDC-381B09A63507.jpeg

Semifinal i familjens fantasyliga denna veckan och det kommer bli en riktig nagelbitare. Jag kom 4a (9-6) efter ordinarie säsong och ska nu spela mot min blivande svägerska som kom 1a (12-3) och har en massa Packersspelare. Mitt stora problem är att Ekeler nu fått Covid 😬! Mig veterligen är han vaccinerad och kan vara tillbaks innan söndag men det är tveksamt. Har tagit in hans verkliga backup Justin Jackson som hans backup i mitt lag men får se hur jag gör. Förra matchen skrapade han bara ihop 10,9 fantasypoäng på 13 carries jämfört med en skadad Ekelers 18,2 poäng på 12 carries. Annars får jag dras med Jonathan Taylor och Javonte Williams som RB och köra Ja’Marr Chase som flex men hade gärna kört 3 RB, speciellt när Chargers ska möta Texans. Laguppställningar:
7FE776EC-7F62-4005-B7F8-189FB069DEFC.jpeg
52CD1A55-7120-4765-8D43-646734677635.jpeg
13B80A6F-F492-4198-A422-8346E4FB1C09.jpeg
9350461E-2FA4-45C9-ADDC-381B09A63507.jpeg
Vilken roster! Liten liga?

Lycka till :)

Kittle hade ingen bra dag på jobbet 😬 2 for 3 targets där den missade var ett TD försök som blev en interception… Totalt 4.2 fantasypoäng (16.4 var han beräknad att få innan matchen). Får hoppas att Packers skiter i sängen imorgon!

Tror det kommer bli KC - DAL i Super Bowl om inga omvälvande skador/covid ställer till det, KC tar hem bucklan. Vad säger ni?

KC - GB tror jag på även om jag gärna sett DAL i final. De har spelat riktigt bra i år och är underhållande att titta på
Tycker detsamma angående Cowboys, spontant tror jag t.o.m det finns en växel till när det börjar bli allvar.
Velade också med GB men vet inte riktigt om det håller mot tuffare motstånd. Man kanske inte ska underskatta fördelen med Lambeau iofs? 🤔

Tillbaka
Topp