Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastiskt! Hatten av för Pats som vinner på ren envishet. Såg du dubbel-QB-sneaken?
Först en på typ 3rd and 5 va?Fantastiskt! Hatten av för Pats som vinner på ren envishet. Såg du dubbel-QB-sneaken?
Alright, fair enough. Inte för att jag delar dina sympatier men respekt för att du inte är någon halvdan medgångssupporter!
Började hålla på G-men när jag flyttade till NYC för sisodär 15 år sen. Min frus familj är alla Pats fans så det blir en del diskussioner på Thanksgiving . Inte vart jättekul för min del på senare tid men med lite förändringar i front office och med två first round picks i år kan det snabbt bli lite roligare.
Någon som kör fantasy football förresten? Är med i ett par stycken men hade varit kul med en KS League. Kanske redan finns någon? Är gärna med nästa år eller skapar en om intresse hos andra finns! För er som inte lirat kan jag rekommendera att ni kollar på ”The League” (om den finns i Sverige).
Håller också på Giants sen ett antal år tillbaka och jag delar tyvärr inte optimismen. Gettleman är en old school GM och så länge han sitter vid rodret ser jag inte att det blir någon förändring. För mig var droppen när han inför förra årets draft berätta att man tagit hjälp av analytiker och hänvisade till dem som "a couple of computer guys"... Att sätta en strategi för laget, baserad på bla data, och sedan exekvera på denna är nyckeln. Nu känns det som att man draftar efter vad Gettleman och (den extremt omoderne Mara) känner för dagen. De senaste årens draft är, trots bra picks, katastrofer. Vi har draftat spelare för tidigt utifrån värde, och imho även fel spelare.Kul! Ja, det är klart man ska stå på sig annars blir det ju inga diskussioner alls
Fattar inte riktigt varför G inte får till det men tror liksom du att det kan vända snabbt. Med all respekt för motståndet i NFC East så är det väl inte den mest skräckinjagande divisionen i ligan heller.
Ingen fantasy för min del tyvärr (nykter spelmissbrukare).
Håller med om Gettleman därav att jag skrev "...men med lite förändringar i front office..." .Håller också på Giants sen ett antal år tillbaka och jag delar tyvärr inte optimismen. Gettleman är en old school GM och så länge han sitter vid rodret ser jag inte att det blir någon förändring. För mig var droppen när han inför förra årets draft berätta att man tagit hjälp av analytiker och hänvisade till dem som "a couple of computer guys"... Att sätta en strategi för laget, baserad på bla data, och sedan exekvera på denna är nyckeln. Nu känns det som att man draftar efter vad Gettleman och (den extremt omoderne Mara) känner för dagen. De senaste årens draft är, trots bra picks, katastrofer. Vi har draftat spelare för tidigt utifrån värde, och imho även fel spelare.
Dessutom tycker jag att vi är alldeles för fega när det gäller free agency och inte heller här finns det någon plan. Varför inte gå för en QB och åtminstone sätta lite press på DJ? Jag vet att det hade varit en chansning men jag hade älskat att ta in Cam på ett korttidskontrakt och se hur vårt offense blivit med honom, med tanke på att både han och Saquon kunnat sätta press på försvaren då.
Det ideala för mig vore att Gettleman försvann innan nästa års draft, så att vi kan använda våra två picks (#5 och #6) wisely.
Överskattad? HEEEEE’S BAAAAAAAAACK!Håller med om Gettleman därav att jag skrev "...men med lite förändringar i front office..." .
Cam är jag inte sugen på alls, alltid tyckt han är överskattad och det bevisade han ju i sin kortlivade stund i New England. På tal om Pats, deras aggressiva handlande i free agency i somras är något NYG borde lära sig av!
Haha blev väl bänkad nästan hela matchen veckan efter…Överskattad? HEEEEE’S BAAAAAAAAACK!
Helt klart!Mac Attack > Scam Newton
Jobbigt läge blev ännu jobbigare. Har suttit och morrat sen i tisdags och vet inte riktigt vad man ska säga. Lite nya regler på G som gör det återkomsten snabbare (ett negativt test ska tydligen räcka?) men vet inte riktigt vad det kan betyda då Brownies spelar redan på lördag ☹Satan vad Covid-outs det är nu.
Nick Mullens startar alltså för Browns (ja, än så länge).
Jobbigt läge blev ännu jobbigare. Har suttit och morrat sen i tisdags och vet inte riktigt vad man ska säga. Lite nya regler på G som gör det återkomsten snabbare (ett negativt test ska tydligen räcka?) men vet inte riktigt vad det kan betyda då Brownies spelar redan på lördag ☹
mmm, det värsta är att det där förmodligen ligger äckligt nära sanningen. Surt som fan med tanke på hur viktig matchen är men vad ska man göra?
Oopsmmm, det värsta är att det där förmodligen ligger äckligt nära sanningen. Surt som fan med tanke på hur viktig matchen är men vad ska man göra?
Fattar bara inte hur man kan låta lagen resa kors och tvärs till andra städer i det här läget
Visste väl att Roger Goodell hänger på Klocksnack
Vettefan. Chargers har ju gått på 4:th down typ 100 gånger denna säsong och misslyckats typ hälften av gångerna och det känns väl egentligen som rätt strategi mot KC på pappret. De hade nog räknat med en hetare Mahomes eftersom deras D brukar lämna en hel del att önska.Är det bara jag som tror Joe Lombardi sov dåligt inatt efter att ha misslyckats på 4th down 3 gånger inom field goal range igår...?
Såg den också flera gånger under matchen men jag förstod inte riktigt vad som menades haha… riktig skitmatch för övrigt…Bästa från gårdagens match
Notera också att han har på sig en Rangerströja
Men j.vlar vilken catch Saquon stod för, klen tröst måhända men den fick man ståpäls avHur går det för era lag i år? Hos oss står kickern för ~40% av alla poäng.
Baker står kvar på Covid-listan, Keenum var inte heller aktiverad så Nick Mullens antas starta enligt ESPN och NFL Network (40 minuter sen).Hjälp, har inga naglar kvar, varför är det knäpptyst från Brownslägret @Notorious Niklas ? Har inga sociala medier så du/eller någon annan får gärna hojta till om ni skulle se något om starters inför kvällens drabbning (QB och HC är primärt önskvärt, tack!)
Jo man tackar även om det inte var så värst tacksamma nyheterBaker står kvar på Covid-listan, Keenum var inte heller aktiverad så Nick Mullens antas starta enligt ESPN och NFL Network (40 minuter sen).
Fails to clear protocols
Mayfield (illness) has reportedly been unable to clear the league's COVID-19 protocols Monday and will not suit up versus the Raiders, Tom Pelissero of NFL Network reports.
Analysis: Mayfield was not among players activated by the Browns on Monday morning, and Jake Trotter of ESPN.com confirms that both he and backup Case Keenum (illness) remain on the reserve/COVID-19 list. That leaves Nick Mullens as the de facto starter versus Las Vegas, while the status of top receiving options Jarvis Landry (illness) and Austin Hooper (illness) also remain uncertain. Mayfield's next chance to play will come Saturday at Green Bay, if he's able to gain full clearance.
Lite mer info:Jo man tackar även om det inte var så värst tacksamma nyheter
20:00 (svensk tid) ska tydligen vara "deadline" för en spikad roster.
Är medveten om Mullens CV men kan inte påstå att det känns tryggt. Förhoppningsvis får vi igång springspelet så han slipper axla allt för stort ansvar.Lite mer info:
- 10:25AM ET|DEC 20
Mullens set to start Monday's game against the Raiders with Baker Mayfield (illness) and Case Keenum (illness) both having failed to clear the league's COVID-19 protocols.
ANALYSIS:
Mullens' first career start came against the Raiders in prime time back in 2018, when he was a member of the 49ers, and he managed to post three touchdowns and 262 passing yards en route to a blowout win. That said, he now faces the task of overcoming a Browns roster that still has a number of players on the COVID list, including both Jarvis Landry (illness) and Austin Hooper (illness). Kyle Lauletta appears set to operate as Mullens' top backup versus Las Vegas.