• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Brukar inte dra på smilbanden så mycket åt alla dessa memes men den här var ett undantag 😆
d99b974fefec89f74f5ae4455eadcb117e7b1a328a8152212e7c501480d19872_1.webp

Lirade Pats att vinna med minst 10, kunde uppenbarligen klivit högre upp i hcp-listan.
Kanske blir någon slutspelsmatch denna säsong?
Dom har verkligen spelat upp sig rejält senaste veckorna, måste säga att det kändes lite uppgivet efter inledningen på säsongen. Tycker Mac har gjort det riktigt bra för att vara rookie, han ser trygg och stabil ut där bak. Slutspel får vi hålla tummarna för!

0.056 i vinstprocent på Lions. Enda sättet att vinna kommer väl vara sista veckan mot ett lag som vilar hela ordinarie lag inför slutspelet.

• Wow
Reactions: v0n
Slog ju egentligen Ravens om inte Tucker lyckats med ett mirakel och hade lika gärna kunnat vinna över Steelers, Bills och Vikings.

Nu är iofs Goff borta också.
På tal om Goff så tror jag inte han är sååå skadad som Lions ger skenet av. "Oblique" är väl typ bara en sträckning (?)...att jämföra med Baker som spelar som en levande döing mer eller mindre.

Ikväll ser jag mest fram emot Dallas - KC, kan nog bli en kul match!

10 pinnar på 4 picks, vackert. Dags att göra sig av med Cheesecake Baker nu, jag orkar inte längre…
Röstar på att göra sig av med den högst förutsägbara playbooken istället så Baker kan få bo kvar på First Energy 😏

AFC och spelschemat är för bra för att ens kunna konkurrera ändå, lika bra att chilla ut säsongen i lugn & ro

Senast ändrad:
Trade rakt av mot DangeRuss!
Jo, det känns så… trist!
Ne, Johnny Football kanske är tillgänglig...eller så springer vi med bollen istället för att kasta (bort) den? No 1 rushing O i NFL kanske man borde utnyttja på ett bättre sätt, vad vet jag
Inte för att vara sån men hur börjar man som svensk heja på Cleveland? Inte direkt en large market franchise med stor internationell fanbase… 🤔
Har för mig Niklas håller på Bajen också, sadist? 👀
Lång släkthistoria sen Otto Grahams glansdagar här, hade inget val typ.

Själv då, du är bosatt på andra sidan pölen va?

Inte för att vara sån men hur börjar man som svensk heja på Cleveland? Inte direkt en large market franchise med stor internationell fanbase… 🤔
Uppväxt med hardcore Steelers-polare, introducerades väl först till sporten genom en CLE - PIT match (blandat med college highlights på Devin Hester), älskar underdog-storyn, anrik klubbhistoria, det blev mest roligt, intressant och lättast att hålla intresset uppe på den tiden när man delade det med en rival sen växte sig anknytningen bara starkare allt eftersom!

• Like
Ne, Johnny Football kanske är tillgänglig...eller så springer vi med bollen istället för att kasta (bort) den? No 1 rushing O i NFL kanske man borde utnyttja på ett bättre sätt, vad vet jag

Hahaha. Jo men om alla lag bara ska stacka boxen för att man vet att Cheesecake inte kan kasta alls så blir det ju svårt… Med top 5 oline och RB’s måste vi kunna göra det bättre…

Haha, nej för helsike. Jag hatar Leksand, Leksand = Bajen, därför inte jätteglad i Bajen heller, hehe.

Uppväxt med hardcore Steelers-polare, introducerades väl först till sporten genom en CLE - PIT match (blandat med college highlights på Devin Hester), älskar underdog-storyn, anrik klubbhistoria, det blev mest roligt, intressant och lättast att hålla intresset uppe på den tiden när man delade det med en rival sen växte sig anknytningen bara starkare allt eftersom!
Alright, fair enough. Inte för att jag delar dina sympatier men respekt för att du inte är någon halvdan medgångssupporter! 😁

Började hålla på G-men när jag flyttade till NYC för sisodär 15 år sen. Min frus familj är alla Pats fans så det blir en del diskussioner på Thanksgiving 😉. Inte vart jättekul för min del på senare tid men med lite förändringar i front office och med två first round picks i år kan det snabbt bli lite roligare.

Någon som kör fantasy football förresten? Är med i ett par stycken men hade varit kul med en KS League. Kanske redan finns någon? Är gärna med nästa år eller skapar en om intresse hos andra finns! För er som inte lirat kan jag rekommendera att ni kollar på ”The League” (om den finns i Sverige).

Började hålla på G-men när jag flyttade till NYC för sisodär 15 år sen. Min frus familj är alla Pats fans så det blir en del diskussioner på Thanksgiving 😉. Inte vart jättekul för min del på senare tid men med lite förändringar i front office och med två first round picks i år kan det snabbt bli lite roligare.

Någon som kör fantasy football förresten? Är med i ett par stycken men hade varit kul med en KS League. Kanske redan finns någon? Är gärna med nästa år eller skapar en om intresse hos andra finns! För er som inte lirat kan jag rekommendera att ni kollar på ”The League” (om den finns i Sverige).
Kul! Ja, det är klart man ska stå på sig annars blir det ju inga diskussioner alls 😄
Fattar inte riktigt varför G inte får till det men tror liksom du att det kan vända snabbt. Med all respekt för motståndet i NFC East så är det väl inte den mest skräckinjagande divisionen i ligan heller.

Ingen fantasy för min del tyvärr (nykter spelmissbrukare).

Kul! Ja, det är klart man ska stå på sig annars blir det ju inga diskussioner alls 😄
Fattar inte riktigt varför G inte får till det men tror liksom du att det kan vända snabbt. Med all respekt för motståndet i NFC East så är det väl inte den mest skräckinjagande divisionen i ligan heller.

Ingen fantasy för min del tyvärr (nykter spelmissbrukare).
Kan Barkley bara få vara skadefri och i form har man ju helt andra förutsättningar även om jag inte inte tror det skulle räcka hela vägen fram. Danny Dimes är väl en ok QB även om man gärna hade önskat sig en uppgradering. Svårt att vara Elis efterträdare efter hans 2 SB...

Tänkte inte spela fantasy om pengar utan bara äran och bragging rights (Shiva och Sacko för er som fattar referensen...). Men det kanske inte spelar någon roll?

Kan Barkley bara få vara skadefri och i form har man ju helt andra förutsättningar även om jag inte inte tror det skulle räcka hela vägen fram. Danny Dimes är väl en ok QB även om man gärna hade önskat sig en uppgradering. Svårt att vara Elis efterträdare efter hans 2 SB...

Tänkte inte spela fantasy om pengar utan bara äran och bragging rights (Shiva och Sacko för er som fattar referensen...). Men det kanske inte spelar någon roll?
Tror ni har liknande problem som CLE, saknas naturliga ledare/generaler på planen...plus en högre lägstanivå som det så fint heter kanske?

Vi kan låtsas att jag är Rafi då (RIP) 😎. Ganska få som hänger i tråden men vi kan väl se till nästa säsong om det finns nåt intresse 👍🏼

Tror ni har liknande problem som CLE, saknas naturliga ledare/generaler på planen...plus en högre lägstanivå som det så fint heter kanske?

Vi kan låtsas att jag är Rafi då (RIP) 😎. Ganska få som hänger i tråden men vi kan väl se till nästa säsong om det finns nåt intresse 👍🏼
Haha Rafi är magisk!
Allt vi behöver är ju 8 pers så jag gör en intressekoll igen till sommaren

• Like
Tillbaka
Topp