• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Hade man kunnat fått mer för Wilson - Nja, man fick nog det man kunde få.

Svider trejden extra mycket för att den skedde så tätt inpå J.Adams-trejden - JA!!

Bör 70årig Pete Carroll, som man alltså väljer att behålla över sin franchise-QB, vara den som leder en rebuild -NEJ!!

Jag stålsätter mig för en 10år lång ökenvandring.
Att Drew Lock ingår i dealen måste vara för att man vill säkra ett tidigt pick i nästa års Draft.

Ja, ju mer man tänker på det verkar det vara väl genomtänkta beslut från båda parter 👍🏼

Seattle har ju även släppt Bobby Wagner så nu är det definitivt re-build på gång

Svider trejden extra mycket för att den skedde så tätt inpå J.Adams-trejden - JA!!

Bör 70årig Pete Carroll, som man alltså väljer att behålla över sin franchise-QB, vara den som leder en rebuild -NEJ!!

Att Drew Lock ingår i dealen måste vara för att man vill säkra ett tidigt pick i nästa års Draft.
Rykten gör gällande att Washington (vägrar använda Commanders) erbjöd mer men att Dangeruss sa "nej".

...men var en rebuild nödvändig - JA ...eller?
Har en känsla av att Seattle reser sig snabbare än vad många kanske tror. Förstår förstås att det måste kännas sådär att vara fan just nu 🙁

Tyvärr har ju Seahawks haft en relativt stor negativ trend resultatmässigt sedan man vann superbowl senast och sedan förlorade mot Pats. Kanske det är dags för lite större justeringar.

Borde man se över en ny HC också? I min bok ja, men frågan skulle vara vem

Rykten gör gällande att Washington (vägrar använda Commanders) erbjöd mer men att Dangeruss sa "nej".
Förstår honom.
...men var en rebuild nödvändig - JA ...eller?
Har en känsla av att Seattle reser sig snabbare än vad många kanske tror. Förstår förstås att det måste kännas sådär att vara fan just nu 🙁
Jag köper en rebuild om det hade varit under new management.
Men om valet står mellan sin franchise-QB och 70år gammal coach utan nytänkande så är valet ALDRIG coachen.

Men Pete Carroll sitter på i princip all makt i Seahawks sen Paul Allen gick bort och kommer fortsätta ha det tills nuvarande ägare (Paul Allens syster) säljer laget.

Man cuttade även Bobby Wagner igår

Screenshot_20220309-054723.jpg

Win now för Broncos, och rebuild för Seahawks.
Tycker Seahawks gör en bättre trade, Wilson har inte varit något jättesuccé de senaste åren och blir ju inte yngre. Kul att se om han får en nytändning dock

Nu har värsta chocken släppt iaf så ska försöka se nyktert på det här.

Spännande att se vad Seahawks gör med pick 9.
Förmodligen en kicker om inte Pete Carroll blir kär i nån RB eller MLB som annars skulle gått runda 3-4.

Såg förresten att Washington plockar Wentz från Colts så jag har hoppas på den här trejden nu.

Colts - Får Drew Lock
Seahawks - Slipper Drew Lock

Men åååh. Vad är det han ska bevisa, fattar verkligen inte 🤔
Nu är det nästan så jag hoppas att det kommer åt skogen för Bucs som dessutom har ett mycket svårare spelschema i år.
(till skillnad mot denna säsongs RÄKMACKA)

Han hörde att Baker eventuellt var påväg, så han var illa tvungen att komma tillbaka för att rädda franchisen 😁

Haha, Fyfan 🙈
Problemet med Baker är att media målat upp honom som elit. Men han är inte elit.. han är bra men han tar dåliga beslut.
Det ryktades ju också om Watson. Det lag som landar honom kommer helt klart göra ett lyft.

Tänkte eventuellt passa på och köp biljetter till matchen som Bucs spelar i München 😎. Sett matchen Patriots - Dolphins på plats 2016. Så vore kul och se det live på ”närmare håll”

Farbrorn är hungrig på nr 8!
Jag tycker det är ascoolt för att han fortfarande levererar på en extremt hög nivå trots 44 års ålder
Den biten håller jag med om men då tycker jag inte han skulle pensionerat sig från första början. Känns bara manipulativt, som att han vill skapa ännu mer av en hype för att casha in. Ska man gå i pension så gör man det ordentligt, får sitt nummer pensionerat osv.

Tillbaka
Topp