• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Also: vad i hela friden håller de på med?!
Screenshot_20220314-230538.jpg

Jo, den var dessvärre ganska väntad men visst svider det ☹
...och HA! vad säger polaren nu tro?
Tror dock inte en sekund på att han är tilltänkt QB1, rävspel
Jag tar inte ansvar för någon särskrivning 😂 Nu när jag tänker efter så låter hans uppmaning inte heller särskilt logisk! Han borde vilja bli väckt från mardrömmen tänker jag… men men! Inte lätt att tänka en sån här dag, som Steelers-fan 😂

01EE28D2-74C5-477E-991D-32C48E49F486.jpeg

Några dagar gammal men förstår fortfarande inte varför Vikings fortsätter betala denna karl dessa horribla summor pengar och garanterade också.. måste ju finnas nått alternativ 🤷🏼‍♂️
877B55D2-76DE-4F43-AF93-891C73ECA4AA.jpeg

Då var dörren stängd för OBJ i LA va? Vad tror vi om Robinson? Det lär ju springas en och annan route i det anfallet...

Skulle inte utesluta möjligheten! Tror OBJ är sugen på att landa ett köttigt kontrakt över några år nu när han vunnit en ring. Frågan blir ju om han kommer tillbaka till samma form som innan ACL. 🤔
Det vore inte första gången han kom tillbaka. Kan absolut tänka mig att någon hostar upp 18-20M per år. Men ska han till Packers kanske han får 70 över fyra år?

Det vore inte första gången han kom tillbaka. Kan absolut tänka mig att någon hostar upp 18-20M per år. Men ska han till Packers kanske han får 70 över fyra år?

Ja nej precis han har ju gjort den resan en gång tidigare också.
Packers måste väl ändå ha både utrymme och behov av en WR nu när Adams och ”Franchisetagen” inte längre är aktuell?

Tittar man på listan över kvarvarande WR som ännu inte är signade för 2022 säsong så finns det mycket intressant kvar och bygga på 😎

https://www.spotrac.com/nfl/free-agents/all/wide-receiver/available/

Bygga vidare på?...nej. Mest gamla skadedrabbade krymplingar och floppar kvar nu (som jag ser det). Eller ja, det är förvisso intressant det med 😄
Här är jag på samma sida som @v0n - "mycket" är att ta i ;)

Hörni hörni ny tycker jag ni ska titta på denna lista med lite optimism 😆 finns många namn där som kommer från produktiva fjolårssäsonger och förmodligen kan tänka sig en ”Veteranlön”. Är det guldkrukan vid andra sidan av regnbågen? Absolut inte men bra tillskott.
haha, okej då!
Plockar ut Valdes-Scantling från listan som nog är intressant för flera lag som behöver många WRs i sina system?
Någon kommer nog chansa på JuJu också... för namnet och den relativt unga åldern i sammanhanget.

haha, okej då!
Plockar ut Valdes-Scantling från listan som nog är intressant för flera lag som behöver många WRs i sina system?
Någon kommer nog chansa på JuJu också... för namnet och den relativt unga åldern i sammanhanget.

Dessa vågar jag nog sticka ut hakan för som kommande signings inom kort. Vart och på vilka villkor dom hamnar återstår och se 😅
Julio Jones
Juju S-S
Cole Beasly
Jarvis Landry
T.Y Hilton (om han inte går i pension)
Sammy Watkins
OBJ
Marquez V-S

Dessa vågar jag nog sticka ut hakan för som kommande signings inom kort. Vart och på vilka villkor dom hamnar återstår och se 😅
Julio Jones
Juju S-S
Cole Beasly
Jarvis Landry
T.Y Hilton (om han inte går i pension)
Sammy Watkins
OBJ
Marquez V-S
Alla kommer säkerligen att signas men rent ärligt är det en ganska trött lista. Givetvis undantaget OBJ. Han har frikort 😂

Så Deshaun Watson till Browns alltså.
Får han ens spela i år tro?
@Notorious Niklas @v0n

VISSTE DET!
Äh, han är inte dömd för något mig veterligen? En hyvens grabb 🤪
Fifan, är helt skakig. SB inbound @Notorious Niklas !!! GO BROWNIES ❤
Vilken signing. Rykten gör gällande att han inte kommer att få några criminal charges på sig. Således blir han nog inte bestraffad av NFL heller. Tur att han höll sig ifrån att gambla - då hade karriären varit över...

Tillbaka
Topp