• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

• Love
Reactions: v0n
Vilken signing. Rykten gör gällande att han inte kommer att få några criminal charges på sig. Således blir han nog inte bestraffad av NFL heller. Tur att han höll sig ifrån att gambla - då hade karriären varit över...
Fast är det inte just det NFL gjort tidigare?
Stängt av spelare trots att deras "fall" inte gått till domstol?
Eller var det något man skrev in i senaste avtalet med spelarfacket att inte stänga av godtyckligt?

Fast är det inte just det NFL gjort tidigare?
Stängt av spelare trots att deras "fall" inte gått till domstol?
Eller var det något man skrev in i senaste avtalet med spelarfacket att inte stänga av godtyckligt?
Jag har för mig att det skrevs in men jag kan ha fel. Skulle förvåna mig något oerhört om Browns signat honom utan att ha fått indikationer på att han klarar sig undan.

• Like
Nån som vill ha ett gäng Mayfield-jerseys, @Riley @riotvan kanske?...👀
_20220318_223134.JPG

Ska man våga tro på Malik Willis i draften för Seahawks?
Jag vägrar liksom erkänna Drew Lock som QB1.
Fast leder det till Bryce Young i nästa års draft kan jag äta det.

Baker sa jag ju, grattis?
Seriöst, tror inte heller Lock är tilltänkt QB1. Har dock skitsvårt att se någon QB i draften vara starter i något lag (första säsongen).

Jag hoppas på Sauce Gardner (och möjligtvis en qb i andra rundan, typ Corral) men det lär väl bli som vanligt, dvs Schneider tradear ner två-tre ggr och plockar någon random snubbe på en position vi inte behöver i slutet av runda ett. Typ en TE från något litet kristet college i Utah.

Jag hoppas på Sauce Gardner (och möjligtvis en qb i andra rundan, typ Corral) men det lär väl bli som vanligt, dvs Schneider tradear ner två-tre ggr och plockar någon random snubbe på en position vi inte behöver i slutet av runda ett. Typ en TE från något litet kristet college i Utah.
Det skulle vara trevligt med en riktig elit corner igen så jag är ombord på den draftplanen.
Känns mer och mer som att Schneider bara gör det Pete säger åt honom att göra, det är hans show.

Det förstår jag inte alls. Ser verkligen inte Bakers storhet och tycker att Matty är ett bra val i väntan på en bättre QB-klass.
Alltså, säger verkligen inte att Baker är stor nånstans men tycker fortfarande det skulle vara ett bättre val (om det nu ens handlade om ett val).
Kanske är liiite hemmablind med tanke på att jag sett varenda sekund han gjort i brun tröja 😉

Matt Ryan har varit en riktigt bra QB! Men han är inte densamma sedan 28-3..
Baker Mayfield var ruggigt lovande på collage, sattes tidigt på en piedestalen i NFL som den som skulle komma in i Brown och vända laget. Detta har han helt inte klarat av mentalt och var nog ett lite för stort uppdrag att kastas in i.

Börjar bli torrt på QB1 marknaden nu om man söker quarterback med starter erfarenhet.
Vem vågar chansa på Kappernick? 😅 (skämt åsido)

Baker Mayfield var ruggigt lovande på collage, sattes tidigt på en piedestalen i NFL som den som skulle komma in i Brown och vända laget. Detta har han helt inte klarat av mentalt och var nog ett lite för stort uppdrag att kastas in i.
Baker har haft en medioker säsong ja, och har stagnerat ja. Han har samtidigt stor del av att ha lyft franchisen från botten av ett träsk ( 1-15, 2016!) till ett slutspel förra säsongen där han var GRYMT bra!
Bästa QBn Browns haft sedan Bernie Kosar's glansdagar. Har varit ett stort Brownsfan sen 80-talet och är Baker evigt tacksam för vad han gjort för laget, både på och utanför planen 🙂

Senast ändrad:

Börjar bli torrt på QB1 marknaden nu om man söker quarterback med starter erfarenhet.
Vem vågar chansa på Kappernick? 😅 (skämt åsido)

Baker har haft en medioker säsong ja, och har stagnerat ja. Han har samtidigt stor del av att ha lyft franchisen från botten av ett träsk ( 1-15, 2016!) till ett slutspel förra säsongen där han var GRYMT bra!
Bästa QBn Browns haft sedan Bernie Kosar's glansdagar. Har varit ett stort Brownsfan sen 80-talet och är Baker evigt tacksam för vad han gjort för laget, både på och utanför planen 🙂
Och nu Mariota till Falcons. Vilken galen off season.

• Wow
Ja, om ingen vill uppgradera. Jag hade inte blivit ledsen om vi gått vidare från DJ men det lär vi inte göra - särskilt inte efter att ha signat Tyrod.
Förstår det. Kan nog samtidigt vara nyttigt för grabben att få lite flås i nacken?
Ingen direkt aggressiv FA för er del i övrigt vad det verkar som...🤔

Förstår det. Kan nog samtidigt vara nyttigt för grabben att få lite flås i nacken?
Ingen direkt aggressiv FA för er del i övrigt vad det verkar som...🤔
Verkligen inte. Extremt anonym. Inte alls omöjligt att vi trejdar ner för fler picks som det ser ut nu. Pratas också om att trejda Saquon... Trodde vår nya GM ville ha en flygande start.

Tillbaka
Topp