Och sen den här.
Jag vettefan om jag vågar säga att Dolphins hittat guld här med en hel jävla näve med picks + 30m$/år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och sen den här.
Det återstår väl att se men jag vet inte om jag tycker att pick i fjärde/fjärde/sjätte är så jäkla mycket att tänka på egentligen. Då är ju frågan om han är värd en etta och en tvåa i årets draft? Det tycker jag nog. Lönen? Galen och jag har inte koll på hur nära taket de ligger men jag gillar ändå satsningen. Sen kan det ju såklart vara för att jag håller på ett lag som verkar tanka redan innan draften...Jag vettefan om jag vågar säga att Dolphins hittat guld här med en hel jävla näve med picks + 30m$/år
Haha we did it!!Då blev det nya OT-regler, åtminstone i slutspelet. Sa ju att Goodell & Co avlyssnar tråden @Mic1
Lite mindre fantasifullt kanske men bättre än ingetHaha we did it!!
Lättare sagt än gjort kanske Men ja, du kan ju spela på resultatet som tvåa med bollen. Tycker dock det är mer rättvist än tidigare regelTänker jag fel eller är det bättre att inte börja med bollen i OT nu?
För stoppar du första anfallet kan du fortfarande avgöra med FG och får du TD emot dig får du ändå bollen med vetskapen att du går på fjärde och aldrig behöver punta (medans första laget kanske behövde göra det).
Plus att om du får TD plus extra point emot dig kan du gå upp och avgöra med TD plus 2-point conv
Ja det var ingen kritik mot själva regeln.Lättare sagt än gjort kanske Men ja, du kan ju spela på resultatet som tvåa med bollen. Tycker dock det är mer rättvist än tidigare regel
Vi kommer förmodligen se ett gäng olika scenarion men är helt med på hur du resonerar.Ja det var ingen kritik mot själva regeln.
Men det blir ju fel om någon tror att "skönt att det är fixat nu så det är jämnt".
För det är det inte, fördelen har bara skiftat men är inte längre lika stor som innan så ändå bättre.
Och får du en TD på dig direkt är det en rätt stor fördel när du hela tiden har 4 försök då punta inte är ett alternativ i sånt scenario och gör du en TD kan du avgöra matchen på 2-pt vilket gör att om första laget gör TD ställs det laget inför beslutet om man själva ska göra en 1 eller 2-pt.
Ja jag tycker som sagt att den här regeln är bättre än hur det var innan.Vi kommer förmodligen se ett gäng olika scenarion men är helt med på hur du resonerar.
Även om laget som vinner slantsinglingen kanske har en viss fördel med att antingen gå för 1 eller 2-pt så tänker jag att det samtidigt kan vara en nackdel att "lägga ribban".
Yes, insåg att jag läste lite för snabbt.Ja jag tycker som sagt att den här regeln är bättre än hur det var innan.
Hela mitt resonemang handlar mer om att det kanske inte är bättre att börja anfalla.
Ska bli väldigt spännande att se hur lagen gör.
Enligt Tom Pelissero sa en coach att han trodde att många lag kommer gå för 2-pt om man gör TD först just för att det andra laget inte ska kunna avsluta matchen på det sättet med deras försök.Yes, insåg att jag läste lite för snabbt.
Ja, blir riktigt intressant att se hur det artar sig. Coachningen kommer definitivt bli mer avgörande.
Den var otippad. Nu har väl herr Bowles viss rutin så blir nog ingen större skillnad kanske...?Bruce Arians lägger av
Buccaneers head coach Bruce Arians retiring, to be replaced by Todd Bowles
Someone on the Buccaneers is retiring after all.sports.yahoo.com
Det var det...Hade jag bara satsat 10.000 på att Bobby Wagner skulle gå till Rams hade jag säkert varit 10 kronor rikare nu. Off seasons mest uppenbara signing.
Eller hur - så har jag känt varje år. Och nu har vi pick #5 och #7. Hur det komer att gå? Precis som vanligt...Nu när ens lag suger och har topp 10 pick är ju draften plötsligt intressant
Ni kan väl trejda till er vårt pick? Seriöst så tror jag inte det är dit vi går. Men vår draft i år är sjukt oviss.Släpper ni förbi Stingley till oss? @galácticon
Hade inte alls blivit förvånad om NYG trejdar ner en eller ett par 1st rounders i år för fler eller bättre picks i framtiden. Resten lägger vi på OT, CB och EDGE. Snooze...Ni kan väl trejda till er vårt pick? Seriöst så tror jag inte det är dit vi går. Men vår draft i år är sjukt oviss.
Han är väl rankad 3-12 beroende på vem du frågar så den är svår. Texans verkar sugna på honom och de har 3an. Dock kan de likaväl ta Ekwonu.Egentligen var jag mest sugen att spela att Stingley draftas pick 8 eller senare.
Går han topp 7 så är det Giants men inte går han topp 7?
Sant, glömde helt bort Texans. Men före Gardner då känns häftigt..Han är väl rankad 3-12 beroende på vem du frågar så den är svår. Texans verkar sugna på honom och de har 3an. Dock kan de likaväl ta Ekwonu.
Walker given 1a eller?