Notorious Niklas
Silver
Med ert schedule får man väl inte reda på det förrän vid eventuellt slutspel Skulle vara nu då, Packers och Ravens!Det kan väl inte vara så att vi är på riktigt?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med ert schedule får man väl inte reda på det förrän vid eventuellt slutspel Skulle vara nu då, Packers och Ravens!Det kan väl inte vara så att vi är på riktigt?!
Sant. Men "vid eventuellt slutspel" har inte funnits i vårt vokabulär tidigare.Med ert schedule får man väl inte reda på det förrän vid eventuellt slutspel Skulle vara nu då, Packers och Ravens!
Har ju sagt det i flera veckor nu: vi spelar SB i år!Det kan väl inte vara så att vi är på riktigt?!
Vilken vändning!Big Blue!!!
Kör du och jag en GTG och kollar Giants på State Farm Stadium den 12e Feb nästa år?Vilken vändning!
Verkligen inte, alldeles för bra spelare för att wastas i soplag, inget snack.@v0n Chubb är gud och vi förtjänar inte honom.
Jag sparar den här kommentaren för framtida brukKör du och jag en GTG och kollar Giants på State Farm Stadium den 12e Feb nästa år?
Vägen mot Super Bowl LVII är utstakad. Let’s go!Jag sparar den här kommentaren för framtida bruk
Skämt åsido, grattis till vinsten gubbar! Välförtjänt var det också
Är småchockad över hur bra (på riktigt!) Danny D är just nu. Somliga behövde bevisligen en blåslampa i röven för att presteraVägen mot Super Bowl LVII är utstakad. Let’s go!
Danny Dimes har vart helt ok men Gano = MVPÄr småchockad över hur bra (på riktigt!) Danny D är just nu. Somliga behövde bevisligen en blåslampa i röven för att prestera
Älskar kickers!
Inga större förhoppningar men något måste ju hända där bak…Verkligen inte, alldeles för bra spelare för att wastas i soplag, inget snack.
Ironiskt att det är hela defensiven som blev den svaga länken deluxe. Vad tänker du om Deion Jones-traden?
Jag vet vad som inte glöder...allsNFC East glöder
Med ert schedule får man väl inte reda på det förrän vid eventuellt slutspel Skulle vara nu då, Packers och Ravens!
Det är så otroligt dåligt att jag inte ens orkar bry mig längre…Jag vet vad som inte glöder...alls
Så sjukt dåligt pinsamt, och då har man ändå upplevt lååånga perioder av extrem pinsamhet. Sparka alla!Det är så otroligt dåligt att jag inte ens orkar bry mig längre…