• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Då var säsongen igång igen mao hög tid att bli besviken på mina kofösare. Tror nästan det kan bli bättre med den lilla påtvingade justeringen på QB-position.
Att vi sen knappt har några receivers gör det ju lite svårare, Lamb i all ära men sen då???
Det blir "kul" det här:rolleyes:
Mvh
Ola G
Lamb, Gallup och Schultz är ju stabila starters normalt sätt.
Kanske lite trist att ni kastade alla pengar på Zeke så ni var tvungna att rea iväg Cooper

Just det men inte så många va dessa är fräscha och på benen:arghh:

Ja håller helt med dig där , visst evar Zeke magisk de första åren men idag är han enligt min mening slightly above average, men får betalt som en topp RB
MVh
Ola G

Såg precis sista halvan på kopöjkarnas match igår, då jag somnade i soffan tidigt
Döm av min förvåning när de trots en lite seg andrahalva höll undan
Min förutsägelse är att i nästa match kommer Rush inte att vara lika rädd om en eventuell ledning som han var igår, lite för rädd om bollen tom
Det kostade nästa vinsten
Let it rip

Smått overkligt. (Ja, att det inte håller vet väl jag också. Men låt mig ha det här nu.)
Screenshot_2022-09-20-20-03-48-32_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg

Hade tänkt glutta live men är samtidigt otroligt dåligt förberedd just idag 😬 Tur man slipper allt för många prime time med vårt sexiga gäng, tror det är en till mot Bengals bara (?)
Av nyfikenhet, hur gör ni när ni kollar prime time i Sverige? När spelas matchen, 02-05 er tid? Stannar ni uppe till 02 och kollar lite eller sover ni tidigt och går upp 04 för att se sista timmen? 🤔

• Like
Reactions: v0n
Av nyfikenhet, hur gör ni när ni kollar prime time i Sverige? När spelas matchen, 02-05 er tid? Stannar ni uppe till 02 och kollar lite eller sover ni tidigt och går upp 04 för att se sista timmen? 🤔
Japp, det brukar bli runt två. Har själv inga problem med att sitta uppe om man lyckas ta en gubblur på dagen och flexa en smula dan därpå.
Nu har jag tre knattar hemma så, tja...behöver nog inte säga så mycket mer 🙄

Såg en spännande monolog på instagram (typ eller liknande plattform) där en snubbe argumenterade att man istället för att ha en begränsning på antal spelare skulle va en begränsning på vikt på ett lag!
Säg 1300 kg som man får fördela hur man vill.. 20 x 65 kg spelare, 4 x 150 + 7 x 100 kg osv osv..
hade blivit spännande att se hur lagen skulle lägga upp en sådan taktik.

Hur tänker man när man lägger Saints - Vikings 14:30 lokal tid? För det första betyder det att lagens fans där hemma behöver slå på TVn 8:30 (6:30 om man råkar bo på västkusten), för det andra krockar det med Manchesterderbyt. Man lär ju tappa en hel del tittare…

Hur tänker man när man lägger Saints - Vikings 14:30 lokal tid? För det första betyder det att lagens fans där hemma behöver slå på TVn 8:30 (6:30 om man råkar bo på västkusten), för det andra krockar det med Manchesterderbyt. Man lär ju tappa en hel del tittare…
Glöm inte Singapores GP ;) Det blir mycket som får ses i efterhand idag.

Tillbaka
Topp