Dolphins vann den här va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och inom divisionen. Ruskigt dålig deal.Inte oväntat att T.J fick packa väskorna. Men ganska svag (?) return. Lions är inte kända för sin draft direkt..
Lions gonna Lions.Och inom divisionen. Ruskigt dålig deal.
Dolphins vann den här va?
Nu var väl ändå New York Handeggs Joe Mixon omgångens lirare?Go S-A-U-C-E ! Vilken match killen gör igen, djupt imponerande för att "bara" vara rookie
Aldrig hört talas om...Nu var väl ändå New York Handeggs Joe Mixon omgångens lirare?
Till skillnad från de flärdfulla sprudlande Jets?Aldrig hört talas om...
Var han med förra måndagen när bungals åkte på BRAKFÖRLUST mot det sopigaste laget i NFL?
Jag sa omgångens lirare, inte förra omgångens…Aldrig hört talas om...
Var han med förra måndagen när bungals åkte på BRAKFÖRLUST mot det sopigaste laget i NFL?
Panthers, jeeeez! Min döa farmor hade gjort 6TDs, minstJag sa omgångens lirare, inte förra omgångens…
Nu var väl ändå New York Handeggs Joe Mixon omgångens lirare?
Inte så förvånande...och faktiskt ganska skönt om någon frågar migBlir ingen OBJ för er @v0n @Notorious Niklas! Inte för Broncos heller för den delen… Dags att komma hem till NYC!
Äh! OBJ är washed, trash! Finns bara en Messias för Browns:Blir ingen OBJ för er @v0n @Notorious Niklas! Inte för Broncos heller för den delen… Dags att komma hem till NYC!
Nej det är väl osannolikt men konstigare saker har ju häntInte så förvånande...och faktiskt ganska skönt om någon frågar mig
Tror du seriöst Giants kan vara ett rimligt alternativ? Hade dock varit kul om det sker, helt klart.
Äh! OBJ är washed, trash! Finns bara en Messias för Browns:
Inte så förvånande...och faktiskt ganska skönt om någon frågar mig
Tror du seriöst Giants kan vara ett rimligt alternativ? Hade dock varit kul om det sker, helt klart.
Nej det är väl osannolikt men konstigare saker har ju hänt
OBJ till Gmen - så jag kan använda min tröja igen!OBJ is coming to Dallas, we need someone next to nr 88
Mvh
Ola G
Rams klagar nog inte. Tror att han kan vara ruggigt bra i rätt miljö.Tror helt ärligt att inte att han är så kul att ha i ngt lag pga hans ego men vad vet väl denne vackre skåning
Kanske att han landat lite nu och kan börja om efter skadan, vi får se
Han är helt klart en "baller"
Mvh
Ola G
Jag har sagt det länge!OBJ TILL NEW YORK!!!!
(New York Handeggs…)