• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Hur funkar det med att se matcherna i efterhand på GamePass? I den listan så står det bara All 270 games live men live & on demand på playoff och SuperBowl.
Iite sent svar här men GamePass Pro är jäkligt smidigt, appen har strulat tidigare men man verkar han fått ordning på det.
Du kan se alla matcher när du vill och ser du i efterhand så kan du välja mellan att se hela matchen utan reklam eller en ännu snabbare variant "Game in 40" där man klippt snap till snap så att säga. Väldigt smidigt sätt att se vissa matcher.

Iite sent svar här men GamePass Pro är jäkligt smidigt, appen har strulat tidigare men man verkar han fått ordning på det.
Du kan se alla matcher när du vill och ser du i efterhand så kan du välja mellan att se hela matchen utan reklam eller en ännu snabbare variant "Game in 40" där man klippt snap till snap så att säga. Väldigt smidigt sätt att se vissa matcher.
Tack för svaret, det kom ju innan säsongen drar igång i alla fall 😃👍. Det blir definitivt ett GamePass pro.

Två dagar kvar nu! Let’s gooo!!
Förhandstips? Vilka tar hem det? AFC ser ruggigt bra ut med Bills, Chiefs, Chargers och Bengals. Ravens och Dolphins ska man väl nämna också. I NFC är det väl bara Bucs och Rams som gäller… Cowboys kanske?
Cowboys tror jag inte ens vinner divisionen.
Ser Eagles som en dark horse i NFC, hänger givetvis på att Hurts tar ett steg till.

AFC West ska bli grymt spännande att följa. Riktigt stark division.
Vinnaren där blir väl nästan favorit att ta hem SB.

Nu kör vi!!!
8627A2C4-56F9-46A0-BD7A-F41A2020ECD2.jpeg

Jahopp, det var vecka 1 det och vilka bra matcher det bjöds på. Kul att det är igång!

Äh, vi kan väl ta det i bakvänd ordning då...hur fasen lyckades Seattle vinna igår natt @Riley @riotvan ?

Senast ändrad:
Jahopp, det var vecka 1 det och vilka bra matcher det bjöds på. Kul att det är igång!

Äh, vi kan väl ta det i bakvänd ordning då...hur fasen lyckades Seattle vinna igår natt @Riley @riotvan ?
Geno-tröja = beställd!

I ärlighetens namn så satte Broncos krokben för sig själva under hela matchen. Onödiga penalties, turnovers och pinsamt dålig coachning. Jag upplevde en ny nivå av skadeglädje 😈

Geno-tröja = beställd!

I ärlighetens namn så satte Broncos krokben för sig själva under hela matchen. Onödiga penalties, turnovers och pinsamt dålig coachning. Jag upplevde en ny nivå av skadeglädje 😈
Så snackar ett äkta fan! 😁
Denver får skylla sig själva, håller helt med. Man ska väl inte dra för stora växlar efter en match, men ert D såg dock bedrövligt ut (med all respekt).

Vilken helg vi har bakom oss - kanske inte de mest välspelade matcherna men högt underhållningsvärde. OCH (!!!) vi vann, det var kanske den största överraskningen i helgen 😍

• Love
Reactions: v0n
Brownies då @Notorious Niklas ,vad finns att säga förutom att Cade York är G.O.A.T ?
Tycker Brissett gjorde bra ifrån sig trots allt, noll turnovers och betydligt mindre gulflaggor än vad jag nånsin upplevt.
Sen att CLE vann sin första öppningsmatch sedan -07 är stort✌🏼

Tjena!
Gammal spelare här och Vikingsfan. Har en 18-årig dotter som kör i landslaget, så mycket football familj helt enkelt. Fick tips av bäste @v0n om tråden så sorry för sen ankomst. Essential för 800 spänn har ju både redzone och game in 40, 60.. så det verkar prisvärt, no?

Tjena!
Gammal spelare här och Vikingsfan. Har en 18-årig dotter som kör i landslaget, så mycket football familj helt enkelt. Fick tips av bäste @v0n om tråden så sorry för sen ankomst. Essential för 800 spänn har ju både redzone och game in 40, 60.. så det verkar prisvärt, no?
My man!
Alltså, vill man bara åt RZ och repriser så är Essential helt okej men tycker som vanligt att Pro är värt varenda spänn och lite till 😊

Tjena!
Välkommen!

Jag ger Cmore en chans då jag redan har ett abonnemang där - och efter helgen är jag positivt överraskad :)

Brownies då @Notorious Niklas ,vad finns att säga förutom att Cade York är G.O.A.T ?
Tycker Brissett gjorde bra ifrån sig trots allt, noll turnovers och betydligt mindre gulflaggor än vad jag nånsin upplevt.
Sen att CLE vann sin första öppningsmatch sedan -07 är stort✌🏼
Tänk om vi fortfarande haft Cody Parkey 😅

Alltså… den där fake-spiken på slutet gav mig nästan hjärtstillestånd… Annars kändes det relativt stabilt från Brissett. Vårt secondary är ju sig likt emellanåt dock, galna markeringsmissar på några gigantiska spel där som kunde kostat oss matchen.

DPJ ser verkligen ut att börja blomma, hade velat se honom och Watson redan nu 😁

• Love
Tänk om vi fortfarande haft Cody Parkey 😅

Alltså… den där fake-spiken på slutet gav mig nästan hjärtstillestånd… Annars kändes det relativt stabilt från Brissett. Vårt secondary är ju sig likt emellanåt dock, galna markeringsmissar på några gigantiska spel där som kunde kostat oss matchen.

DPJ ser verkligen ut att börja blomma, hade velat se honom och Watson redan nu 😁
Grabben har en hästspark indeed :wideyed:

Exakt så. Förvisso blir det lätt luckor på djupet när man lägger sån aggressiv jäkla press. Såklart onödigt att släppa upp Pantrarna överhuvudtaget med tanke på övertaget innan.

DPJ och även Schwartz ser ut ha tagit nästa steg, blir säkert kalas om/när Amari kommer igång också.
Har även pladdrat om Grant Delpit i flera år nu, luktar genombrott på riktigt denna gång 👊🏼

Tror man lyckades vinna just för att det var week 1 😄
Sen har man nog vara väldigt taggad på den här matchen, spelarna har helt klart tagit ställning för klubben och "mot" Russ i det här.
Men som sagt var tur att man möttes direkt, när motståndarna nu får tape och lagen gör justeringar kommer det bli motigare för Seahawks. Är ju mer Broncos som förlorar matchen.

Men otroligt skönt att man vinner just det här mötet och vi faktiskt leder NFC West 😁

Grabben har en hästspark indeed :wideyed:

Exakt så. Förvisso blir det lätt luckor på djupet när man lägger sån aggressiv jäkla press. Såklart onödigt att släppa upp Pantrarna överhuvudtaget med tanke på övertaget innan.

DPJ och även Schwartz ser ut ha tagit nästa steg, blir säkert kalas om/när Amari kommer igång också.
Har även pladdrat om Grant Delpit i flera år nu, luktar genombrott på riktigt denna gång 👊🏼
Jag var HELT 100 på att Schwartz skulle ryka efter pre-season, såg du några av de matcherna? Galna drops, badtvål!

• Like
Då var säsongen igång igen mao hög tid att bli besviken på mina kofösare. Tror nästan det kan bli bättre med den lilla påtvingade justeringen på QB-position.
Att vi sen knappt har några receivers gör det ju lite svårare, Lamb i all ära men sen då???
Det blir "kul" det här:rolleyes:
Mvh
Ola G

Då var säsongen igång igen mao hög tid att bli besviken på mina kofösare. Tror nästan det kan bli bättre med den lilla påtvingade justeringen på QB-position.
Att vi sen knappt har några receivers gör det ju lite svårare, Lamb i all ära men sen då???
Det blir "kul" det här:rolleyes:
Mvh
Ola G
Välkommen till min verklighet... 😂

Tillbaka
Topp