• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

DB15

Panerai
Pledge Member
Va något sjukt nära på att få biljetter till Philly matchen, allt va klart och bekräftade köpet. plötsligt blir jag skickat tillbaka till första sidan och allt va förlorat :(
bitter är bara förordet!
Någon här som lyckades att få tag på biljetter idag?
 

Riley

Panerai
Va något sjukt nära på att få biljetter till Philly matchen, allt va klart och bekräftade köpet. plötsligt blir jag skickat tillbaka till första sidan och allt va förlorat :(
bitter är bara förordet!
Någon här som lyckades att få tag på biljetter idag?
Jäklar vad surt!
Den matchen som förmodligen har högst tryck på biljetterna dessutom skulle jag tro.
 

almeyero

Panerai
Va något sjukt nära på att få biljetter till Philly matchen, allt va klart och bekräftade köpet. plötsligt blir jag skickat tillbaka till första sidan och allt va förlorat :(
bitter är bara förordet!
Någon här som lyckades att få tag på biljetter idag?

Fick tag i biljetter till LA - Tennesse men ville hellre ha till Philly men skitsamma. Ska försöka få tag på Seahawks - Raiders också, den vill jag helst se men annars får det duga med LA - Tennesse. Kul vilket som!
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Dubbelpostar den här: Vad är det Jerry Jones har på armen när han ringer Jaylon Smith under draften?
JJ.PNG
 

meijlinder

Rolex
2-Faktor
Coming to your city!
NCAA igång på allvar idag. Så underbart att vi har fotboll varje helg fram till februari nu.
Bama och Georgia lär bli vassa även i år. Clemson och Wisconsin strax bakom. Intressant att se hur OSU klarar sig första veckorna utan Urban Meyer
 

Riley

Panerai
Coming to your city!
NCAA igång på allvar idag. Så underbart att vi har fotboll varje helg fram till februari nu.
Bama och Georgia lär bli vassa även i år. Clemson och Wisconsin strax bakom. Intressant att se hur OSU klarar sig första veckorna utan Urban Meyer
Hör alltid väldigt gott om college-fotboll.
Sagt flera år att jag ska kika närmare på det, dags i år!

I övrigt drar NFL i gång i natt på riktigt!
Ser fram emot fem trevliga månader.
 

meijlinder

Rolex
2-Faktor
Hör alltid väldigt gott om college-fotboll.
Sagt flera år att jag ska kika närmare på det, dags i år!

I övrigt drar NFL i gång i natt på riktigt!
Ser fram emot fem trevliga månader.
Gillar college bättre nästan. Större variation och så mycket stämning och historia.
Kört Espnplayer ett par år nu. Funkar relativt bra. Värt att testa en månad.
 

Ola G

Cartier
Seahawks - Cowboys
Kul matchup med två bra defences och runningbacks parat med de kanske inte med de bästa recievers i ligan.
Får se om Cooper kan vara Cowboys joker :)
Go Cowboys:rolleyes:
 

Riley

Panerai
Seahawks - Cowboys
Kul matchup med två bra defences och runningbacks parat med de kanske inte med de bästa recievers i ligan.
Får se om Cooper kan vara Cowboys joker :)
Go Cowboys:rolleyes:
Två väldigt jämna lag som vände en skakig inledning på säsongen. Kul matchup!
Tyvärr ( :shifty:) kan hemmaplan bli avgörande men hoppas Wilson och Wagner med sin slutspelsrutin styr upp sina sidor om bollen.
 

Ola G

Cartier
Håller med, dessutom två lag som passar varande bra eller illa beroende på hur man ser det, då man är bra / dåliga på samma saker :)
Jag hoppas att Dak, Amari och vårt defense raderar ut Seahawks, men vi får se
Skillnaden kan bli att vi verkar ha fått igång våra tight ends nu, vet inte när vi hade ngn värd att nämna senast men Jarwin gjorde ett bra jobb sist
Svårt att äga lycka till men du förstår vad jag menar;)
Mvh
Ola G
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Finns bara ett lag för mig....

”Fly, Eagles Fly!
On the road to victory! (Fight! Fight! Fight!)
Fight, Eagles fight!
Score a touchdown 1, 2, 3! (1! 2! 3!)
Hit 'em low!
Hit 'em high!
And watch our Eagles fly!
Fly, Eagles Fly!
On the road to victory!
E-A-G-L-E-S!
Eagles!”
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Önskar alla er som har lag kvar lycka till! Själv får vi börja se fram emot nästa års draft och en förhoppning om en ny QB... #giants
 

Riley

Panerai
Saints - Chiefs skulle absolut vara en underhållande match.
Men blir det inte Seahawks från NFC hoppas jag lite på Bears - Chiefs
Klassisk #1defense vs #1offense Super bowl
 
Topp