Vilken jäkla galen match det var i höstasEller Chiefs mot Rams, första Super Bowl med över sammanlagt 150 poäng
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken jäkla galen match det var i höstasEller Chiefs mot Rams, första Super Bowl med över sammanlagt 150 poäng
Sjuk. Hade på något sätt varit roligt att se igen, när allt står på spel.Vilken jäkla galen match det var i höstas
Man glömmer lätt att det faktiskt var bra defense i den matchen.Sjuk. Hade på något sätt varit roligt att se igen, när allt står på spel.
Eftersom jag har följt och hållt på Pats i över 20 års tid så....Go Pats.Kul med Ravens deras nya qb.
Vilka tror ni går till superbowl?
Verkligen. Jag trodde att Seahawks, Bears och Texans skulle ta det men oj vad fel jag hade.Galen Wild Card-weekend!
Endast EN hemmaseger (som sved för min del).
Fyra riktigt bra och ovissa matcher väntar i nästa runda.
Ja NFL gick redan i måndags ut med infon men känns inte riktigt som Bears-fansen vill förlåta.Har ni sett det senaste? Tydligen fick Hester ett finger på bollen, vilket ändrade riktning på kicken. Vilken jäkla hjälte.
www.cbssports.com/nfl/news/eagles-claim-cody-parkeys-missed-fg-that-doomed-bears-was-actually-tipped-by-treyvon-hester/amp/
Edelman MVP alltså? Djärvt Jag hoppas på Rams och kastar in CJ Anderson som MVP, med sina två TDs och 90 yards.28-23 either way.
Julian Edelman MVP.
Go Pats.
Bra call med Edelman som MVP, den enda spelaren som levererat än så länge. Kul med tight match dock!28-23 either way.
Julian Edelman MVP.
Go Pats.
Enda offensiva ja. Än så länge borde ingen offensiv lirare få nån utmärkelse... försvaren dominerar juBra call med Edelman som MVP, den enda spelaren som levererat än så länge. Kul med tight match dock!
Du kan ju inte vara nöjd med insatsen?Hejar på Patriots så glädjer mig åt 3 poäng än så länge.
Du kan ju inte vara nöjd med insatsen?
Sjukt tråkig match
Rams drive nu var ju det roligaste som hänt matchen.. brady är ett sömnpillerRiktigt tråkig. Enda roliga som hänt är Hightower och någon pass till Edelman...
Tråkigaste SB på många år men en seger är alltid en seger
Snyggt! Jag la en rak på pats så det blev inte några stora pengar för min del...Tråkig match?
Tsss...gris-skinn är skoj...
Tråkig match?
Snygg bet. Till slut va han väl den ende som var en kandidat. Rakt igenom utmärkande insats. Synd att han inte fick avgöra bara.Tråkig match?