Fick Burfict en avstängning eller böter på den? Typ 4 sekunder sen och riktad mot huvudet..Den här smällen från Burfict var en game changer för AB känns det som tyvärr.
Han var aldrig riktigt samma person efter den utifrån sett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick Burfict en avstängning eller böter på den? Typ 4 sekunder sen och riktad mot huvudet..Den här smällen från Burfict var en game changer för AB känns det som tyvärr.
Han var aldrig riktigt samma person efter den utifrån sett.
Burfict var inte klok i skallen nånstans, det var inte den enda vidriga tacklingen han gjorde i sin karriär om man säger så...Fick Burfict en avstängning eller böter på den? Typ 4 sekunder sen och riktad mot huvudet..
Han fick väl tre matcher, men det var typ inte bara för den smällen utan för upprepat vårdslöst spel.Fick Burfict en avstängning eller böter på den? Typ 4 sekunder sen och riktad mot huvudet..
Välplanerad mjukstartDå var det äntligen strax dax för allas våran favorit Deshaun Watson att göra entré...eller ja, @Notorious Niklas och jag tycker det är skitkul iaf
Go Browns woot woot!
Hoppas på ett happy ending på denna säsong ändå trots alltDå var det äntligen strax dax för allas våran favorit Deshaun Watson att göra entré...eller ja, @Notorious Niklas och jag tycker det är skitkul iaf
Go Browns woot woot!
Den som "planerade" in detta möte hade nog inte räknat med hur dåliga Texans skulle vara i årVälplanerad mjukstart
Lovar att han vinner Superbowl med Niners nu och pissar oss alla i ansiktet!
MCM om niners claimar Baker...Lovar att han vinner Superbowl med Niners nu och pissar oss alla i ansiktet!
Många lag som kommer hugga på den som KOBROR!
JEPP, en reunion med CMC är det alla väntar på nu! Särskilt McCaffrey himselfLovar att han vinner Superbowl med Niners nu och pissar oss alla i ansiktet!
Breaking: OBJ klar för Niners ocksåJEPP, en reunion med CMC är det alla väntar på nu! Särskilt McCaffrey himself
Breaking: OBJ klar för Niners också
Kan vi inte bara låtsas som att det inte finns?Ska vi snacka om det här eller nä?
Så gör vi!Kan vi inte bara låtsas som att det inte finns?
Cheesecake Bake som får prime Brady att framstå som en rookie i sin GW-drive!
Baker är så galet GOAT! Det har vi väl förvisso alltid sagt/tyckt mig veterligenCheesecake Bake som får prime Brady att framstå som en rookie i sin GW-drive!
Bring him homeBaker är så galet GOAT! Det har vi väl förvisso alltid sagt/tyckt mig veterligen
Big Duck Joe?Nu är jag lite sen in i tråden så ni kanske redan har avhandlat detta men vilka har ni som favoriter att lyfta Lombardi den här säsongen? Givet att vi kommit en bit in i säsongen. Själv hoppas jag på att BDJ får lyfta den i feb
Saquon > MCMbönar och ber för 49ers i SB
Nja! Tror det hänger ihop med min Fantasy-SB-vinst! Alla haters har varit vääääldigt tysta sedan dessSover tråden? Vart är ni gubbar? Känns som det blev väldigt tyst i samma stund som Browns blev matematiskt eliminerade från slutspelsracet...
Äh den "vinsten" kommer för evigt präglas med en * då @Riley inte fick spela klart...Nja! Tror det hänger ihop med min Fantasy-SB-vinst! Alla haters har varit vääääldigt tysta sedan dess