• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Mmm, verkligen. Innebär detta att vi tappar honom nu tror du? Risken att han sitter ut säsongen är överhängande imho.
Tror det slutar med att han spelar på taggen denna säsongen men svårt att se en förlängning efter det. Väldigt nyfiken på hur långt ifrån varandra man egentligen är. Gissar på att mycket har med hur mycket är garanterat. Fattar att Saquon vill casha in men förstår också att Giants tvekar på en så skadedrabbad spelare 🤷‍♂️

Vad har vi gjort sa ni?!
PSX_20230721_211408.jpg

Har vi några Vikings fans här?

Följt dom i ca 5 år nu (och NFL). Fortfarande nybörjare, inte alls lika kunnig inom amerikansk fotboll som vanlig fotboll helt annan kultur här. Men jag uppskattar NFL mer än vanlig numera trots min okunskap.

Kirk Cousins förtjänar verkligen en SB, så himla fin och ödmjuk.

Har vi några Vikings fans här?

Följt dom i ca 5 år nu (och NFL). Fortfarande nybörjare, inte alls lika kunnig inom amerikansk fotboll som vanlig fotboll helt annan kultur här. Men jag uppskattar NFL mer än vanlig numera trots min okunskap.

Kirk Cousins förtjänar verkligen en SB, så himla fin och ödmjuk.
Ett perfekt sätt att lära sig mycket om NFL på kort tid är att spela Fantasy Football. Som tur är finns det en liga här på KS 😀😇
PMa vid intresse, snart dags för draft!

Oh snart smäller det igen, tiden går fort!
Finaste Brownies är redan igång även om det förmodligen bara var närmast sörjande som bevittnade HOF-spektaklet 🥱

Tydligen är säsongsbiljetter till Ford Field slutsålda för första gången någonsin.

Jag är försiktig förväntansfull inför säsongen.

Jaha vad tror ni om DAZN som ersätter GamePass?

Är DAZN stora/välkända där på andra sidan pölen? @Mic1

Eller har NFL bara gjort en klassisk svensk upphandling där man gått efter prislapp och inte så mycket efter kvalitet?

Eller har NFL bara gjort en klassisk svensk upphandling där man gått efter prislapp och inte så mycket efter kvalitet?
Aldrig hört talas om DAZN och en snabb googling säger mig att det bara gäller internationella rättigheter. ’Game Pass’ finns inte här utan går som NFL+ som är en tilläggstjänst om man inte kan se matcher i sin vanliga cable/stream (endast out of market för att inte konkurrera med nätverken som äger rättigheterna)

Aldrig hört talas om DAZN och en snabb googling säger mig att det bara gäller internationella rättigheter. ’Game Pass’ finns inte här utan går som NFL+ som är en tilläggstjänst om man inte kan se matcher i sin vanliga cable/stream (endast out of market för att inte konkurrera med nätverken som äger rättigheterna)
Visst ja, är ju ett helt annat upplägg hos er.
Jaha, minns fortfarande med fasa 2017 när nya uppdaterade NFL GamePass kom och vi fick 30% rabatt säsongen efter för att det var ett sånt haveri

11 av 12 platser är nu fyllda till årets KS Fantasy Football. Har vi någon mer som är sugen? Bara en plats kvar! @Spanjoren @galácticon @Shake&Bake @dempha @Sonos (eller någon annan jag missat) kom igen nu, det är först till kvarn!
Jag kan ge det en chans! Men kan inte lova att jag kommer fullfölja, har aldrig kört förut samt är inte så bred i min kunskap däremot har jag kört liknande koncept i fotboll och det var väldigt kul så kan absolut testa om det är okej för er under dom premisserna?

Jag kan ge det en chans! Men kan inte lova att jag kommer fullfölja, har aldrig kört förut samt är inte så bred i min kunskap däremot har jag kört liknande koncept i fotboll och det var väldigt kul så kan absolut testa om det är okej för er under dom premisserna?
Ge det typ en vecka så kommer du vara fast för livet! 😂 Skickat pm!

KS Fantasy Football League är därmed full!

Tror jag skippar i år faktiskt. Gillar inte förändringar till det sämre vilket jag tycker det verkar vara hittills 🫤

Ja många som säger att det är sämre bildkvalitet och vissa problem att det laggar.
Jag avvaktar men lär skaffa det då det är ont om alternativ
Jämfört med GP som jag haft i många så är det oroväckande mycket som är sämre. Verkar inte ens som tjänsten är färdigutvecklad eller nåt.
Inte direkt gratis att signa upp sig heller. Avvaktar liksom du lite till, och undersöker samtidigt alternativa bakdörrar (VPN m.m)

Tillbaka
Topp