Yes, stora tråden. Frågan är om jag ska lägga till "och andra affordables" så vi slipper den diskussionen.
Ja, varför inte? Finns väl ingen tråd för det i dagsläget så känns som en lysande idé
Instämmer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes, stora tråden. Frågan är om jag ska lägga till "och andra affordables" så vi slipper den diskussionen.
Ja, varför inte? Finns väl ingen tråd för det i dagsläget så känns som en lysande idé
Hur översätter man bäst "affordables" till svenska?
Måste det översättas? Jag kommer inte heller på någon klockren översättningHur översätter man bäst "affordables" till svenska?
Riktigt bra, nöp du den på rean eller?
Dagens affordable, Christopher Ward C60 Trident.
Gör det! Eller en passaround?Nån som också väntar med spänning på att kunna klicka hem en Lorier?
Bra idé för att slippa definiera mikromärken. I bästa fall kan man slippa den meningslösa diskussionen om homager/kopior också..Yes, stora tråden. Frågan är om jag ska lägga till "och andra affordables" så vi slipper den diskussionen.
Meningslös och meningslös. Är de små tillverkarnas största problem som hindrar från att få tillträde till finrummet. Att det finns en nish som gillar kopior är givet och något man kan acceptera.Bra idé för att slippa definiera mikromärken. I bästa fall kan man slippa den meningslösa diskussionen om homager/kopior också..
Tack! Jajemän! Årets rea var den bästa på länge i mitt tycke.Riktigt bra, nöp du den på rean eller?
Som sagt man kan alltid hoppas att slippa den...Meningslös och meningslös. Är de små tillverkarnas största problem som hindrar från att få tillträde till finrummet. Att det finns en nish som gillar kopior är givet och något man kan acceptera.
Får bli en till bild när det ändå är (Br)onsdag
Bra grejer dom där. Ser fram emot emot mer bilder och intryck när du får den.Hej! lurker här som ni ser på min post count, men måste dela med mig av WuS forum projektet. hked som håller i det och jag har själv lagt deposit men det behövs fler registreringar.
40mm case, 20mm lugs
20ATM
Box domed sapphire
Beads of rice bracelet
$350+shipping
Prototyp bilder här:
https://forums.watchuseek.com/f899/...thread-4544263-post46545127.html#post46545127
Är det där möjligtvis min gamla Bernhardt?
Firar sidan 100 med en bild på dessa två
Grymt . Älskar denna tråden och all inspo. Hade det inte varit för er alla hade jag nog suttit med min Seiko fortfarande . Inget fel på den men det finns mycket annat roligt också. Tack allaSådär, trådtiteln uppdaterad. Och när det numera är även "och andra affordables" passar jag på att posta denna.
Så hjälp nu en broder att kunna köpa en ny bronsare genom att köpa de fyra klockor jag har ute till försäljningFörsöker göra (br)onsdag till en grej. Behöver fler bronsare.
Kan ju undra varför Rolex är så jävla värdelösa så att dom måste ta minst 20ggr högre pris..Den här då? Steinhart visserligen, vilket innebär att vissa kommer tycka att det är en trött kopia och bli väldigt upprörda att någon inte gillar samma sak som de.
Men den är ju relativt egen design.
Kanske inte är så dum den där ändå.... Den är ju verkligen egen i designen, trots att den följer ett klassiskt formspråk. Måste gå och surfa CW’s hemsida.
Dagens affordable, Christopher Ward C60 Trident.
Den är ju riktigt bra... I samma prisklass kan du ju få tag på en Visitor watch company. Riktig feta enligt mig...Tja!
Om ca 1 år har jag tänkt köpa 3 klockor. Ena är till mig, andra till min bror och sista till sambons broder. Det roligaste alternativet jag hittat hittills är Christopher Wards Trident i brons. Och sedan kanske lite gravyr någonstans.
Nån som har ett annat roligare alternativ? De bör inte kosta mer än de ovan nämnda helst. Och det ska vara mikromärke så klart.