Zandibar
Basic
Ska ha min egna blåa Neptune hur som)Gör det! Eller en passaround?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska ha min egna blåa Neptune hur som)Gör det! Eller en passaround?
Bra val. Har sneglat på den typ 10 gånger grymt fin!Ska ha min egna blåa Neptune hur som)
Vem har sagt att de måste det?Kan ju undra varför Rolex är så jävla värdelösa så att dom måste ta minst 20ggr högre pris..
Är det jag som missat rubrik ändring?.Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"
Det hände nyss.Är det jag som missat rubrik ändring?
Affordable var passande, mycket för pengarna, det är precis vad microtråden står för : )
Lite som hotell California.Det hände nyss.
Vi tycker också det är mycket passande.
You can check out any time you like, But you can never leave!'
En sådan där med grön bezel skulle jag nog vilja ha och modda med svärdvisare. Inte råd med rolex ändå, dock villig erkänna de vet vad de gör designmässigtDagens badklocka.
Passade oxå på att byta till "Stora tråden" då vi kom upp i 100 sidor idagÄr det jag som missat rubrik ändring?
Affordable var passande, mycket för pengarna.
Och du måste alltid ta en extra, bara en liiiiten till för microtråden.
Riktigt snygg. Men som är rätt biffiga va?Titta nu inte på listpris på den här, för det är lite utanför Affordable, men jag köpte den ny för halva priset. En del av Anonimos modeller går inte så bra, så det prisdumpas rejält, även hos AD.
Jag planerar ett köp av en tredje Anonimo, och då har jag även lovat att starta en tråd på KS i ämnet. Fram tills dess hamnar denna här.
Jag bär Panerai annars. Nautilo är tunnare och mindre.Riktigt snygg. Men som är rätt biffiga va?
Yes, med tanke på att i stort sätt alla hämtar inspo där så håller jag till fullo med att dom vet vad som pysslar med designmässigtEn sådan där med grön bezel skulle jag nog vilja ha och modda med svärdvisare. Inte råd med rolex ändå, dock villig erkänna de vet vad de gör designmässigt
Jag har aldrig ägt en Anonimo, men jag vill äga denna.Titta nu inte på listpris på den här, för det är lite utanför Affordable, men jag köpte den ny för halva priset. En del av Anonimos modeller går inte så bra, så det prisdumpas rejält, även hos AD.
Jag planerar ett köp av en tredje Anonimo, och då har jag även lovat att starta en tråd på KS i ämnet. Fram tills dess hamnar denna här.
Tack för inlägget. Visitor formspråk tilltalar mig. Designen på spännet gör mig till och med knäsvag. Nu gäller det bara och hitta vart man kan beställa en.Den är ju riktigt bra... I samma prisklass kan du ju få tag på en Visitor watch company. Riktig feta enligt mig...
Vill du ha svärdvisare finns ju denna godbit också...En sådan där med grön bezel skulle jag nog vilja ha och modda med svärdvisare. Inte råd med rolex ändå, dock villig erkänna de vet vad de gör designmässigt
Yes, med tanke på att i stort sätt alla hämtar inspo där så håller jag till fullo med att dom vet vad som pysslar med designmässigt
Men måste fråga, vad gör den där mer ok än Steinhart? Jag har inget emot någon av dom, det är bara av nyfikenhet.
What if I told you.. Att jag har stått på väntelistan och har en beställningslänk på Park vale officer om du vill haTack för inlägget. Visitor formspråk tilltalar mig. Designen på spännet gör mig till och med knäsvag. Nu gäller det bara och hitta vart man kan beställa en.
Ja, fan så nice en Triton hade varit i 42, eller till och med i 41.Ja verkligen! Borde köpt en 14060 för många många år sedan men tyckte 25k head only var för mkt att spendera och tänkte att en kanske förlorar pengar på dealen
Inget, ser dem och Steinhart som lika. Kanske lite mer tråkigt att Steinhart inte gör fler egna designer då de nog vid detta laget har förutsättning för det (ge mig 42mm triton!!!). Föredrar dock tisells boettform
Fan vad jag önskar att CW hade kört 42mm och 40mm som storleksalternativ. Nuvarande blir för stort respektive för litet. Man får aldrig vara nöjdPå kvällspromenad med min treuddiga GMT.
Håller verkligen med dig. Men jag tycker å andra sidan att man vänjer sig ganska snabbt till storleken och sedan jag skaffade länk till min CW bärs den större än när jag körde med rem.Fan vad jag önskar att CW hade kört 42mm och 40mm som storleksalternativ. Nuvarande blir för stort respektive för litet. Man får aldrig vara nöjd
Tjusig men (troligen) för stor för mej med l2l över 50 mm. Synd (för mej) att många av dessa inte görs i (lite) mindre storlek. 36-40 mm...På kvällspromenad med min treuddiga GMT.
JajamensamÄr det där möjligtvis min gamla Bernhardt?
Schysst! Riktigt snygg den varianten.
Några första intryck?
HejTjusig men (troligen) för stor för mej med l2l över 50 mm. Synd (för mej) att många av dessa inte görs i (lite) mindre storlek. 36-40 mm...
Såg just att det finns i 38 mm också,,, Intressant.