LennyK
Silver
Jag vet att han kört med Gant förut, men ser inte om det är en sån han har på bilden![]()
![]()
Det ser ut som att Ernst har någon microbrand. Någon som känner igen den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet att han kört med Gant förut, men ser inte om det är en sån han har på bilden![]()
![]()
Jag vet att han kört med Gant förut, men ser inte om det är en sån han har på bilden
Garanterat Gant, det är det han är sponsrad av. Med det sagt så gillar jag Ernst.![]()
![]()
Garanterat Gant, det är det han är sponsrad av. Med det sagt så gillar jag Ernst.
Fick bli en dag med denna idag. Separationsångesten blir mer och mer påtaglig, borde jag behålla?
![]()
Sant, men jag funderar lite på om det borde bli "senare"Har en väl lagt ut en annons, om så bara i tanken, brukar de vara körda förr eller senare ändå![]()
Sant, men jag funderar lite på om det borde bli "senare"![]()
Svårt det där. När man ska sälja och är lite osäker. Jag upplever samma sak med min CW.Fick bli en dag med denna idag. Separationsångesten blir mer och mer påtaglig, borde jag behålla?
![]()
Första tanken när jag såg annonsen var faktiskt "Nä? Ska han verkligen sälja den där?", eftersom jag tyckte mig minnas dina lovord från någon post här plus hur lite du ska ha för den.Fick bli en dag med denna idag. Separationsångesten blir mer och mer påtaglig, borde jag behålla?
![]()
Sälj den förresten isf på KS med köpebrev på framtida första tjing om din köpare vill sälja. Den är inte riktigt min stil men för 2800 skulle jag ev kunna förvara den åt digFörsta tanken när jag såg annonsen var faktiskt "Nä? Ska han verkligen sälja den där?", eftersom jag tyckte mig minnas dina lovord från någon post här plus hur lite du ska ha för den.Nu är ju allas ekonomi olika det har jag full respekt för, men jag tycker spontant att den verkar vara mer värd, för dig, i lådan än i plånboken
Har noll koll på märket/modellen: Kommer du kunna få tag på en ny om du ångrar dig?
Ja, i förhållande till prislappen har jag inte haft en klocka som är bättre byggd. Jag kommer inte gråta några floder eller behöva leva på nudlar om ingen av dem blir sålda haha, handlar snarare om att jag har för många för att kunna ge alla den handledstid de förtjänarFörsta tanken när jag såg annonsen var faktiskt "Nä? Ska han verkligen sälja den där?", eftersom jag tyckte mig minnas dina lovord från någon post här plus hur lite du ska ha för den.Nu är ju allas ekonomi olika det har jag full respekt för, men jag tycker spontant att den verkar vara mer värd, för dig, i lådan än i plånboken
Har noll koll på märket/modellen: Kommer du kunna få tag på en ny om du ångrar dig?
Ja då kanske det är rimligt att sälja och hålla bevakning på ifall den är på väg ut ur tillverkarens sortiment!Ja, i förhållande till prislappen har jag inte haft en klocka som är bättre byggd. Jag kommer inte gråta några floder eller behöva leva på nudlar om ingen av dem blir sålda haha, handlar snarare om att jag har för många för att kunna ge alla den handledstid de förtjänar
I nuläget kan jag få tag på en ny, men man vet ju aldrig med mikromärken hur länge respektive modell finns kvar
Haha ja, men som kronisk flippare så lär det dyka upp annat också som jag vill haJa då kanske det är rimligt att sälja och hålla bevakning på ifall den är på väg ut ur tillverkarens sortiment!
Kommer köra en liten (och enda) prisbump på mina mikros imorgon, men om någon i den här tråden är sugen så får ni en dags försprång
Richard Legrand : 1500:-
Dan Henry: 1500:-
San Martin: 2800:-
Annars kommer de behållas tills döden skiljer oss åt (eventuellt)
Haha you wish (or swish)!Plus då ytterliggare 30% rabatt för frekventa postare i denna tråd eller??
Lycka till med försäljningarna, tre fina ur![]()
Den där är riktigt mysig, ser ut att vara i bra skick också.San Martin såld. Då fick den åka av för att inte råka skada den i onödan. En annan affordable fick bli kamrat för kvällen
![]()
Aldrig fel med en sån godingSan Martin såld. Då fick den åka av för att inte råka skada den i onödan. En annan affordable fick bli kamrat för kvällen
![]()
Från oktober -87 (mitt år). Dock är det mesta utbytt till eftermarknadsdelar, så den är inget samlarobjekt precisDen där är riktigt mysig, ser ut att vara i bra skick också.
Grattis. Och som av en tillfällighet har detta varit min fredagsmys. Säg hej till polarn. Inte mikro kanske men "affordable". Får bli den närmare kusinen skx007 nån annan gång.San Martin såld. Då fick den åka av för att inte råka skada den i onödan. En annan affordable fick bli kamrat för kvällen
![]()
Den där är så bra! Mycket bra på oyster ocksåGrattis. Och som av en tillfällighet har detta varit min fredagsmys. Säg hej till polarn. Inte mikro kanske men "affordable". Får bli den närmare kusinen skx007 nån annan gång.![]()
Tack, tog ett tag att få tag på ett "original" (Seiko armband åtminstone, såldes nog bara med läder så original och original...ändbitarna passar kanoon i alla fall) oyster till den men det gör massor för känslan och utseendet tycker jag. Dyrt men värt det. Jubileen passar, som på din, till dykaren, har den på skx också.Den där är så bra! Mycket bra på oyster också
Dom har börjar skeppa klockorna nu om jag fattat det hela rätt. Något nytt om din?Beställning på brons och grön tavla är lagd...
osäker på hanterande av order ser ut...
Snyggt! Som en beater ska se utTack för en underbar tråd, är inne och läser den varje dag![]()
Bifogar bild på min mickrobeater, som fungerar som jobbklocka och just nu semesterklocka.
Klarat av Lego-land, Lalandia, och även att använda som kapsylöppnare i ett akut läge
Obs att den är moddad för att jag vill ha den så, och därför undanber mig tråkiga kommentarer på det
Keeper
Ha det gott![]()
Spontant så kanske en Hamilton? Eller varför inte en Boldr? Finns i lite olika färger.Några tips på sjyssta field-klockor? Gärna med dome-glas.