Dina exotiska bilder på morgonen får mig alltid på gott humör, keep it up
Poolhäng på landet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dina exotiska bilder på morgonen får mig alltid på gott humör, keep it up
Poolhäng på landet![]()
Tackar, en till från bergen idag, på väg hemDina exotiska bilder på morgonen får mig alltid på gott humör, keep it up![]()
Vem var det som hade köpt en sån där FOD-kronograf? Kan man få en liten rapport efter en stunds ägande?
Idag rockar jag min Marcello C Nettuno 3, och jag råkade ha den på mig när jag öppnade Submarinier-tråden och kunde inte låta bli att ta ett jämförande foto. Jävlar så uppenbar kopia det är, de något annorlunda indexen till trots.Idag vete tusan om jag skulle köpt den efter denna insikt men efter 13 år i min ägo och många minnen ihop kommer jag nog inte göra mig av med den i första taget.
Mikro söndag!
![]()
Grattis. Ser bra ut! Kul med Borealis.Då var man tillbaka efter en 4 dagar lååång konferens. Som tur var låg den här och väntade på postkontoret..![]()
![]()
Tackar.. Alltså denna klocka irl! Färgerna är riktigt svåra att fånga med mobilen.Grattis. Ser bra ut! Kul med Borealis.
Vem var det som hade köpt en sån där FOD-kronograf? Kan man få en liten rapport efter en stunds ägande?
Har inte hunnit används den så mycket men första intrycket är gott! Väldigt tjusigt urverk och ett plexi som inte går av för hackor. Jäkligt härlig retrofeeling pga plexit och storleken. Enda nackdelen är banden som har mer att önska men för det priset kan man inte klaga. Rekommenderas definitivt om man är sugen på en.
Låter ju väldigt intressant! Inte så att din ska flyga vidare?Har inte hunnit används den så mycket men första intrycket är gott! Väldigt tjusigt urverk och ett plexi som inte går av för hackor. Jäkligt härlig retrofeeling pga plexit och storleken. Enda nackdelen är banden som har mer att önska men för det priset kan man inte klaga. Rekommenderas definitivt om man är sugen på en.![]()
Jag vet inte, frun vill ju hellre ha en Seagull 1963 så vi får se. Får ge det någon vecka men det är faktiskt inte helt omöjligt.Låter ju väldigt intressant! Inte så att din ska flyga vidare?![]()
Kontakta gärna mig först om något skulle hända.Jag vet inte, frun vill ju hellre ha en Seagull 1963 så vi får se. Får ge det någon vecka men det är faktiskt inte helt omöjligt.![]()
Det ska jag absolut göra!Kontakta gärna mig först om något skulle hända.![]()
Det här är lite halv OT på alla grejer utom en men jag lägger hellre ut det här bland alla goa gubbar än att det ska komma en massa gamar. Rensade förrådet i sovrummet idag och hittade lite bra skit som behöver ett nytt hem.
Vilken jävla röra...
![]()
Priset är frakten (säg en 50-lapp) och vill man sätta in en peng till Barncancerfonden så får man gärna det. Jag förbehåller mig rätten att skicka till precis vem jag vill och man får höra av sig via PM. En pryl per gubbe också förresten.
Först ut är en Garmin Fenix 2. Kommer med allt som kom original utom pulsbandet. Kan skicka med en optisk pulsmätare om jag hittar laddaren till den. Testade att ladda den lite och den startar som den ska, funkade fint sist jag använde den.
![]()
![]()
Nästa är ett par on ear-hörlurar från Sennheiser. Har för mig att modellen heter Momentum men är inte hundra. Använda typ tre gånger så i nyskick. Kommer med kontroller för båda Android och iPhone men det är 3,5mm så det kan man ju tänka på om man har en nyare telefon som saknar den utgången.
![]()
Sist ut är en kamera från Samsung, närmare bestämt en EX2F. Den har några år på nacken men tar fortfarande bra bilder och kan dessutom skjuta i RAW så bra potential om man vill efterbehandla. Kommer med ett 16GB minneskort och ett extra batteri. Laddas direkt via Micro-USB vilket är väldigt smidigt.
![]()
![]()
Här är några bilder jag har tog med Samsungen på min Sydafrika-resa:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Va ska du ha då? Skicka PM!
Va ska du ha då? Skicka PM!![]()
Du är förlåten!Haha, blev helt fel.
Du är förlåten!![]()
Det är en bra klocka. Har haft den både vid löpning, cykling och simning.Så snällt!Blev lite till mig. Hade letat efter träningsklocka.
Det är en bra klocka. Har haft den både vid löpning, cykling och simning.![]()
Haha, då låter avsaknaden av pulsbandet som en bra sak.Ska bli kul att testa. Jag har kört någon slags hemmagjort styrke/fys under sommaren och insåg behovet av en klocka. Tur det inte är puls med blir lätt hypokondrisk![]()
Förresten, riktigt nice initiativ av dig. Detta är lätt en av de bästa trådarna på THE Internets!