FOQ
Guld
Haha, då låter avsaknaden av pulsbandet som en bra sak.Hoppas att du ska trivas med den!
Ja, haha! Win-win för alla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, då låter avsaknaden av pulsbandet som en bra sak.Hoppas att du ska trivas med den!
Får bli en bild på kvällens affordable och dagens finöl, en Moose Juice från Folkareds bryggeri. Hade glömt att jag hade den och kollar man på bäst före så är den lagrad i runt fyra år.
![]()
Vicken grab, den där @MaBr, all ära och lite till. Good guy skalan gled just över i en annan dimension. Och så denna tråd där sånt är möjligt.... Ojojoj. Hoppas det kachingade till lite hos BCF.Det här är lite halv OT på alla grejer utom en men jag lägger hellre ut det här bland alla goa gubbar än att det ska komma en massa gamar. Rensade förrådet i sovrummet idag och hittade lite bra skit som behöver ett nytt hem.
Vilken jävla röra...
![]()
Priset är frakten (säg en 50-lapp) och vill man sätta in en peng till Barncancerfonden så får man gärna det. Jag förbehåller mig rätten att skicka till precis vem jag vill och man får höra av sig via PM. En pryl per gubbe också förresten.
Först ut är en Garmin Fenix 2. Kommer med allt som kom original utom pulsbandet. Kan skicka med en optisk pulsmätare om jag hittar laddaren till den. Testade att ladda den lite och den startar som den ska, funkade fint sist jag använde den.BORTA!
![]()
![]()
Nästa är ett par on ear-hörlurar från Sennheiser. Har för mig att modellen heter Momentum men är inte hundra. Använda typ tre gånger så i nyskick. Kommer med kontroller för båda Android och iPhone men det är 3,5mm så det kan man ju tänka på om man har en nyare telefon som saknar den utgången. BORTA!
![]()
Sist ut är en kamera från Samsung, närmare bestämt en EX2F. Den har några år på nacken men tar fortfarande bra bilder och kan dessutom skjuta i RAW så bra potential om man vill efterbehandla. Kommer med ett 16GB minneskort och ett extra batteri. Laddas direkt via Micro-USB vilket är väldigt smidigt.BORTA!
![]()
![]()
Här är några bilder jag har tog med Samsungen på min Sydafrika-resa:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ser bra ut. Hoppas att ni får en trevlig resa! Känns som helt rätt årstid för en resa dit.Vi kör en spontanare till Palma för att ladda inför hösten!
![]()
#nofilter
Förresten, riktigt nice initiativ av dig. Detta är lätt en av de bästa trådarna på THE Internets!
Tack ska ni ha vänner! Det var tur att ni var snabba med att rycka åt er grejorna för Admin tyckte att det var en dålig idé att jag samlade in lite pengar till BCF.Vicken grab, den där @MaBr, all ära och lite till. Good guy skalan gled just över i en annan dimension. Och så denna tråd där sånt är möjligt.... Ojojoj. Hoppas det kachingade till lite hos BCF.
Ja, den har mått riktigt bra av att bli lagrad så länge. Sen är väl 9,1% rätt svagt för att vara en stout hos mig.Fasen vad stark bira! Smakar den bra?
Se där, en BCF-klocka kvällen till ära!Väldigt generöst och trevligt initiativ av @MaBr som vanligtBCF behöver många pengar. Känns väldigt passande att köra SNK ikväll.
![]()
Tack ska ni ha vänner! Det var tur att ni var snabba med att rycka åt er grejorna för Admin tyckte att det var en dålig idé att jag samlade in lite pengar till BCF.Jag fattar att det var OT men kom igen, jag hade ju till och med en bild på en affordable i mitt inlägg!
![]()
Jag förstår att de inte gillar annonser men mitt inlägg var inte menat som en annons.Tråkigt. Var ju bra intention bakom. Vi får väl starta en separat konvo via PM för bartering!![]()
Löjligt... tycker jag iallafall. Tycker inte välgörenhet är en säljannons.Jag förstår att de inte gillar annonser men mitt inlägg var inte menat som en annons.@admin, man kanske skulle ha en egen del i K&S och en i Lifestyle K&S som bara är till för skänkes till välgörenhet? Man får ta betalt för frakt om man vill men resten ska gå till BCF eller liknande? Bara en tanke, jag hade lagt in massor där!
Nä, men jag förstår vad deras tanke var. Jag försökte ändå hålla Topic med min Squale!Löjligt... tycker jag iallafall. Tycker inte välgörenhet är en säljannons.
Lite urskiljning kan man ju ha kan tyckas, särskilt när det inte ligger egen vinning i det utan går till ett gott ändamål. Ja ja, vi är ju snart vana vid att ledningen kallas in och rensar lite.Tack ska ni ha vänner! Det var tur att ni var snabba med att rycka åt er grejorna för Admin tyckte att det var en dålig idé att jag samlade in lite pengar till BCF.Jag fattar att det var OT men kom igen, jag hade ju till och med en bild på en affordable i mitt inlägg!
![]()
Ja, ibland borde man kunna se mellan fingrarna, men men...Lite urskiljning kan man ju ha kan tyckas, särskilt när det inte ligger egen vinning i det utan går till ett gott ändamål. Ja ja, vi är ju snart vana vid att ledningen kallas in och rensar lite.
Förresten undrar hur det går i frågan om ett eventuellt subforum till micro/affordable-tråden?
Där är återkopplingen ej lika snabb.
Ja, ibland borde man kunna se mellan fingrarna, men men...
Har det skickats in ett sånt förslag? Hur är tanken att det ska se ut?![]()
Frågan har ställts. Skulle återkommas efter semestern. Utseendet och upplägget borde inte vara mer avancerat än t.ex Kobra kais.Ja, ibland borde man kunna se mellan fingrarna, men men...
Har det skickats in ett sånt förslag? Hur är tanken att det ska se ut?![]()
Tror inte att tanken på någon av oss som moderatorer är något som lockarLite urskiljning kan man ju ha kan tyckas, särskilt när det inte ligger egen vinning i det utan går till ett gott ändamål. Ja ja, vi är ju snart vana vid att ledningen kallas in och rensar lite.
Förresten undrar hur det går i frågan om ett eventuellt subforum till micro/affordable-tråden?
Där är återkopplingen ej lika snabb.
Så kan det kanske vara även om jag inte förstår varförTror inte att tanken på någon av oss som moderatorer är något som lockar![]()
A-13aVad är det där för nåt?
Hade ju varit trevligt. På sätt och vis hade det säkert kunnat bidra till att Micro växer på forumet, är ett ganska smalt segment än så länge men det skapar ju onekligen mycket engagemang vilket syns tydligt i den här tråden.Frågan har ställts. Skulle återkommas efter semestern. Utseendet och upplägget borde inte vara mer avancerat än t.ex Kobra kais.
Micro/affordable-träsket är ju inte litet om man säger så och hade nog blivit lite enklare med ett subforum för bättre överblick.
Jag kan vara chef! Välj mig, välj mig!Tror inte att tanken på någon av oss som moderatorer är något som lockar![]()
Du får min röstHade ju varit trevligt. På sätt och vis hade det säkert kunnat bidra till att Micro växer på forumet, är ett ganska smalt segment än så länge men det skapar ju onekligen mycket engagemang vilket syns tydligt i den här tråden.
Jag kan vara chef! Välj mig, välj mig!![]()
Tack, ni vet inte vad ni ger er in på...Du får min röst.
A-13aGrymt mysig italienare!
Röstar vi lär du vinna överlägsetHade ju varit trevligt. På sätt och vis hade det säkert kunnat bidra till att Micro växer på forumet, är ett ganska smalt segment än så länge men det skapar ju onekligen mycket engagemang vilket syns tydligt i den här tråden.
Jag kan vara chef! Välj mig, välj mig!![]()
Här får alla vara medfår man vara med i klubben med denna dyrgripen?![]()
Tveksamt men det är kul att du tror det.Röstar vi lär du vinna överlägset![]()